Despre Elo Digital Office

Transformarea digitală marchează viața socială și societatea.

Prin produsele noastre inovatoare determinăm în mod activ această transformare, numărându-ne printre principalii furnizori din domeniul ECM (Enterprise Content Management).

Ceea ce a început în Stuttgart în 1998 a crescut rapid într-o companie internațională cu locații pe toate continentele și o rețea globală de parteneri certificați care asigură comercializarea și implementarea sistemului.
Ne tragem originile din tradiționalul grup Louis Leitz, acolo unde, în 1996, a luat naștere organizatorul electronic Leitz, sau ELO pe scurt, primul produs pentru managementul documentelor si arhivare electronica.
Acronimul ELO a devenit numele de brand și începutul a ceea ce avea să devină o poveste de succes.  

Povestea de succes a ELO este scrisă împreună cu partenerii noștri de business – o rețea globală de vânzători și consultanți IT care vă pot ajuta la selectarea, implementarea și customizarea soluției dvs. ELO.
Dar asta nu e totul! Partenerii noștri ELO se concentrează pe nevoile dvs particulare, oferindu-vă un sistem ECM customizat pentru un sistem informatic modern. În plus, odată ce sistemul este funcțional, beneficiați de suport de fiecare dată când aveți nevoie.

ELO în cifre:

  • 25 subsidiare în 16 țări
  • Produse vândute în aprox 20 de limbi și în peste 40 tări. 
  • peste 870 angajați
  • peste 1.200.000 utilizatori
  • rețea de peste 1.000 ELO Business Partners

ELO Digital Office România a fost înființată în 2008 ca subsidiară a companiei ELO Digital Office GmbH și acoperă, prin rețeaua sa de 25 de partneneri, nevoile de business ale clienților din România, Republica Moldova, Bulgaria și Serbia.