Sunt modelele de abonare ceva normal?

04 august 2014

Modelele de abonare (subscription plans) au fost puse în aplicare ca o modalitate de a satisface necesitățile clientului printr-un program de livrare mai flexibil și prin mai multe opțiuni de prețuri.

Modelele de abonare (subscription plans) au fost puse în aplicare ca o modalitate de a satisface necesitățile clientului printr-un program de livrare mai flexibil și prin mai multe opțiuni de prețuri.

Prin intermediul acestor modele de abonare,  companiile pot schimba taxele pentru servicii într-un mod foarte rapid. Adesea, acest lucru ia forma unei taxe lunare pentru servicii și produse care sunt închiriate, dar nu deținute.

Ca un rezultat al acestui mod de lucru, companiile pot construi mult mai ușor relații cu clienții, deoarece ei sunt mult mai predispuși la comunicare cu aceștia decât în cazul în care produsul este vândut.

Brent Leary, fondatorul și partenerul de la CRM Essentials, a pus  în evidență faptul că abonările au devenit o nouă formă de venit. Clienții oferă această posibilitate în momentul livrării produsului.

Comportamentele clienților se schimbă, deoarece modul în care influențează abonamentele este foarte apropiat de modul în care clienții trăiesc astăzi.

Companiile vor de asemenea să obțină beneficii de pe urma modelelor de abonare, a declarat Lary. Acestea pot fi costisitoare și consumatoare de timp pentru a-i ademeni pe clienții ce erau obișnuiți cu vechiul model.

Lary susține că este foarte greu sa aduci un nou client pentru  propria companie: “Pornești din faza de comercializare, continui cu faza de achiziție, apoi de calificare, și ultima etapă o constituie ciclul de vânzare. Apoi, sperăm, că sunteți capabili să aduceți acești oameni la bord. Cu modelul de abonament, ce este construit special pentru a interacționa cu clientul într-un mod mai consistent și  regulat, aveți posibilitatea de a rămâne conectat pe o perioadă mai lungă de timp.”

Există, de asemenea, și opinii contra acestui model. Cu acest tip de abonament, sarcina companiilor este să dovedească valoarea sau rezilierea clienților ce prezintă un grad ridicat de risc și, în același timp, să ofere noi produse și servicii. Nevoia constantă de a dovedi această valoarea necesită efort și întreținere, Lary subliniind faptul că acest lucru sprijină foarte  mult înțelegerea din partea clienților cât și o îmbunătățirea relațiilor cu aceștia.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward