Softlead: Apetit crescut pentru aplicații software în luna octombrie

05 noiembrie 2020

Care a fost gradul de interes pentru aplicații software în luna octombrie și care este profilul companiilor care au trimis solicitări de aplicații software prin patforma Softlead?

Softlead: Apetit crescut pentru aplicații software în luna octombrie

Numărul companiilor de distribuție care au avut nevoie de aplicații software și au solicitat soluții prin platforma Softlead au crescut de 5 ori doar în luna octombrie. De asemenea, industriile de retail și de producție au prezentat un apetit ridicat în contextul alocării bugetelor pentru digitalizare și evidențiind o creștere semnificativă comparativ cu luna septembrie.

Industriile medicale (spitale, clinici și cabinete medicale), pharma și Horeca au indicat o rată scăzută de interes pentru soluții software, cea mai mică din perioada ultimelor luni. Acest fapt poate fi explicat fie de lipsa bugetelor de achiziție software, fie de stabilirea unei stări de expectativă a anunțării unor noi măsuri de sprijin din partea autorităților (granturi guvernamentale).

Care au fost cele mai solicitate aplicații software în luna octombrie?

Topul soluțiilor software care au înregistrat interes crescut este dat de soluții software de tip ERP (25%), de management al documentelor (17.86), de tip CRM (17,86%) și de organizare (17%).

Care a fost în luna octombrie profilul companiilor care au solicitat aplicații software?

Cele mai multe dintre companiile interesate de investiții în soluții și servicii software au fost cele cu o cifră de afaceri cuprinsă între 500k – 5 milioane de euro (40%), 10% dintre lead-urile validate au avut încasări între 5-10 milioane de euro și 10% au avut o cifră de afaceri mai mare de 10 milioane de euro.

Din perspectiva numărului de angajați, cele mai multe companii au avut sub 20 de angajați, 12.9% între 20-50 de angajați, peste 10% dintre companii având peste 100 de angajați.

Un aspect interesant, confirmat de instrumentele de măsurare a datelor din platforma Softlead, a fost dat de faptul că doar în ultima lună, Softlead, singurul marketplace B2B ce ajută companiile să identifice soluțiile software potrivite, a înregistrat de două ori mai multe solicitări de aplicații cu bugetare prin fonduri de stat, comparația fiind făcută cu oricare dintre lunile anterioare. Apetitul crescut pentru digitalizare este susținut și de nevoia de a crea alternative complementare de vânzare și de management a operațiunilor, precum și de creștere a productivității și eficienței la nivel organizațional prin soluții software potrivite.

La începutul lunii septembrie, Softlead a lansat Softlead Biz, un instrument în cloud care măsoară gradul de digitalizare al companiilor, ce are la bază un algoritm bazat pe volumul de activități, procese interne, folosind informații despre soluțiile software pe care organizațiile le folosesc în prezent.

Toate rezultatele colectate prin acest tool vor fi publicate la finalul anului, într-un infografic complet, ce va cuprinde o radiografie a apetitului pentru digitalizare al companiilor din România.

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward