CROS ERP (Enterprise Resource Planning) este o soluţie modernă ce oferă suport informatic integrat pentru toate procesele dintr-o organizaţie: financiar – contabilitate, mijloace fixe, aprovizionare – logistică – vânzări, producţie, întreţinere şi reparaţii, resurse umane și salarizare, etc. Asigură o eficienţă maximă cost-performanţă prin:
Sistemul CROS este realizat integral în România, folosind tehnologia Oracle, liderul mondial în domeniul bazelor de date.
Iată care sunt principalele caracteristici și avantaje ale acestei soluții ERP:
Principalele funcționalități pentru ERP - Enterprise resource planning
Suport tehnic
Instruire
Integrare cu alte sisteme
Accesare de pe dispozitive mobile
Sistem de operare
Modalitate de licențiere
Modalitate de accesare
Sistemul Financiar - Contabilitate asigură gestionarea aspectelor valorice legate de întreaga activitate a organizaţiei, având ca funcţii principale:
Submodulul Logistică asigură suportul pentru activităţile de aprovizionare şi vânzări, având ca funcţii principale:
Submodulul Vânzări gestionează complet procesul de vânzare, având funcţii care permit:
Submodulul Aprovizionare are ca funcţii principale:
Funcţiile principale ale Modulului Planificare şi Urmărire Producţie sunt:
Modulul Resurse Umane asigură gestionarea aspectelor referitoare la angajaţii din cadrul organizaţiei, atât din punct de vedere al funcţiilor, respectiv al posturilor ocupate de către aceştia, cât şi din punct de vedere al salarizării.
Submodulul Resurse Umane – Organizare gestionează informaţii despre funcţii, fişa posturilor, sarcinile şi competenţele necesare organizaţiei în prezent şi viitor, precum şi informaţii despre aptitudinile şi competenţele angajaţilor sau posibililor angajaţi. Funcţionalităţile majore sunt:
Submodulul Resurse Umane – Salarizare include funcţionalităţile specifice pentru gestionarea informaţiilor şi modului de calcul al salariilor angajaţilor organizaţiei (pe unităţi contabile).
Modulul Depozit este web based, online, specializat pe managementul depozitelor de suprafaţă mare, cu un număr mare de articole şi posibilităţi diverse de stocare, procese complexe de recepţie, pregătire şi verificare marfă pentru livrare.
Modulul Depozit susţine activitatea de logistică-depozit astfel:
- Cum este repartizată marfa în depozit?
- Unde sunt locuri libere?
- Unde stochez volumele sau greutăţile mari?
- Care este marfa pe care o are un manipulator - pregătitor de mutat (recepţie, transfer, mutare)?
- Ce transportă el la un moment dat?
- Câte ordine de mutare (manipulare) are alocate la un moment dat?
- Optimizarea proceselor logistice (fizice) de recepţie, depozitare, manipulare, expediţie şi inventariere;
- Managementul articolelor logistice (comerciale) compuse din articole fizice (colete);
- Managementul recepţiilor în depozitele centrului logistic;
- Managementul articolelor fizice în cadrul depozitului;
- Managementul comenzilor logistice şi aprovizionarea magazinelor;
Modulul Supply Chain este destinat asistării deciziilor în privinţa aprovizionării şi planificării vânzărilor. Modulul include o componentă de previziune a vânzărilor, un model de calcul al cantităţii optime de comandat şi o componentă pentru planificarea comenzilor.
Arhitectura modulului:
- Gestionarea previziunilor de vânzări
- Calculul cantităţilor propuse pentru vânzare
- Planificarea detaliată a aprovizionării şi producţiei
- Stabilirea necesarului de comandat
- Generarea comenzilor de aprovizionare şi a comenzilor interne
Modulul Centru Logistic presupune forecastul necesarului de depozitare, pornind de la furnizori, istoria mişcărilor de stoc, comenzile ferme de la clienţi şi aplicând un coeficient de sezonalitate.
Scopul Modulului Cloud Nomenclator este de a oferii clienţilor un instrument care să asigure uniformitatea datelor despre persoanele juridice din România şi creşterea calităţii datelor, în conformitate cu Ministerul de Finanţe şi Oficiul Naţional al Registrul Comerţului.
Modulul Leasing permite introducerea datelor generate din operaţiunile de leasing şi gestionarea informaţiilor tehnice şi economice rezultate.
Prin intermediul sistemului se pot gestiona informaţiile cu privire la:
Principalele funcţionalităţi ale Modulului Service permit gestionarea tranzacţiilor şi informaţiilor relevante legate de:
Modulul Coduri de Bare permite asocierea unui cod de bare intern fiecărui articol definit în sistem, precum şi operarea cu ajutorul cititoarelor de coduri de bare fixe sau mobile la principalele tranzacţii.
Principalele facilităţi oferite de Modulul Coduri de Bare sunt:
Modulul Chirii este destinat în principal acelor organizaţii care au ca obiect de activitate închirierea de active (obiecte) dar şi celor care prestează ocazional astfel de activităţi: investitori, centre comerciale care deţin spaţii de închiriat de tip mall sau spaţii publicitare pentru marketing, firme care deţin utilaje ce se pot inchiria altor terţi etc. Sistemul permite:
Scopul Modulului Vânzare Mobilă este crearea posibilităţii de a folosi agenţii de vânzare mobilă care să funcţioneze folosind dispozitive mobile care preiau/ descarcă date în sistemul ERP. Dispozitivele mobile vor avea programul de calcul propriu, precum şi o imprimantă fiscalizată pentru tipărirea bonurilor fiscale.
Modulul Devize este destinat în principal acelor entităţi juridice (investitori, antreprenori, constructori, firme de exploatare şi întretinere a reţelelor de utilităţi publice) care activează în domenii în care evaluarea şi decontarea lucrărilor se realizează pe bază de devize şi situaţii de lucrări:
Principalul obiectiv al Modulului Devize îl reprezintă monitorizarea evoluţiei financiare a proiectelor şi lucrărilor, pe faze şi stadii, prin realizarea unui control în timp real al consumurilor şi costurilor asociate acestora.
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația CROS ERP completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!