TECH START-UP: CONNECTIONS LANSEAZĂ PLATFORMA DE FINTECH BANKNIT

03 martie 2020

Connections, lider pe piața de digital transformation din România, Bulgaria și Serbia anunță lansarea startup-ului fintech Banknit, o platformă care integrează și expune, sub un API unic, datele oferite de bănci, în concordanță cu directiva europeana Revised Payment Service Directive (PSD2).

TECH START-UP: CONNECTIONS LANSEAZĂ PLATFORMA DE FINTECH BANKNIT

Banknit oferă posibilitatea integrării beneficiilor oferite de conceptul open banking în platformele clienților, printr-un sistem plug and play securizat și fără a fi necesară deținerea unei licențe AISP/PISP. În momentul de față, Banknit expune un sandbox care poate fi folosit în procesul de dezvoltare al produselor fintech de către orice companie care dorește afișarea datelor bancare, sau inițierea de plăți direct din platforma lor, și integrează peste 20 de bănci din România. 

“Banknit vizează în urmatoarea perioadă să lanseze varianta care poate fi folosită în producție, aceasta fiind propunerea de valoare a start-up-ului nostru. De asemenea, în următoarea jumătate de an, echipa Banknit are ca obiectiv să se extindă și în celălalte piețe din regiune, pentru a putea aduce în platformă peste 200 de bănci”, declară Bogdan Florea CEO Connections și co-fondator Banknit.

Startup-ul Fintech Banknit aduce la un loc expertiza în banking, tehnologie, și antreprenoriat a celor 3 fondatori: 

  • Dorin Rotărescu - coordonator de proiecte de dezvoltare software în domeniul bancar
  • Ionuț Stănescu - managerul centrului de software development on-demand din cadrul Ontotech - divizia de software development a Connections, care a ajutat la modernizarea soluțiilor software din cadrul principalelor bănci din România
  • Bogdan Florea - fondatorul și CEO-ul Connections, care deține o experiența de peste 15 ani în tehnologie și antreprenoriat.

DESPRE CONNECTIONS

Connections este lider pe piața de digital transformation din România, având 300 de angajați, birouri în Bulgaria, Serbia și planuri de extindere la nivel global. Compania este specializată în Intelligent Automation, IT Infrastructure Support, Digital Business Process Management și Software Development On Demand. Clienții Connections sunt companii globale și companii medii românești din industrii precum Banking, FMCG, Oil & Gas, Telecom și Retail. Începând cu luna iulie 2018 Connections a semnat un parteneriat cu UiPath, platforma de Enterprise Robotic Process Automation (RPA) cu cel mai rapid grad de adopție la nivel mondial, alături de care a implementat deja cu succes procese de automatizare robotizată în industrii cheie. Totodată Connections a investit peste 200.000 euro în dezvoltarea unei platforme fintech de open banking menită să integreze API-urile puse la dispoziție de băncile din România, odată cu aplicarea directivei Revised Payment Service Directive (PSD2), care obligă băncile să dea acces la informații privind conturile bancare de plăți accesibile online, unor terțe părți care își pot dezvolta servicii de informații, plăți și alte servicii financiare către clienții băncilor. Connections a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri de 7 mil USD.

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Susţineţi performanţa în business cu ajutorul sistemului ERP – Winline

Pe la jumătatea anului trecut, Institutul Naţional de Statistică a făcut publică o analiză foarte relevantă pentru mediul local de afaceri. Companiile romaneşti din Top 1000 au reuşit să genereze venituri medii mai mari cu +8% deşi au înregistrat o scădere cu 14% a numărului de angajaţi.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

5 curiozități privind adoptarea unei soluții de management a documentelor. De ce DocuWare?

Vă confruntați cu dificultăți privind identificarea și organizarea documentelor sau petreceți mult timp pentru obținerea acordurilor legate de contracte sau de plata facturilor? 

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Gartner: Care sunt cele 4 tehnologii ce vor avea un impact semnificativ asupra e-commerce?

Potrivit Gartner, în următorii doi ani, configurația vizuală, portofelele digitale, managementul identității și accesului clienților la diverse instrumente digitale (Customer Identity and Access Management - CIAM), cât și asistenții virtuali pentru clienți (VCA) vor avea un impact ridicat asupra comerțului digital pe măsură ce adoptarea generală a acestor tehnol...

Citește articolul arrow_forward