Tendințe 2015: Generarea de lead-uri, în topul celor mai importante obiective

3 mar. 2015 3 mar. 2015

Specialiștii în marketing și-au setat, cu siguranță, și în acest an, setul prioritar de obiective, în vederea poziționării, promovării și vânzării prin brandurile pe care le coordonează.

Tendințe 2015: Generarea de lead-uri, în topul celor mai importante obiective

Specialiștii în marketing și-au setat, cu siguranță, și în acest an, setul prioritar de obiective, în vederea poziționării, promovării și vânzării prin brandurile pe care le coordonează.

Așadar, strategiile de conținut pentru anul 2015 vor viza:

  • Creșterea engagement-ului cu portofoliul de clienți activi și generarea unei bune relații cu potențialii consumatori
  • Notorietatea brand-ului
  • Creșterea volumului de vânzări
  • Evanghelizarea brandului în rândul consumatorilor
  • Generarea lead-urilor
  • Upselling

Care sunt cele mai importante trenduri în marketing digital pentru anul 2015?

Un studiu publicat de Smart Insights demonstrează importanța automatizării prin soluții software a fluxurilor de lucru în cadrul departamentelor de online marketing. Așadar, se poate vorbi despre automatizarea acțiunilor specializate prin Social Media sau Mobile, în topul celor mai importante direcții pentru anul 2015 aflându-se strategia de conținut (29.6%), Big Data (14.6%), sistemele informatice de automatizare a tacticilor de marketing (12.8%), cele dedicate terminalelor mobile (11%), Social Media Marketing (8.9%), SEO (4.3%).

Cu siguranță, însă, toate strategiile care se dezvoltă în jurul obiectivelor de promovare ale unui brand este indicat să aibă în vedere noile instrumente pe care le lansează cele mai importante canale de marketing online. Așadar, generarea de lead-uri poate fi un obiectiv optimizat pentru: segmentul de marketing favorizat  de motoarele de căutare, de Social Media (Facebook, LinkedIN, Twitter), prin generarea lead-urilor de tip pay-per-click/tweets, prin display advertising (audio-video pe terminalele mobile), prin e-mail marketing sau direct mailing.

Din punctul de vedere al unei companii al cărei obiectiv este acela al generării lead-urilor, acțiunile sale se concentrează asupra identificării acelor potențiali beneficiari care vizează o achiziție și contactarea lor înainte ca cererea să fie trimisă către provider-ul de soluții. În mod tradițional, aceste acțiuni erau realizate în cadrul companiilor, prin departamente interne de vânzări. Automatizarea acestora nu implică o înlocuire a oamenilor specializați pe aceste segmente, ci oferirea unui cadru eficient și optim de creștere a numărului de potențiali clienți.

În cadrul Softlead, generarea de lead-uri se face prin multiple instrumente asociate platformei de tip marketplace, beneficiind de o componentă solidă de educare a publicului beneficiar, care dorește achiziționarea unei soluții software cloud sau desktop, precum și de servicii complementare.

 

Cauți o aplicație software?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!