
MyOrder este o platformă completă pentru vânzări online de tip B2B, ce vine atât în sprijinul clienților, cât și în completarea activității prestate de agenții de vânzări. Clienții își pot plasa singuri comenzile, oricând doresc, iar agenții au mai mult timp pentru a promova toate produsele și a dezvolta relațiile atât cu partenerii noi, cât și cu cei existenți.
Funcționarea permanentă a aplicației permite plasarea comenzilor în orice moment, eliminând astfel constrângerile aduse de programul de lucru al agenților, iar prin automatizarea acestui proces, erorile umane și inexactităţile se reduc semnificativ.
Platforma se bazează pe tehnologie web şi necesită doar conexiune la Internet pentru a prelua comenzi, iar accesul se face securizat de pe tabletă, desktop sau telefon.
Principalele funcționalități pentru eCommerce
Demo/trial
Suport tehnic
Instruire
Integrare cu alte sisteme
Accesare de pe dispozitive mobile
Sistem de operare
Modalitate de licențiere
Modalitate de accesare
Creșterea vânzărilor cu ajutorul unui portal B2B este strâns legată de ușurința prin care se pot plasa comenzi. Motorul complex pentru căutarea și filtrarea articolelor după criterii multiple, precum și accesarea facilă a articolelor favorite și a istoricului de comenzi, ajută la identificarea rapidă și preluarea acestora în comenzi noi. Alegerea cantităților se poate realiza printr-un simplu click pe împachetarea dorită, iar în timp real sunt afișate informații utile precum prețul per bucată și per împachetare, valoarea totală a comenzii cu sau fără TVA, costul de transport în funcție de valoarea minimă a comenzii ( daca este cazul), etc. Modalitatea de plată a unei comenzi poate fi stabilită implicit la nivel de client sau poate fi selectată manual, în funcție de opțiunea punctuală a clientului.
Monitorizarea periodică a acțiunilor efectuate de către clienți în platformă, este necesară pentru a putea interpreta si a decide rapid și corect, care sunt măsurile necesare adaptării la dinamica pieței. Sub forma unui Dashboard interactiv puteți compara evoluția în timp a diverșilor indicatori de performanță: numarul de vizitatori unici, rata de conversie, volumul și valoarea comenzilor, numarul mediu de articole comandate, frecvența vizitelor și comenzilor, clienți noi vs. clienți vechi, etc. De asemenea, sunt disponibile o serie de statistici utile referitoare la topul articolelor comandate în comparație cu topul articolelor căutate, timpul petrecut pe fiecare modul, numarul de vizitatori ce folosesc terminale mobile, etc.
Fiecare client poate avea acces la situația financiară asociată tranzacțiilor comerciale înregistrate în relația cu compania dumneavoastră: limita de credit disponibilă, soldul si componența acestuia la nivel de document, etc.
Fidelizarea clienților este cheia succesului digitalizării relațiilor comerciale, iar atingerea rezultatelor dorite depinde in primul rând de ușurința și flexibilitatea cu care pot fi implementate strategiile specifice de marketing și vânzări. Prin intermediul MyOrder pot fi gestionate campanii periodice de discount, pentru promovarea diverselor articole către grupuri specifice de clienți. De asemenea, periodic se pot defini promotii generale în baza cărora să poată fi prezentate clienților oferte personalizate.
Afișarea prețurilor finale se poate stabili diferit, in funcție de client, punct de lucru, cantitate, articol, etc. Se pot configura cantități minime pentru produsele comandate si modele de preț de tipul “ buy more, pay less”, aplicabile la nivel de articol sau categorie de articol. De asemenea, prețul final al articolelor poate fi influențat de aplicarea unor diferiți parametri de markup: costul logistic, prețul de distribuție, prețul pieței, elasticitatea cererii, modalitatea de plată, etc.
Înregistrarea noilor comenzi se poate realiza inclusiv cu ajutorul terminalelor mobile, prin scanarea codurilor de bare ale articolelor disponibile în locația clientului. Cantitatea comandată se poate stabili atât pe baza mediei cantităților comandate din ultimele 10 comenzi, cât și prin scanare articol cu articol.
Calendarul de livrări poate fi personalizat pentru fiecare client sau punct de lucru asociat acestuia și permite setarea zilelor estimative de livrare, în funcție de ziua și ora la care au fost plasate comenzile. Se pot configura atât un calendar general de livrări, cât și multiple template-uri ce pot fi folosite și implementate diferit, în funcție de organizarea logistică a fiecărei companii.
Preluarea informațiilor despre articole, clienți, stocuri, prețuri, facturi și solduri si transmiterea comenzilor se poate realiza prin sincronizare automată cu sistemele de tip ERP, SFA, CRM, WMS sau TMS.
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația MyOrder completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!