CAS genesisWorld (CAS CRM)

Despre CAS genesisWorld (CAS CRM)

CAS este un produs complex, continand functionalitati care depasesc scopul multor solutii CRM de pe piata.

Printre functionalitatile oferite se numara:

  • document management
  • platforma intranet/extranet
  • portal dedicat clientilor pentru preluarea solicitarilor de interventie (disponibil 24/7) si transferarea lor in modulul de Helpdesk
  • modul de Event Management, Customer Feedback prin modul de chestionare si survey-uri
  • Resource management mult utilizat in managementul proiectelor (dar si in Helpdesk)
  • componenta de Business Intelligence care completeaza celelalte optiuni de raportare (liste, dashboarduri)
  • functionalitati de call-center

CAS este un sistem xRM – putand face managementul oricarui tip de relatii nu doar cu clientii (de exemplu relatia cu furnizorii, cu partenerii, cu angajatii, etc)

Unul din cei mai puternici diferentiatori il constituie flexibilitatea reala, prin intermediul Consolei de Administrare fiind posibile customizari extinse fara a fi necesara interventia programatorilor.

Beneficiile care rezulta de aici sunt:

  • adaptarea facila la cerintele oricarei firme din orice industrie
  • efortul redus de customizare (comparativ cu solutii similare) si stabilitatea sistemului