Tremend și certSIGN - parteneriat strategic pentru accelerarea interacțiunii digitale cu clienții

11 iunie 2020

Tremend, una dintre companiile de tehnologie cu cele mai mari creșteri din Europa și certSIGN, prestator de servicii de încredere acreditat, au încheiat un parteneriat strategic pentru digitalizarea interacțiunii dintre clienți și companii prin integrarea, în platforma de digital onboarding TORP, a fluxului de identificare și a semnăturii electronice calificate la distanță. 

Tremend și certSIGN - parteneriat strategic pentru accelerarea interacțiunii digitale cu clienții

TORP este prima soluție din România care a implementat un flux de identificare video asistată a clientului la distanță - eKYC (Electronic Know Your Customer), proces auditat și certificat de compania LSTI din Franța în contextul emiterii certificatelor calificate. În acest fel, este garantată respectarea reglementărilor naționale şi a legislației europene privind identificarea electronică și a serviciilor de încredere pentru tranzacțiile electronice.

Identificarea utilizatorului se face prin intermediul unui flux video în timp real, cu același nivel de securitate tehnică și conformitate legală ca recunoașterea față în față, în acord cu toate directivele globale: AML5 (Anti-Money Laundering), GDPR, SCA (Strong Customer Authentication) și Regulamentul eIDAS 910/2014. 

TORP integrează soluția de semnătură electronică la distanță Paperless, dezvoltată de CertSIGN. Prin aceasta, utilizatorii identificați video au acces digital 100% la procesele de afaceri dintr-o organizație. Paperless este auditată și certificată ca dispozitiv de creare a semnăturilor electronice calificat, conform Regulamentului eIDAS. În acest fel, se pot realiza semnături electronice la distanță cu valoare legală fără token și fără instalarea unor drivere speciale, de pe orice dispozitiv, de oriunde şi oricând, garantând procesarea și stocarea sigură a datelor şi un grad ridicat de protecție împotriva atacurilor cibernetice.

Parteneriatul dintre Tremend și certSIGN propune un ecosistem care rezolvă și asigură conformitatea cu legislația națională și europeană în ceea ce privește identificarea electronică și serviciile de încredere. Totodată, contribuie major la digitalizarea completă a tuturor proceselor dintr-o companie prin eliminarea metodelor convenționale de identificare, autentificare și semnare a documentelor. 

Astfel, nu mai este necesară deplasarea în spațiile fizice ale furnizorului pentru încheierea de contracte, aprobarea unor proceduri interne, a cererilor de concediu sau pentru solicitarea altor produse ori servicii digitale. Întregul flux este în conformitate cu Regulamentul eIDAS, ceea ce înseamnă că respectă reglementarea Uniunii Europene referitoare la identificare electronică şi servicii de încredere pentru tranzacţii electronice.

“Expertiza extinsă în tehnologie a echipei Tremend, combinată cu maturitatea și siguranța serviciilor certSIGN, ne întărește rolul de inovator în transformarea digitală, atât de necesară oricărui client. Împreună vom oferi companiilor cea mai bună experiență în digital onboarding, printr-o soluție sigură, modulară și flexibilă de Customer Experience, care va sprijini organizațiile să atragă clientul modern, să îl cunoască mai bine, să-i ofere mobilitate, rapiditate și economie de timp în solicitarea și gestionarea serviciilor și produselor digitale”, declară Ștefan Pătra, Vice President Financial Services, Tremend Software Consulting.  
Aurel Meiroșu, Manager dezvoltarea afacerii, Business Unit Semnătură electronică, certSIGN, precizează: “Digitalizarea este din ce în ce mai prezentă în toate domeniile, iar adoptarea unei soluții de semnătură electronică la distanță face tranziția către digital mai facilă cu costuri mai mici, eficiență crescută și posibilitatea de a semna documente electronice cu valoare legală oricând, oriunde, de pe orice dispozitiv. Ne bucură parteneriatul cu Tremend la care, pe lângă o soluție tehnică certificată și recunoscută la nivel european, certSIGN contribuie cu experiența demonstrată în digitalizarea proceselor cheie ale unei organizații, precum și cu o echipă de specialiști pregătită tot timpul să asigure cea mai bună soluție tehnică și conformitatea acesteia cu cerințele legale.”

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cum arată aplicația românească ce blurează fețele din orice filmuleț pentru a scăpa de amenzi cauzate de GDPR?

Dacă ai făcut un filmuleț cu telefonul, lucrezi în mass-media și realizezi reportaje filmate sau ești managerul de securitate al unui obiectiv supravegheat video, trebuie să știi că, în cazul folosirii sau publicării unor imagini neprelucrate cu chipurile oamenilor care apar în filmări și care nu și-au dat explicit acordul să apară în materialul tău, te pasc ...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Una dintre cele mai populare sonerii smart din lume, vulnerabilă la atacurile hackerilor

O vulnerabilitate de securitate prezentă în soneriile inteligente Ring Video Doorbell Pro, produse și comercializate de către magazinul online Amazon, ar fi permis atacatorilor aflați în preajma acestora să intercepteze datele de acces la rețeaua wi-fi și deci la toate dispozitivele conectate din locuință, arată o cercetare recentă a specialiștilor în securitate infor...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Câți bani poți economisi prin implementarea unei aplicații software de tip ERP?

Pierderi de stocuri înregistrate la final de an sau de trimestru, incapacitate de gestionare a resurselor, distribuitorilor sau produselor? Iată cum o aplicație de tip ERP (Enterprise Resource Planning) poate rezolva aceste probleme și poate scădea costurile unei companii.

Citește articolul arrow_forward