Gala Premiilor eCommerce 2020, ediția de 15 ani, și-a desemnat câștigătorii

04 noiembrie 2020

Ediția aniversară de 15 ani a Galei Premiilor eCommerce a adus împreună business-uri din nișe diverse, de la start-up-uri proaspăt lansate pe piața online până la nume consacrate din industria de e-commerce.

Gala Premiilor eCommerce 2020, ediția de 15 ani, și-a desemnat câștigătorii

Dintre cele 80 de magazine înscrise în Competiția Magazinelor Online GPeC, 70 au trecut prin cele 2 etape de evaluare și au fost nominalizate la Gala Premiilor eCommerce.

Timp de 6 luni, magazinele online au fost auditate conform celor peste 200 de criterii de evaluare și au avut ocazia să își optimizeze website-urile, implementând recomandările Juriului GPeC format din 29 de specialiști și bunele practici în e-commerce.

"Felicitări câștigătorilor pentru rezultatele deosebite, dar și tuturor participanților de anul acesta înscriși în Competiția GPeC pentru eforturile și determinarea de a livra excelență clienților e-commerce. Toți merită aplauze, mai ales în contextul acestui an în care magazinele online au fost în prima linie pentru a deservi nevoile clienților", spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.

În data de 2 Noiembrie 2020, în cadrul GPeC SUMMIT Online, magazinele care au obținut cel mai mare punctaj la categoria la care au participat au fost premiate în cadrul Galei Premiilor eCommerce, a cărei gazdă a fost actorul Pavel Bartoș.

De asemenea, tot atunci au fost acordate și premiile dedicate companiilor și furnizorilor de servicii și soluții E-Commerce pentru inițiative și rezultate notabile în domeniu, în baza votului Comunității GPeC.

Gameology, RepublicaBio și Lensa - marii câștigători ai Galei Premiilor eCommerce 2020

Premiile GPeC au fost clasificate pe baza verticalelor de produse comercializate de magazinele online înscrise în Competiție, dar și pe baza grupelor în care au fost încadrate magazinele online în funcție de experiența și tradiția lor în piață, respectiv: Start-Up, Experienced și Professional.

Premiile au fost decernate în funcție de evaluarea făcută de Juriul GPeC, ținând cont de peste 200 de criterii de jurizare.

Premiile magazinelor online pe grupe, în funcție de tradiția în piață

Premiile magazinelor online în funcție de categoria de produse comercializate

Premiile magazinelor online pentru criterii specifice

  • Voice of the Customer Award (în funcție de scorul acordat de clienții magazinelor nominalizate în Sistemul de Feedback TRUSTED.ro): ro
  • Best Content & Social Media Presence in E-Commerce: https://www.marcoser.ro/
  • Best Mobile Presence in E-Commerce: https://www.buchete.ro/

Premiile acordate în baza votului Comunității GPeC pentru calitatea serviciilor și merite deosebite

  • Cea mai bună companie de Curierat: FAN Courier
  • Cea mai bună resursă educațională pentru E-Commerce: https://ecompedia.ro/
  • Realizare notabilă în E-Commerce: prima carte din România dedicată antreprenorilor din domeniu - "E-Commerce No Bull$#!t - Tot ce ai nevoie pentru a vinde online", autor Cosmin Dărăban

Distincțiile Agențiilor de Digital Marketing și a Platformelor E-Commerce

Împreună cu magazinele online desemnate câștigătoare la Gala Premiilor eCommerce 2020, au fost apreciate și meritele Platformelor E-Commerce și ale Agențiilor de Digital care au lucrat împreună cu magazinele câștigătoare:

  • Platforme și Agenții de Dezvoltare E-Commerce (în ordine alfabetică): AvantiCart, Gomag, Incognito Concept, Lider IT, Netlogiq, Nexus Interactive, Oak3, Senior Software, V8 Interactive, While1
  • Agenții de Digital Marketing (în ordine alfabetică): 2Performant, AdMarks, DWF, GUN Media, Idealize.ro, Kooperativa 2.0, Mavericks, MOLOSO, MTH Digital, Optimized, SEO Pack, The Pharmacy, UX Studio, Wavemaker

Gala Premiilor eCommerce 2020 s-a desfășurat în cadrul GPeC SUMMIT, ediția de 15 ani, dar și prima ediție organizată exclusiv online ținând cont de contextul actual.

Evenimentul a avut loc în zilele de 2 și 3 noiembrie și a reunit peste 35 de speakeri de top români și internaționali care au furnizat un total de 38 de ore de conținut practic pentru toți cei interesați de E-Commerce și Digital Marketing.

În paralel cu Conferința GPeC din cele două zile, s-au desfășurat 15 cursuri intensive x 90 de minute fiecare cu cei mai buni traineri români, pe subiecte de maxim interes pentru toți antreprenorii activi în E-Commerce și Marketing Online.

"Îi felicit încă o dată pe toți câștigătorii Galei Premiilor eCommerce și le mulțumesc tuturor partenerilor și membrilor Comunității GPeC care ne sunt alături an de an în demersul nostru de a contribui la creșterea sectorului E-Commerce & Digital Marketing din România", conchide Andrei Radu. 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward