Trenduri în digitalizarea imobiliară. Studiu de caz Domina Imobiliare

23 iunie 2020

  • Domina Imobiliare – investiție continuă în platforma web a agenției imobiliare
Trenduri în digitalizarea imobiliară. Studiu de caz Domina Imobiliare

Cea mai importantă agenție imobiliară din Oltenia, Domina Imobiliare, anunță lansarea unui nou set de îmbunătățiri aduse platformei web, pentru a îmbunătăți experiența de listare, căutare sau informare cu privire la ofertele din portofoliul agenției.

Noua versiune a website-ului include noi funcționalități tehnice, dar și o curatorie și o reorganizare a conținutului, astfel încât clienții și partenerii să poată folosi platforma atât ca pe un canal de comunicare cu răspuns rapid, cât și ca pe un instrument de identificare a opțiunilor potrivite de achiziție sau de închiriere.

Astfel, noul website www.domina.ro a inclus un modul de chat, prin care operatorii agenției răspund rapid cerințelor clienților, un simulator de credite bancare, pagini și secțiuni extrem de bine organizate ce prezintă serviciile agenției, informații complete despre ansamblurile rezidențiale sau despre categorii și tipologii de proprietăți. De asemenea, clienții pot utiliza zone de căutare avansată și de filtrare a rezultatelor, Domina Imobiliare devenind, astfel, mai mult decât un website de prezentare.

Dezvoltarea continuă a platformei web Domina.ro face parte din strategia noastră de răspuns oferit fidelității clienților și partenerilor noștri. Cred cu tărie că un instrument de comunicare, feedback, informare, așa cum este un website, trebuie să fie unul permanent actualizat conform nevoilor, trendurilor și cerințelor cumpărătorilor și vânzătorilor, adică publicului căruia ne adresăm și pentru care, de fapt, construim un produs online, Ruben Drăghici, Director General Domina Imobiliare. 

Conform unui studiu de piață publicat de PWC (PriceWaterHouseCoopers), ce are în vedere trendurile și previziunile pieței imobiliare din Statele Unite ale Americii și Canada pentru anul 2020, digitalizarea globală a industriei este un trend ce va penetra toate țările cu dinamică activă a acestui segment de activitate. Funcționalitățile-cheie pe care orice proprietate promovată pe o platformă web trebuie să le aibă sunt, în ordinea preferințelor respondenților următoarele: fotografiile de produs (87%), informațiile despre oferta imobiliară (85%), planul locuinței (52%), clasamentul fiind continuat de tururile virtuale (42%), de datele complete de contact ale agentului imobiliar (42%), dar și de cifre și statistici ale vânzărilor recente ale agenților, respectiv ale agenției, ca măsură de încredere (41%).

Același studiu publicat de specialiștii de la PWC includ dorința a 39% dintre respondenți de a avea date despre vecinătățile proprietății, în timp ce peste o treime dintre participanții la studiu vor să vizualizeze hărți interactive.

Creșterea apetitului pentru achiziții din partea categoriei de vârstă delimitată ca millenials este un factor decisiv al nevoii de digitalizare al platformelor online, păstrând tendințele consumului de tehnologie.

Potențialul dedicat dezvoltării industriei imobiliare este uriaș, tocmai în raport cu perspectivele pe care le aduce digitalizarea. Ceea ce este, însă, interesant în această sferă, este faptul că absorbția schimbărilor se face extrem de facil, din mers, cum s-ar spune, pentru că și segmentele de public devenite investitori, cumpărători, achizitori sau dezvoltatori au deja educație în înțelegerea oportunităților pe care le aduce tehnologia. Alexandra Roată, Managing Partner Softlead. 

Trendurile digitalizării Real Estate în anul 2020

Din punctul de vedere al tehnologiei, cele mai importante trenduri ale anului 2020 și al următorilor 5 ani includ platformele de intermediere imobiliară, aplicațiile software dedicate industriei imobiliare, platformele de crowdfunding imobiliar, tehnologiile de inteligență artificială cu rol de estimare/evaluare, aplicațiile software de tip CRM imobiliar, Big Data, soluțiile de realitate virtuală.

Aplicații software recomandate

VAUNT este soluția menită să ajute orice profesionist din domeniul imobiliar să-și gestioneze mai eficient business-ul. 

Citește tot arrow_forward

Tool pentru managementul campaniilor de marketing.

Citește tot arrow_forward

Cum te poate ajuta sistemul nostru de CRM pentru dezvoltatori imobiliari:- reduci costurile pentru dezvoltare website prezentare & administrare- automatizezi procesele interne de lucru si cresti performanta- ai ac

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

De ce au nevoie companiile de o aplicație de HR specializată?

ColorfulHR este una dintre cele mai cunoscute aplicații cu rol de management a resurselor umane, poziționându-se ca fiind extrem de prietenoasă utilizatorilor din companii din orice domeniu de activitate. De ce sunt atrași clienții de Colorful HR?

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Atos încheie anul 2018 cu venituri globale de peste 12 miliarde de euro

Atos, lider global în transformare digitală, anunță rezultatele financiare globale pentru anul 2018: venit total de 12,258 miliarde de euro, în creștere cu 4.2% , generat în special de suita de soluții Atos Digital Transformation Factory, care are o pondere de 30% în cifra de afaceri totală.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Top 5 aplicații software pentru administrația publică

Conform DESI (The Digital Economy and Society Index), gradul mediu de digitalizare al primăriilor din România este de doar 32.3%, dar sunt sectoare publice care în care aplicațiile software și tehnologia nu au fost prioritizate până în acest moment.

Citește articolul arrow_forward