Tendintele in marketing-ul business-to-business sunt anuntate la Marketing B2B Conference!

24 mai 2021

In ultimul an, multe branduri au fost nevoite sa se reinventeze pentru a tine pasul cu schimbarile din societate. Contextul pandemiei a influentat atat sectorul B2C, cat si pe cel B2B. Acum, mai mult ca oricand, oamenii de marketing trebuie sa fie mereu la zi cu noutatile si sa aiba la indemana atat instrumentele, cat si solutiile pentru orice provocare aparuta in promovarea brand-urilor.

Tendintele in marketing-ul business-to-business sunt anuntate la Marketing B2B Conference!

Pe 3 iunie, Marketing B2B Conference vine in mijlocul comunitatii de marketing si comunicare business-to-business cu o editie speciala online, gandita sa raspunda marilor provocari cu care companiile si agentiile se confrunta in al doilea an de pandemie.

Alaturi de reputati specialisti, conferinta aduce pe micile ecrane tendintele momentului, bune practici invatate in ultimul an si o imagine clara asupra mediului B2B. Prezentarile, studiile de caz relevante si informatiile 'behind the scenes' vor aduce in prim plan strategii pentru o campanie care garanteaza generarea de lead-uri si nu numai

Printre vorbitorii acestei editii se numara: Florentina Costea (Marketing Manager, Mastercard), Valentin Radu (CEO Omniconvert), Ioana Manoiu (General Manager, GMP PR), Simona Radu (Director Comunicare Globala, Schneider Electric), Jennifer Shaw-Sweet (EMEA Lead at the B2B Institute, LinkedIn), Ioana Serban (VP of Demand Generation & Growth Marketing, Fintechos), Victor Stroe (Chief Strategy Officer Si Associate Director, Leo Burnett), Roxana Iancu (Marketing Lead, HP Romania & Bulgaria), Raluca Berceanu (B2B Business Director, MRM Romania), Dana Nae Popa (Owner & Managing Director, Pastel), Mugur Patrascu (Fondator, Screen Native), Rodica Mihalache (Data & Insights Lead, Starcom Media), Raluca Tatarusanu (Sales Director Druid), Bogdan Lupu (B2B Director, Kubis), Alexandra Cojocaru (Partner, Unlock Research), Aleksandra Pekovic (Head of Digital Transformation, Telekom), Marco Campana (Sales Manager, Prodir), Gabriel Patru (Fondator Therefour – Brand Strategists, Brand Strategy & Communication Director BDO).

Dintre subiectele acestei editii:

B2B Marketing in the new normal – Cum a evoluat comunicarea si marketingul B2B pe timp de pandemie

Tools & Services – Ce instrumente si servicii de comunicare si promovare au impact vizibil in rezultatele companiilor B2B

Content Marketing B2B – Cum reusesc sa atrag clienti prin generarea de continut

Success Stories – Cum reusesc partenerii de business de tip B2B sa construiasca proiecte de comunicare win-win

The future of B2B – Care sunt trendurile si oportunitatile in B2B Marketing

In cadrul conferintei, compania de cercetare Unlock Research va prezenta rezultatele unui studiu cantitativ demarat in randul oamenilor de marketing si business, ce evidentiaza impactul pandemiei asupra comunicarii si marketingului B2B – care au fost provocarile intalnite in mediul business B2B, ce solutii si instrumente noi au descoperit business-urile si cum vad acestea viitorul campaniilor de comunicare.

Mai multe informatii despre eveniment, agenda si vorbitori sunt disponibile pe www.marketingb2b.ro.

Marketing B2B Conference este un eveniment organizat de Evensys in parteneriat cu Mastercard, MRM Agency si Httpool by Aleph.

Evenimentul este organizat sub conceptul evenimentelor „fara atingere”, ce tin cont de normele de distantare sociala si de siguranta tuturor persoanelor implicate, de la staff la vorbitori. Conceptul propune vorbitorilor o experienta pe scena apropiata de cea a unei conferinte clasice, gandita insa ca o aparitie live intr-un studio TV.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward