Utilizatorii device-urilor mobile petrec în medie 37 de minute pe zi în compania aplicațiilor instalate

14 decembrie 2016

Din ce în ce mai mulți consumatori aleg utilizarea aplicațiilor în favoarea media tradiționale. În conformitate cu un studiu realizat de Opera Mediaworks, consumatorii folosesc aplicațiile mobile aproximativ 37 de minute pe zi, împărțindu-și timpul în accesarea diferitelor tipuri de media de pe platforme și ecrane. 

Utilizatorii device-urilor mobile petrec în medie 37 de minute pe zi în compania aplicațiilor instalate

Din ce în ce mai mulți consumatori aleg utilizarea aplicațiilor în favoarea media tradiționale. În conformitate cu un studiu realizat de Opera Mediaworks, consumatorii folosesc aplicațiile mobile aproximativ 37 de minute pe zi, împărțindu-și timpul în accesarea diferitelor tipuri de media de pe platforme și ecrane. 

Loialitatea față de dispozitivele mobile a devenit un trend cu o creștere continuă și rapidă. Din ce în ce mai mulți utilizatori devin dependenți și dedicați unor aplicații pe care le utilizează în mod constant, în funcție de activitățile zilnice, nevoile și interesele proprii. Conform Opera Mediaworks, printre cele mai populare categorii de aplicații mobile, în funcție de numărul descărcărilor:

  • Între 25%-30%:
    • Știri&Informații
    • Jocuri
  • Între 10%-15%:
    • Rețelele Sociale
  • Între 5% - 10%:
    • Servicii de comunicare
    • Muzică, video&media
    • Sport
  • Sub 5%:
    • Divertsment&Artă
    • Technology&Computing
    • Sănătate&Fitness
    • Shopping
    • Lifestyle
    • Călătorii
    • Productivitate
    • Food&Drink
    • Business, Finainte & Investiții
    • Familie&Parenting
    • Hobby-uri.

Dintre acestea, aplicațiile cu cea mai mare rată de angajament, sunt cele pentru Familie&Parenting, Educație, Călătorii, Jocuri și Business, Finainte & Investiții. În ceea ce privește rata de conversie, topul este ocupat de aplicațiile pentru Familie&Parenting, Jocuri, Hobby&Interese, Shopping și Sport.

Această orientare semnificativă către loialitatea față de aplicațiile mobile poate genera o serie de oportunități atât pentru dezvoltatorii acestora, precum și pentru marketeri, deoarece consumatorii integrează din ce în ce mai mult aplicațiile cu fluxul zilnic de activități. Dacă în acest caz se discută despre domeniul B2C, creșterea gradului de informare, educare și generarea unui obicei de consum constant al utilizării aplicațiilor mobile se poate reflecta în aplicațiile derivate către segmentul de consum corporate, acolo unde putem vorbi despre aplicații de management al activităților, monitorizare și generare rapoarte, facturare, managementul clienților sau al proiectelor. Trendul nu este unul omis de companiile dezvoltatoare de aplicații software, care construiesc tot mai multe soluții software, gândite ca o prelungire a celor de tip cloud SaaS, doar că, de data aceasta, pentru utilizarea de pe device-urile mobile. 

În cazul acestora, nu este vorba doar despre o personalizare a orientării către mobilitate, ci și despre generarea unei soluții pentru acele activități de execuție/creație, raportare sau monitorizare în timp scurt și extrem de facil.

În funcție de cerințele sau problemele pe care le întâmpină la nivel intern sau extern, companiile pot identifica tipul sau suita de aplicații software cele mai potrivite obiectivelor pe care și le propun. În Portofoliul Softlead se pot regăsi peste 500 de soluții informatice, de diferite tipuri, organizate în funcție de categorii sau industriile cele mai potrivite funcționalităților pe care le îndeplinesc.

Companiile interesate pot completa formularul de mai jos sau trimite un e-mail la adresa [email protected].

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

SAP Business One 10. Lista completă a noilor funcţionalităţi

SAP Business One 10, cea mai nouă versiune a suitei de management SAP pentru companiile mari şi mijlocii, este acum disponibilă atât pentru upgrade cât şi pentru proiecte noi. SAP aduce constant îmbunătățiri soluţiilor de business, însă, în cazul SAP Business One versiunea 10, saltul este mai mare decât de obicei. ...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

10 aplicații software recomandate companiilor sub 30 de angajați, pentru o digitalizare rapidă în perioade dificile

Dinamica impusă de contextul ultimelor luni a dus la repoziționări rapide și la gândirea unor strategii adaptate fiecărui business în parte. Restaurantele au deschis lista comenzilor online, buticurile au început comercializarea voucherelor, magazinele online au crescut gama de produse, au introdus campanii de reduceri, iar companiile de producție încep să investeasc...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

TotalSoft investește 300.000 de Euro într-o aplicație de HR

TotalSoft, unul dintre cei mai importanți furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrală și de Est, lansează o nouă soluție de tip HR reporting as a Service (în regim SaaS). Investiția în noul serviciu de raportare se ridică până în prezent la 300.000 de euro, urmând a crește în viitor pentru a sprijini companiile în obținerea ...

Citește articolul arrow_forward