Servicii acoperite de acest contract:
Asistenta telefonica si prin internet (remote) privind componentele software ale sistemului, nelimitat in intervalul orar 9:00 - 18:00 de Luni pana Vineri. Optional, se poate achizitiona program prelungit de luni pana duminica pana la ora 23:00.
Raspuns la mesajele adresate in platforma sedonaalm.freshdesk.com, prin formularul de contact si prin email, in maxim 24 de ore (in general: 2 ore in timpul zilei).
Up-date-uri ale programului de vanzare si gestiune.
Personalizare rapoarte - in functie de cerinte rapoartele personalizate pot fi gratuite sau contra cost.
Personalizare formate documente (facturi, avize, proforme).
Personalizare formate de etichete.
Asistenta este asigurata in limba romana si engleza.
Contractul se mentine pe o perioada de minim 12 luni, cu prelungire automata in cazul in care nu se solicita intreruperea acestuia. Se poate alege una din urmatoarele perioade de facturare:
- La 3 luni
- La 6 luni
- La 12 luni (11 luni + 1 luna GRATUITA)
Abonamentul este disponibil pentru orice localitate de pe teritoriul Romaniei sau international, pentru sisteme ce contin programe de gestiune din portofoliul SEDONA.
Prețul mediu pe oră
20 - 55 €/h
Număr de specialiști
10 specialiști
Număr de proiecte
2000 proiecte
Ani de experiență
20 ani
Din 2002, zeci de mii de comercianti din Romania si din lume au ales Sedona.
Portofoliul nostru de sisteme fiscale, echipamente si consumabile poate fi adaptat oricarui tip de business, iar specialistii Sedona va sunt alaturi la fiecare pas.
Număr de angajați
21-50
Cifra de afaceri
1M-5M €
Sediu
Constanta, Constanta, Romania
Valoarea estimată a proiectului
100 - 250K €
Durată
În desfășurare
Anul începerii
2016
Servicii de asistenta pentru folosirea sistemelor de gestiune in magazine LaDoiPasi.
Oferă-i un calificativ acestei companii, în funcție de interacțiunea avută cu serviciile oferite de aceasta.