Trenduri în digitalizarea imobiliară. Studiu de caz Domina Imobiliare

23 iunie 2020

  • Domina Imobiliare – investiție continuă în platforma web a agenției imobiliare
Trenduri în digitalizarea imobiliară. Studiu de caz Domina Imobiliare

Cea mai importantă agenție imobiliară din Oltenia, Domina Imobiliare, anunță lansarea unui nou set de îmbunătățiri aduse platformei web, pentru a îmbunătăți experiența de listare, căutare sau informare cu privire la ofertele din portofoliul agenției.

Noua versiune a website-ului include noi funcționalități tehnice, dar și o curatorie și o reorganizare a conținutului, astfel încât clienții și partenerii să poată folosi platforma atât ca pe un canal de comunicare cu răspuns rapid, cât și ca pe un instrument de identificare a opțiunilor potrivite de achiziție sau de închiriere.

Astfel, noul website www.domina.ro a inclus un modul de chat, prin care operatorii agenției răspund rapid cerințelor clienților, un simulator de credite bancare, pagini și secțiuni extrem de bine organizate ce prezintă serviciile agenției, informații complete despre ansamblurile rezidențiale sau despre categorii și tipologii de proprietăți. De asemenea, clienții pot utiliza zone de căutare avansată și de filtrare a rezultatelor, Domina Imobiliare devenind, astfel, mai mult decât un website de prezentare.

Dezvoltarea continuă a platformei web Domina.ro face parte din strategia noastră de răspuns oferit fidelității clienților și partenerilor noștri. Cred cu tărie că un instrument de comunicare, feedback, informare, așa cum este un website, trebuie să fie unul permanent actualizat conform nevoilor, trendurilor și cerințelor cumpărătorilor și vânzătorilor, adică publicului căruia ne adresăm și pentru care, de fapt, construim un produs online, Ruben Drăghici, Director General Domina Imobiliare. 

Conform unui studiu de piață publicat de PWC (PriceWaterHouseCoopers), ce are în vedere trendurile și previziunile pieței imobiliare din Statele Unite ale Americii și Canada pentru anul 2020, digitalizarea globală a industriei este un trend ce va penetra toate țările cu dinamică activă a acestui segment de activitate. Funcționalitățile-cheie pe care orice proprietate promovată pe o platformă web trebuie să le aibă sunt, în ordinea preferințelor respondenților următoarele: fotografiile de produs (87%), informațiile despre oferta imobiliară (85%), planul locuinței (52%), clasamentul fiind continuat de tururile virtuale (42%), de datele complete de contact ale agentului imobiliar (42%), dar și de cifre și statistici ale vânzărilor recente ale agenților, respectiv ale agenției, ca măsură de încredere (41%).

Același studiu publicat de specialiștii de la PWC includ dorința a 39% dintre respondenți de a avea date despre vecinătățile proprietății, în timp ce peste o treime dintre participanții la studiu vor să vizualizeze hărți interactive.

Creșterea apetitului pentru achiziții din partea categoriei de vârstă delimitată ca millenials este un factor decisiv al nevoii de digitalizare al platformelor online, păstrând tendințele consumului de tehnologie.

Potențialul dedicat dezvoltării industriei imobiliare este uriaș, tocmai în raport cu perspectivele pe care le aduce digitalizarea. Ceea ce este, însă, interesant în această sferă, este faptul că absorbția schimbărilor se face extrem de facil, din mers, cum s-ar spune, pentru că și segmentele de public devenite investitori, cumpărători, achizitori sau dezvoltatori au deja educație în înțelegerea oportunităților pe care le aduce tehnologia. Alexandra Roată, Managing Partner Softlead. 

Trendurile digitalizării Real Estate în anul 2020

Din punctul de vedere al tehnologiei, cele mai importante trenduri ale anului 2020 și al următorilor 5 ani includ platformele de intermediere imobiliară, aplicațiile software dedicate industriei imobiliare, platformele de crowdfunding imobiliar, tehnologiile de inteligență artificială cu rol de estimare/evaluare, aplicațiile software de tip CRM imobiliar, Big Data, soluțiile de realitate virtuală.

Aplicații software recomandate

VAUNT este soluția menită să ajute orice profesionist din domeniul imobiliar să-și gestioneze mai eficient business-ul. 

Citește tot arrow_forward

Tool pentru managementul campaniilor de marketing.

Citește tot arrow_forward

Cum te poate ajuta sistemul nostru de CRM pentru dezvoltatori imobiliari:- reduci costurile pentru dezvoltare website prezentare & administrare- automatizezi procesele interne de lucru si cresti performanta- ai ac

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Despre tehnologia RPA și digitalizarea domeniului HR, pe 29 și 30 septembrie, la edițiile de toamnă Virtualized

Plecând de la ideea că în business, indiferent de contextul social în care ne aflăm, procesele de învățare și socializare nu trebuie să se oprească niciodată, Virtualized, primul concept de expo- conferințe BtoB online din România, lansat anul trecut de către UNIVERSUM Events, își anunță cele două ediții din această toamnă. ...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Eaton – previziuni IT pentru 2019

În pofida rapoartelor sumbre legate de incertitudinea politică în 2019, vedem o mulțime de oportunități în cadrul canalului IT pentru anul următor – de la creșterea interesului pentru consolidarea securității cibernetice, până la dezvoltarea unei tehnologii inteligente stabile de către întreprinderi prin intermediul tehnologiei bazate pe inteligența a...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Ai un magazin online? Afla cum să-l pregătești pentru competiția GPeC

Înscrierile în cea mai mare competiție a magazinelor online din România se apropie de final. Tu ai reușit să-ți înscrii magazinul online?

Citește articolul arrow_forward