Bugete irosite și obiective neatinse
Planificarea de media din România are limitări semnificative, printre care planificarea pe un singur target, deși brandurile își doresc să atingă mai multe segmente; planificarea pe targeturi demografice pe TV, deși oamenii care rezonează cu brandul nu se regăsesc în același interval demografic sau tratarea separată a canalelor de media, ceea ce duce la o optimizare limitată. Aceste limitări sunt consecința utilizării de instrumente media care nu mai sunt adaptate complexității universului de comunicare actual.
Viitorul planificarii media prin soluții inovatoare
Peste 75 de strategi, planneri, data scientists, programatori, testeri si designeri Wavemaker au lucrat în ultimii doi ani la un nou mod de a planifica media. Rezultatul este software-ul Maximize, folosit în România, în exclusivitate, de Wavemaker.
Planificările obținute cu ajutorul Maximize sunt cu 30% mai eficiente decat modul convențional de planificare.
“Suntem mândri că vom putea să aducem mai multă creștere clienților noștri decât am făcut-o până acum. Este ambiția oricărui profesionist să fie parte dintr-o schimbare revoluționară a industriei în care activează. Ne simțim privilegiați deoarece Maximize aduce o astfel de schimbare și ne va ajuta să le oferim partenerilor noștri rezultate semnificativ îmbunătățite. Vom face tot posibilul ca până la finalul anului să aducem creștere adăugată tuturor partenerilor noștri, folosind Maximize.” – Oana Padure, CEO Wavemaker România
Unicitatea lui Maximize vine, în primul rând, din faptul că optimizează pentru obiectivele de marketing, în general, nu doar pentru cele de media. Acesta folosește datele proprii GroupM despre purchase journey în România, împreună cu o tehnologie de tip AI sofisticată de agent-based modelling pentru a maximiza rezultatele campaniilor media nu doar pe un target, ci pe toate segmentele clientului, și nu doar pentru obiective de media, așa cum este reach-ul, ci și pentru obiective de marketing, precum notorietate, conexiune emoțională, vânzări.
Experții Wavemaker au început deja să folosească Maximize pentru a aduce mai multă valoare clienților pentru bugetele de media.
La Wavemaker credem că există întotdeauna o cale mai bună pentru a crește. Ne provocăm propriile limite și le propunem clienților soluții inovatoare și curajoase pentru a genera creștere. Transformăm procesul de decizie a consumatorilor prin media, conținut și tehnologie. Avem la dispoziție cea mai puternică sursă de date globală, care ne ajută să înțelegem unde și cum pot interveni activitățile de marketing pentru a ajuta clienții să vândă mai mult și mai eficient. Peste 7200 de oameni din 88 de țări își folosesc expertiza, încrederea și curajul pentru a genera creștere pentru cele mai puternice branduri și companii.
Wavemaker este parte din GroupM, companie de media a WPP. Aflati mai multe pe https://wavemakerglobal.com/ro/ și https://www.linkedin.com/company/wavemaker-romania.