Cum a reușit o companie de retail să digitalizeze rapid și eficient stocurile și vânzările?

14 mar. 2023 14 mar. 2023

Compania Tabac Xpress Tabac & Convenience store a ales o aplicație software cu rol de actualizare automată a stocurilor după fiecare vânzare.

Cum a reușit o companie de retail să digitalizeze rapid și eficient stocurile și vânzările?

Tabac Xpress este un lanț de 164 de magazine la nivel național cu un portofoliu de produse format din țigarete, tutun și accesorii destinate fumatului. Compania lansată în 2001 a ales soluțiile TeamApps ERP și TeamPOSoferite de Team First Software pentru automatizarea proceselor de aprovizionare și fluidizarea operațiunilor de vânzări la punctele fizice. 

Lanțul de aprovizionare din prezent este foarte complex și în permanentă evoluție, ceea ce înseamnă că o companie trebuie să fie flexibilă pentru a fi performantă. Tabac Xpress a ales soluția TeamApps ERP și TeamPOS care au simplificat întreg procesul de aprovizionare și vânzare, obținând o creștere semnificativă a timpului pe care îl dedică clientului.

Îmbunătățirea procesului lanțului de distribuție a magazinelor s-a produs astfel printr-o soluție integrată ERP datorită automatizării și aplicației în cloud, prin intermediul Datacenterul dezvoltat de către Team First Software.

Ce avantaje a obținut Tabac Xpress cu soluția TeamApps ERP și TeamPOS?

  • Imagine de ansamblu asupra tuturor magazinelor
  • Control amănunțit asupra activităților din fiecare magazin
  • Automatizarea operațiunilor din vânzări
  • Vizibilitate în timp real asupra stocurilor
  • Actualizare automată a stocurilor la fiecare vânzare
  • Simplificarea raportării lunare către grup
  • Accelerarea procesului de aprovizionare
  • Calculare automatizată a necesarului de aprovizionat
  • Reducere considerabilă a timpilor de procesare a comenzilor de aprovizionare
  • Utilizarea mai eficientă a resurselor, în sprijinul clientului final.

TeamPOS este un software intuitiv si simplu de utilizat, chiar si pentru începatori. Software-ul dispune de o interfata inovativa si prietenoasa datorita ferestrelor redimensionabile, deplasabile si a meniurilor contextuale. De asemenea, TeamPOS ofera o flexibilitate mult sporita pentru punctul de vanzare datorita faptului ca nomenclatorul de produse si preturi este salvat pe calculatorul din backoffice. TeamPOS este capabil sa culeaga informatii in timp real cu privire la situatia stocurilor, numerar, vanzari sau efecte incasate. Toate aceste informatii stabilite de TeamPOS permit urmarirea extrem de exacta a tranzactiilor pe casa, oferind posibilitatea de a analiza detaliat formele de plata.

Soluția software de tip ERP TeamApps este bazată pe arhitectura client-server și permite integrarea completă a tuturor proceselelor economice: producție, distribuție, contabilitate, financiar, stocuri, service și mentenanță, logistică, gestiune de proiecte oferind accesibilitate, vizibilitate și consistență informațională în intreaga organizație. 

Ai nevoie de o aplicație software care să ajute să gestionezi storurile și fluxurile de vânzări? Completează formularul de mai jos sau trimite un e-mail pe adresa [email protected] 

Așa cum ne spune numele, Team First Software este totul despre echipă. De peste 14 ani echipa noastră este echipa ta de specialiști oricând pregătiți să ofere cea mai bună soluție de dezvoltare pentru afacerea ta. Iar pentru că susținem evoluția și digitalizarea mediului business la nivel național, construim soluții ERP pentru orice nevoie de...

Citește mai mult

Cauți o aplicație software?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!