Prin acestă soluție companiile beneficiază de managementul oportunităților, managementul clienților, a furnizorilor, partenerilor și a concurenței.
Prin acest intermediu se pot genera oferte, se pot procesa comenzi și se poate ține evidența contractelor.
- Managementul clienților
- Portal clienți
- E-mail marketing
- Managementul tichetelor de suport
- Managementul interacțiunilor
- Managementul ofertelor și propunerilor
- Calendar și reminder
- Rapoarte configurabile
- Chat
- Instalare pe calculator/server - Windows
- Instalare pe mobil (Android nativ)
- Cloud, SaaS, Web
- SaaS
- On premises
- Windows
- Prin browser
- Prin aplicație dedicată pentru Android
- Curs
- În intervalul orelor lucrătoare
- Demo individual
- Demo video
- Demo în cadrul unei prezentări
Facturare
Ajută compania în procesul de facurare prin generarea automată a contractelor și facturilor, pe baza unor șabloane predefinite.
Gestionarea stocurilor
Compania cunoaște în fiecare moment produsele și materialele de care dispune, locația acestora, angajatul desemnat cu gestionarea lor și prețul.
Suport clienți
Compania optimizează procesul și rapiditatea cu care se răspunde solicitărilor venite din partea clienților, gestionează eficient relația cu clienții.
Service, reparații și mentenanță
Companiile care comercializează produse, pot să urmărească stadiile prin care trece produsul de la recepția lui în service, până la returnarea lui către client. De asemenea, clienții companiilor care utilizează CMR+, pot să aibă acces la stadiile de reparație ale produselor. Această funcționalitate permite generarea de documente de service.
Campanii de marketing, managamentul proiectelor și managamentul produselor
Această funcționalitate oferită de CRM+ ajută la trimiterea de mesaje și urmărirea modului în care acestea se concretizează în vânzări, planificarea resurselor necesare derulării unui proiect (oameni, timp, bani, mijloace) sau planificarea de sarcini, bugete și termene limită pentru urmărirea evoluției proiectelor.
Rapoarte generale și indicatori de performanță
Monitorizarea eficienței angajaților prin stabilirea unor indicatori conform activității fiecarui angajat și generarea de rapoarte generale privind evolutia companiei.
Import/export date, managementul utilizatorilor, planificare, calendar și notificări, chestionare de satisfacție
Aceste funcționalități oferă flexibilitate și independență în gestionarea activităților din cadrul companiei.
Solicită un demo pentru Automatizare vanzari
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Automatizare vanzari completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!