În prezent, alături de Alexandru Lăpușan, în acționariatul Softlead se regăsesc Alexandra Roată și Andrei Dumitrașcu, co-fondatori.
Cu peste 400 de companii IT partenere listate în platformă, Softlead este singurul marketplace de tip B2B, care ajută companiile să descopere, să aleagă și să testeze soluția software potrivită nevoii și obiectivelor organizaționale. De la începutul anului, peste 1.000 de companii au ales Softlead ca platformă de selectare a furnizorilor de soluții și servicii software, valoarea totală a proiectelor fiind de peste 2 milioane de euro.
Cu o experiență de peste 17 ani în antreprenoriat și management în cadrul uneia dintre cele mai cunoscute companii software din România, investitor și mentor în start-up-uri din tehnologie, Alexandru Lăpușan continuă prin acest pas să contribuie la dezvoltarea industriei de profil. Alăturarea sa la echipa Softlead înseamnă susținerea viziunii și misiunii companiei, prin definirea unei suite de instrumente care să faciliteze procesele de transformare digitală în cea mai accesibilă formă de implementare a lor, dar și prin dezvoltarea unor noi parteneriate strategice.
„Alexandru a fost aproape de modelul de business și de viziunea echipei încă din momentul lansării platformei. Am reușit, în timp, să construim o relație bazată pe încredere, chimie și comunicare, iar anul acesta am dus parteneriatul nostru la un nou nivel, ca un pas important către îndeplinirea obiectivelor majore ale Softlead, ce vizează creșterea numărului de parteneri, de lead-uri (oportunități valide de implementare software), de companii care implementează soluții software cu ajutorul platformei, precum și atragerea unor runde de investiții care să poată susține extinderea internațională”, Alexandra Roată.
„Cunosc echipa Softlead de mulți ani și apreciez implicarea lor în dezvoltarea unui ecosistem sănatos în industria de IT din România. Consider că atât mediul privat, cât mai ales zona de administrație publică, au o mare nevoie de ajutor în identificarea soluțiilor software și a furnizorilor de servicii potriviți nevoilor lor. Misiunea Softlead, aceea de a educa și ajuta companiile pe complexul drum al digitalizarii, mă motivează și cred că Softlead poate să devină un jucător important, și asta nu numai pe plan local”, Alexandru Lăpușan.
Noua formulă asigură un mix de valori și de competențe ce vizează product management și marketing (Alexandra Roată), mentorat și strategie (Alexandru Lăpușan) și un fond tehnic, analiză de business și consultanță (Andrei Dumitrașcu).
Softlead are în plan poziționarea ca fiind cel mai important reper în procesul de informare și alegere a aplicațiilor software potrivite fiecărei companii, atât prin mecanismele de colectare de lead-uri, prin tool-urile platformei, cât și prin parteneriatele strategice ce urmează a fi încheiate.
Anul 2020 a însemnat repoziționarea strategică a celor mai mulți dintre clienții Softlead, care au ales în doar câteva luni să investească bugete semnificative în implementări software, fapt ce validează, încă o dată, nevoia de a eficientiza procesul de achiziție și de a-l transforma în unul simplificat și accesibil oricărui profil de utilizator.
Despre Softlead
Softlead este prima platformă de tip marketplace B2B, cu peste 400 de companii IT partenere și peste 600 de soluții software listate, care a ajutat mai mult de 10.000 de companii să identifice aplicația software potrivită obiectivelor de business.
În 2020, Softlead a lansat Softlead Biz, un instrument în cloud care măsoară gradul de digitalizare al companiilor, ce are la bază un algoritm bazat pe volumul de activități, procese interne, folosind informații despre soluțiile software pe care organizațiile le folosesc în prezent. Toate rezultatele colectate prin acest tool vor fi publicate la finalul anului, într-un infografic complet, ce va cuprinde o radiografie a apetitului pentru digitalizare al companiilor din România.