Despre serviciu

Contract de asistenta software

 

Servicii de asistenta de la distanta pentru SISTEME DE VANZARE SI GESTIUNE.

Cu un singur punct de contact asigurati buna functionare a intregului sistem hardware si software. Sedona pune la dispozitie un numar de call-center precum si un sistem online de gestionare solicitari: sedonaalm.freshdesk.com.

    

Servicii acoperite de acest contract:

  • Asistenta telefonica si prin internet (remote) privind componentele software ale sistemului, nelimitat in intervalul orar 9:00 - 18:00 de Luni pana Vineri. Optional, se poate achizitiona program prelungit de luni pana duminica pana la ora 23:00.

  • Raspuns la mesajele adresate in platforma sedonaalm.freshdesk.com, prin formularul de contact si prin email, in maxim 24 de ore (in general: 2 ore in timpul zilei).

  • Asistenta se acorda inclusiv pentru subiecte financiar-contabile elementare legate de functionarea unitatilor comerciale (fara contabilitate avansata sau salarizare).
  • Up-date-uri ale programului de vanzare si gestiune.

  • Personalizare rapoarte - in functie de cerinte rapoartele personalizate pot fi gratuite sau contra cost.

  • Personalizare formate documente (facturi, avize, proforme).

  • Personalizare formate de etichete.

  • Configurare echipamente.
  • Asistenta este asigurata in limba romana si engleza.

  • Asistenta se acorda in limita a doua ore pe luna. Posibilitate achitionare ore suplimentare (70 Lei / ora).

    

Contractul se mentine pe o perioada de minim 12 luni, cu prelungire automata in cazul in care nu se solicita intreruperea acestuia. Se poate alege una din urmatoarele perioade de facturare:

- La 3 luni

- La 6 luni

- La 12 luni (11 luni + 1 luna GRATUITA)

   

Abonamentul este disponibil pentru orice localitate de pe teritoriul Romaniei sau international, pentru sisteme ce contin programe de gestiune din portofoliul SEDONA.

Prețul mediu pe oră

Prețul mediu pe oră

20 - 55 €/h

Număr de specialiști

Număr de specialiști

10 specialiști

Număr de proiecte

Număr de proiecte

2000 proiecte

Ani de experiență

Ani de experiență

20 ani

Despre Sedona

Din 2002, zeci de mii de comercianti din Romania si din lume au ales Sedona.
Portofoliul nostru de sisteme fiscale, echipamente si consumabile poate fi adaptat oricarui tip de business, iar specialistii Sedona va sunt alaturi la fiecare pas.

 

Număr de angajați

Număr de angajați

21-50

Cifra de afaceri

Cifra de afaceri

1M-5M €

Sediu

Sediu

Constanta, Constanta, Romania