CAS este un produs complex, continand functionalitati care depasesc scopul multor solutii CRM de pe piata.
Printre functionalitatile oferite se numara:
- document management
- platforma intranet/extranet
- portal dedicat clientilor pentru preluarea solicitarilor de interventie (disponibil 24/7) si transferarea lor in modulul de Helpdesk
- modul de Event Management, Customer Feedback prin modul de chestionare si survey-uri
- Resource management mult utilizat in managementul proiectelor (dar si in Helpdesk)
- componenta de Business Intelligence care completeaza celelalte optiuni de raportare (liste, dashboarduri)
- functionalitati de call-center
CAS este un sistem xRM – putand face managementul oricarui tip de relatii nu doar cu clientii (de exemplu relatia cu furnizorii, cu partenerii, cu angajatii, etc)
Unul din cei mai puternici diferentiatori il constituie flexibilitatea reala, prin intermediul Consolei de Administrare fiind posibile customizari extinse fara a fi necesara interventia programatorilor.
Beneficiile care rezulta de aici sunt:
- adaptarea facila la cerintele oricarei firme din orice industrie
- efortul redus de customizare (comparativ cu solutii similare) si stabilitatea sistemului
- Managementul clienților
- Support pentru call center
- Portal clienți
- E-mail marketing
- Managementul tichetelor de suport
- Managementul interacțiunilor
- Managementul ofertelor și propunerilor
- Calendar și reminder
- Rapoarte configurabile
- Chat
- Cloud, SaaS, Web
- SaaS
- On premises
- Windows
- Prin browser
- Prin aplicație dedicată pentru iOS
- Prin aplicație dedicată pentru Android
- Prin aplicație dedicată pentru Blackberry
- Prin aplicație dedicată pentru Windows Mobile
- Da, prin standarde
- Curs
- Prin intermediul documentației
- În intervalul orelor lucrătoare
Managementul bazei de contacte
- toate contactele si datele aferente, inclusiv adresa companiei, clientului şi informaţii despre vânzare, sunt stocate într-o bază centrală de date
- căutarea şi filtarea targetată a contactelor pe orice criteriu
- copierea şi adăugarea în mod inteligent a adreselor din semnăturile de e-mail, website-uri şi documente
- integrarea datelor de contact din social media incluzând Facebook, Xing, Twitter şi bloguri, în conformitate cu legile de protecţie a datelor
Dosarul clientului
- asigură vizualizarea structurată şi cronologică a tuturor interactiunilor ce au legătură cu un contact, inclusiv afişarea e-mail-urilor, a întâlnirilor, a documentelor, oportunităţilor, ordinele de cumpărare sau date ERP
Gestiunea activității echipei de vânzări
- asigură managementul intalnirilor, taskurilor, timpilor de lucru direct in calendar (cu functionalitati specifice instrumentelor uzuale similare)
- gestionarea centralizată a tuturor sarcinilor în curs sau finalizate, clasificate drept unice, repetarea sau sarcini de echipă
- alertează automat la termenul de finalizare pentru sarcina alocata
- asociaza fiecare activitate a agentilor de vanzari la dosarul clientului / dosarul oportunitatii de vanzare pentru care aceasta s-a realizat
- se obtin rapoarte complete de analiza a activitatilor inclusiv pe oportunitati de vanzare.
Marketing și geo-marketing
- gestionează, execută şi evaluează campanii în mai multe etape prin diverse canale de comunicare folosind un designer grafic de campanie
- realizarea campaniilor de follow-up sunt dependente de tipul raspunsului primit de la client
- definirea de template-uri HTMP pentru campaniile de e-mail (newslettere)
- prezentarea tuturor tipurilor de înregistrări de date, de exemplu, toate oportunităţile de vânzări în curs ca o hartă de tip heatmap
Managementul evenimentelor
- asigură planificarea evenimentelor - management de facilităţi, organizarea activitatii de trimitere invitatii si confirmare inscrieri
- planificarea evenimentelor - management de facilităţi şi evaluare
- restricţii privind numărul posibil de participanţi , înregistrare prin e-mail personalizat şi link de autentificare
Managementul oportunităților de vânzare
- prezentarea întregului proces de vânzări (identificarea de potenţiali clienţi, etapă de ofertare, închidere şi proces post vânzare)
- arhivarea tuturor documentelor şi corespondentei cu un client în dosarul relevant de client & oportunitate
- definiţie de procese de vânzare, cataloage de criterii şi cartografiere a întregului proces de vânzăre
- generează automat oferte care încorporează opţiuni, alternative de produse, preţuri şi reduceri
- crearea de cataloage liber definibile, ca de exemplu pentru evaluarea lead-urilor
- prezintă variante de prezentare interactive pentru pipeline-ul de vânzări cu filtrari in functie de diferite criterii
Gestiunea proiectelor
- crearea de planuri de proiect de diferite tipuri, cu dependenţe predecesor-succesor şi atribuirea de responsabilităţi şi resurse materiale; generarea gantt-ului aferent
- afişarea clar structurata a toate activitatilor derulate in cadrul unui unui proiect, de exemplu întâlniri, sarcini, documente, apeluri telefonice, etc
- planificarea activitatii resurselor in functie de volumul de muncă şi al disponibilităţii
- pune la dispoziței rapoarte diverse referitoare la proiecte şi indicaţia statusului global bazat pe un cod semafor (verde, galben, roşu)
Activități post-vânzare (helpdesk, suport, etc)
- înregistrarea cererilor de suport prin generarea de tichete
- notificări interne şi externe bazate pe reguli, cum ar fi atunci când noi cereri sunt prioritare
- gestionarea solicitarilor de suport de la contactul initial pana la remediere, cu programarea, asignarea de personal responsabil, prioritizare sau delegare
- portal de asistenta online pentru clienti, prin care se ofera o imagine de ansamblu asupra cererilor de suport, statusul lor şi întrebări frecvente
- managemnetul SLA-urilor
Managementul proceselor de business (fluxuri de lucru, notificări)
- declanşează automat acţiuni de follow-up, ca răspuns la o acţiune iniţială, de exemplu, un e-mail de bun venit sau noi înregistrări de date când se deschide un nou cont de client
- reguli obişnuite pentru notificare automată, de exemplu, în cazul în care un discount mai mare a fost acordat intr-o oferta.
- initiaza diverse fluxuri (de aprobare de exemplu) care implica mai multe persoane, departamente.
Call center
- identificarea apelurilor primite după nume şi adresa, deschiderea în mod automat a ferestrei de adresa sau de memento telefonic
- apelarea rapidă direct din ecranul persoanei de contact
- afişarea relevanta a informaţiilor despre apelant înainte de a răspunde la telefon
- actualizarea automată a datelor cheie în sistem, cum ar fi partea de aştept- are sau începutul, sfârşitul şi durata apelului
- legarea în mod automat a notei de apel către persoana care apelează sau este apelată
Managementul documentelor
- gestionează orice format de document, inclusiv PDF-urile, fişierele imagine, Microsoft Office® sau fişierele CAD
- compune şi trimite scrisori personalizate, faxuri şi e-mail-uri cu câmpuri variabile, câmpuri de îmbinare şi ataşamente
- asigură salvarea versiunilor de documente anterioare cu numire detaliată
- arhivarea uşoară a fişierelor externe prin drag&drop
- legarea documentelor cu orice înregistrare de date, precum un contact sau o întâlnire programată
- interfaţa flexibilă pentru a crea şi edita documentele direct din Microsoft Office®
Solicită un demo pentru CAS genesisWorld (CAS CRM)
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația CAS genesisWorld (CAS CRM) completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!