În multe dintre domeniile de activitate ce nu cunoscuseră digitalizarea, tranziția spre mediile online a însemnat supraviețuire, salvare sau chiar creștere a vânzărilor. De aceea, tehnologia nu trebuie să mai fie un element opțional, un proiect amânat sau o resursă fără bugete, ci, dimpotrivă, un motor de susținere a business-urilor.
10 tendințe care pot juca un rol crucial în dezvoltarea sau menținerea activității unei companii
- eCommerce
Restaurante, baruri și chiar cafenele au ales în perioada pandemiei să regândească poziționarea la nivelul pieței de consum și să rămână alături de clienți prin vânzarea și livrarea produselor preferate acasă. Acest lucru nu ar fi fost, însă, posibil, fără o soluție software de tip e-commerce dedicată, adaptată serviciilor și produselor comercializate.
Tranziția către mecanismele 100% online implică, însă, un set de proceduri care să poată susține sistemele logistice transpuse în aplicații software.
- Plățile online
Implementarea sistemelor de plată online aduce beneficii atât din perspectiva consumatorului final, a clientului, oferind eficiență și rapiditate în procesul de achiziție, cât și din cea a vânzătorului, care poate avea acces la o fluidizare a mecanismelor de încasare a valorii produselor sau serviciilor comercializate. Cu toate că în perioada pandemiei a existat o creștere masivă a implementării sistemelor de procesare a plăților online, conform Băncii Internaționale, peste 1.7 miliarde de oameni nu au acces la plata digitală.
- Protocoalele dedicate muncii la distanță
Asigurarea fluxurilor și procedurilor de muncă la distanță nu înseamnă doar implementarea unor protocoale de performanță noi pentru angajați, ci și integrarea unor sisteme tehnologice care să asigure infrastructura și buna funcționare a lucrului la distanță. Printre acestea, se numără VPN-urile, VoIPs, aplicațiile de comunicare la distanță, tehnologiile în cloud, instrumentele de colaborare și chiar tehnologiile de recunoaștere facială sau de semnătură electronică. De asemenea, soluțiile de asigurare a securității informațiilor trebuie să fie funcționale de pe toate stațiile de acces ale angajaților, independent de structurile existente în birourile organizaționale.
- Platformele de e-Learning
Fie că este vorba despre centre de învățământ sau de platforme dedicate elevilor și studenților sau de învățarea din companii, pentru fiecare dintre acestea segmente este nevoie de aplicații software care să asigure comunicarea, explicarea și monitorizarea activității în funcție de specificul său.
- Telemedicina
Conform unui grafic creat de eClinical Works, utilizarea aplicațiilor de telemedicină a crescut de aproximativ 15 ori în contextul pandemiei, fapt rezultat din nevoia de asigurare a condițiilor de sănătate de ordin primar pentru pacienți. Aplicațiile software integrate de tip chatbot pot fi o extensie a soluțiilor software medicale ce pot ajuta cabinetele, spitalele sau clinicile medicale să îmbunătățească relația de comunicare cu pacienții, să faciliteze programările, trimiterea documentelor importante, să preia solicitări sau să răspundă cerințelor primite.
- Entertainment la distanță
Reducerea masivă a interacțiunii personale nu va stopa, însă nevoia de socializare, astfel încât numeroase companii iau în considerare investiții în tehnologii și sisteme care să poată înlocui aceste beneficii sociale.
- Supply chain
- Printarea 3D
- Automatizarea prin roboți
- Tehnologiile 5G
Pentru o ofertă completă în acest sens, dar și pentru detalii cu privire la implementări personalizate, clienții interesați pot completa formularul de mai jos sau pot trimite un e-mail pe adresa [email protected] pentru a primi consultanță gratuită în vederea alegerii soluției potrivite!