De ce este Softlead diferit față de orice alt canal de lead generation?

3 iun. 2022 3 iun. 2022

În ultimii ani, conceptul de lead generation este tot mai des întâlnit în poziționarea agențiilor de performance, companiilor de digital marketing sau în departamentele de online și sales ale companiilor care caută clienți. Cu cât a devenit mai popular, fenomenul a căpătat și un accent de generalizare, mai exact a devenit un element întâlnit în toate strategiile interne ale companiilor care generează lead-uri pentru echipele proprii de vânzări, dar și pentru clienții lor.

De ce este Softlead diferit față de orice alt canal de lead generation?

Primul pas în definirea strategiei de lead generation este dat de stabilirea tipurilor de lead-uri posibile și selectarea celor care sunt potrivite obiectivelor de business ale fiecărei companii. 

Sursa vizual: Snov.io

Iată 5 direcții în care Softlead aduce plus valoare procesului de lead generation:

  1. Softlead este 100% orientat și specializat în strategii de lead generation pentru companii IT.

Din punctul nostru de vedere, procesul de lead generation trebuie să fie gândit și implementat personalizat pentru fiecare industrie și tip de Buyer Persona. De aceea, de cele mai multe ori, eforturile unei agenții de digital marketing nu generează conversiile mult așteptate de clienți din domenii de activitate diferite.

Mai mult decât atât, fiecare industrie și companie are un ADN propriu. Odată identificat și urmat cu strictețe, acesta va sta la baza campaniilor de online marketing care au capacitatea de a converti lead-uri calificate în clienți cu adevărat interesați de o achiziție.

  1. În campaniile de performance implementate, Softlead are grijă să urmărească profilele de buyer persona introduse de companiile IT din platformă.

Cu experiența celor peste 15.000 de lead-uri generate, Softlead deja înțelege nevoile și așteptările clienților care au în plan să achiziționeze o soluție software, dar, în egală măsură, percepe corect și obiectivele companiilor IT (vendor). Din mixul celor două direcții, pe baza sistemelor automatizate, campaniile de lead generation se bazează pe acele caracteristici specifice fiecărui tip de categorie de client, așa cum sunt ele indicate în conturile de utilizatori ale vendorilor din platformă.

  1. Lead-urile generate sunt validate.

Pe Softlead, orice proces de lead generation se închide cu o etapă de pre-calificare. Aceasta presupune validarea intenției de achiziție software a clientului, iar proiectele (cererile de ofertă) care îndeplinesc acest indicator sunt trimite companiilor IT.

Acest proces nu poate fi făcut, însă, printr-o simplă campanie de online marketing.

  1. 50% dintre lead-urile primite sunt organice, ceea ce înseamnă că Softlead reușește să capteze în platformă clienți care caută activ o soluție software. Softlead nu generează lead-uri prin canale de tip cold calling.

Orice acțiune de targetare și abordare a unui potențial prospect care nu și-a manifestat interesul pentru o achiziție software scade dramatic șansele de conversie/vânzare. Acesta este și principiul de funcționare Softlead, motiv pentru care activități precum cold calling nu sunt incluse în strategia internă de lead generation.

  1. Costul de generare al unui lead este mai mic.

Comparativ cu media pieței locale, costul per lead, respectiv per lead calificat, este de minim 5 ori mai mic în campaniile Softlead. Acest beneficiu al platformei devine, însă, al companiei IT, care are posibilitatea de a genera proiecte software cu un cost de achiziție al clientului mult mai mic decât cel pe care îl are în departamentele proprii de vânzări sau prin acțiuni cumulate ale agențiilor de digital marketing și sales.

Ai un cont activ pe Softlead și vrei să știi cum poți genera mai multe lead-uri calificate? Trimite un e-mail pe adresa [email protected] și colegii noștri îți vor oferi toate răspunsurile necesare.

Nu ai un cont activ dar vrei să testezi platforma? Creează un cont de companie IT pornind de aici:  https://softlead.ro/register

Cauți o aplicație software?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!