Studiu Gartner despre comportamentul utilizatorilor față de aplicațiile mobile: cheltuielile pentru tranzacțiile in-app sunt într-o creștere continuă

30 ianuarie 2017

Costurile pentru tranzacțiile din interiorul unei aplicații mobile sunt într-o continuă creștere, cu 26% mai mult decât în 2016, față de creșterea cu doar 4% pentru descărcarea unor aplicații plătite. – susține Stéphanie Baghdassarian, Director de Cercetare în cadrul companiei Gartner.

Studiu Gartner despre comportamentul utilizatorilor față de aplicațiile mobile: cheltuielile pentru tranzacțiile in-app sunt într-o creștere continuă

Costurile pentru tranzacțiile din interiorul unei aplicații mobile sunt într-o continuă creștere, cu 26% mai mult decât în 2016, față de creșterea cu doar 4% pentru descărcarea unor aplicații plătite. – susține Stéphanie Baghdassarian, Director de Cercetare în cadrul companiei Gartner.

Conform rezultatelor studiului privind comportamentul utilizatorilor față de aplicațiile mobile, derulat între lunile august-octombrie 2016, de către liderul în cercetare tehnologică Gartner Inc., costurile pentru tranzacții ce au vizat upgrade-uri au fost de 11.59$, pe când acelea pentru descărcări de 7.67$. Consumatorii care au plătit mai mult de 15$ pentru o perioadă de 3 luni s-au axat pe tranzacțiile in-app. Acest lucru se datorează, în mare măsură, faptului că marea majoritate a aplicațiilor plătite au un preț de 1.99$ sau chiar mai puțin, în timp ce activarea tranzacțiilor din interior se traduce, în mod normal, prin faptul că utilizatorul a găst beneficii ale aplicației pentru care este disponibil să plătească mai mult. – adaugă Baghdassarian.

Alte concluzii ale studiului Gartner despre comportamentul utilizatorilor față de aplicațiile mobile:

  • Vârsta și sexul – factori importanți:
    • Generația Millennials (25-34 ani) sunt cei care cheltuie cel mai mult atât pentru descărcările plătite (aproxmativ 13.40$), cât și pentru tranzacțiile in-app. (aproximativ 19$). Următoarea categorie care prezintă aceleași trăsături este aceea a generației X (35-44 ani);
    • Cu cât utilizatorii au o vârstă mai mare, cu atât aceștia au tendința de a achiziționa o aplicație;
    • Femeile nu numai că alocă o sumă mai mică pentru aplicațiile mobile, în general, dar le și folosesc mai puțin. Acestea au însă o înclinație mai mare pentru o abordare de tip freemium (alt nume dat modeului de business pentru tranzacțiile in-app), ce le permite să încerce o aplicație înainte de a decide să o achiziționeze.

Creșterea preferințelor consumatorilor pentru tranzacțiile in-app reprezintă un semn foarte clar conform căruia liderii de marketing al produselor care lucrează pentru vendorii de aplicații ar trebui să investească ma mult pentru ca modelul de business să fie mai flexibil din perpectiva angajabilității utilizatorilor – susține Bahdassarian. Flexibilitatea unui astfel de model de business este dată nu numai de livrarea unei experiențe a utilizatorului optime, ci și de găsirea unor modalități prin care brandurile să le livreze acestora conținut de calitate.

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward