Despre CAS genesisWorld (CAS CRM)

CAS este un produs complex, continand functionalitati care depasesc scopul multor solutii CRM de pe piata.

Printre functionalitatile oferite se numara:

  • document management
  • platforma intranet/extranet
  • portal dedicat clientilor pentru preluarea solicitarilor de interventie (disponibil 24/7) si transferarea lor in modulul de Helpdesk
  • modul de Event Management, Customer Feedback prin modul de chestionare si survey-uri
  • Resource management mult utilizat in managementul proiectelor (dar si in Helpdesk)
  • componenta de Business Intelligence care completeaza celelalte optiuni de raportare (liste, dashboarduri)
  • functionalitati de call-center

CAS este un sistem xRM – putand face managementul oricarui tip de relatii nu doar cu clientii (de exemplu relatia cu furnizorii, cu partenerii, cu angajatii, etc)

Unul din cei mai puternici diferentiatori il constituie flexibilitatea reala, prin intermediul Consolei de Administrare fiind posibile customizari extinse fara a fi necesara interventia programatorilor.

Beneficiile care rezulta de aici sunt:

  • adaptarea facila la cerintele oricarei firme din orice industrie
  • efortul redus de customizare (comparativ cu solutii similare) si stabilitatea sistemului

 

General rating
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Principalele funcționalități
  • Managementul clienților
  • Support pentru call center
  • Portal clienți
  • E-mail marketing
  • Managementul tichetelor de suport
  • Managementul interacțiunilor
  • Managementul ofertelor și propunerilor
  • Calendar și reminder
  • Rapoarte configurabile
  • Chat
Modalitate de licențiere
  • On premises
  • SaaS
Modalitate de accesare
  • Accesare prin intermediul rețelei companiei
  • Accesare prin internet
Sistem de operare
  • Windows
Limba în care este disponibilă aplicația
  • Engleză
  • Franceză
  • Germană
  • Română
Accesare de pe dispozitive mobile
  • Prin aplicație dedicată pentru Android
  • Prin aplicație dedicată pentru Blackberry
  • Prin aplicație dedicată pentru iOS
  • Prin aplicație dedicată pentru Windows Mobile
  • Prin browser
Integrare cu alte sisteme
  • Da, prin standarde
Instruire
  • Curs
  • Prin intermediul documentației
Suport tehnic
  • În intervalul orelor lucrătoare

Solicită un demo pentru CAS genesisWorld (CAS CRM)

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Recenzii

Părerea ta contează!

Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru produsul CAS genesisWorld (CAS CRM) completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!