În prezent, Update Advertising pune la dispoziția companiilor strategii și instrumente de Haptic Advertising prin care acestea pot comunica direct și în mod eficient cu publicul, contribuind la consolidarea și creșterea vizibilității brandurilor, loializarea clienților existenți și atragerea de potențiali clienți.
Anterior implementării soluțiilor Entersoft, s-a utilizat mai întâi un soft dezvoltat intern, care a putut ajuta până într-un anumit punct al dezvoltării companiei, ulterior a fost făcută trecerea la un soft de gestiune a stocurilor, care avea însă și el destul de multe limitări în privința timpului de răspuns.
Nevoia principală care a îndrumat Update Advertising către implementarea soluției integrate Entersoft Expert ERP, Entersoft CRM și Entersoft WMS a fost aceea de a putea lua decizii bazate pe cifre exacte, pe informație corectă, clară și bine structurată.
“Cu Entersoft a fost dragoste la prima vedere. Mi-a plăcut softul din primul moment în care l-am văzut, pentru că mi-am dat seama că vine cu mai multă funcționalitate decât aveam noi nevoie la momentul respectiv și am identificat oportunitățile pe care ni le dădea această soluție capabilă să ne acopere nevoile și pentru următorii 10-15 ani” - Andra Dănăilă, Managing Director Update Advertising.
Cel mai important aspect din activitatea Update Advertising este cel legat de gestiunea stocurilor, de integrarea cu website-ul și de transmiterea stocurilor în timp real. O altă provocare era cea legată de automatizarea comenzilor preluate prin intermediul website-ului și de preluarea și gestionarea cât mai ușoară și mai rapidă a informațiilor legate de fiecare produs de la furnizori.
Update Advertising a implementat soluțiile Entersoft Expert, Entersoft WMS și Entersoft CRM, într-un sistem complet integrat care oferă suport decizional și automatizări și optimizări în derularea operațiunilor.
Scopul a fost dezvoltarea unei platforme unice pentru gestionarea operațiunilor companiei, cu acces la date în timp real și cât mai bine structurate, precum și un grad foarte ridicat de automatizare.
“Creșterea noastră a fost pe deplin susținută de sistemul Entersoft. Nu mai este nici o legătură între Update Advertising de dinainte de a implementa softul și cine este acum. Am trecut de la faza de copilărie la cea de maturitate, iar Entersoft a fost instrumentul care ne-a ajutat să facem această tranziție, care ne-a ajutat să evoluăm continuu și să ne îndeplinim obiectivele. Ne-a oferit structura de bază pe care noi am putut să clădim un business stabil. Așa cum am menționat anterior, a fost dragoste la prima vedere și pentru că reușește să răspundă la nevoi de care nici nu eram conștienți.” - Andra Dănăilă, Managing Director Update Advertising
Beneficii
- Un grad foarte ridicat de automatizare, care a dus la o optimizare a utilizării timpului și resurselor umane
- Un proces rapid de facturare
- Livrarea unui număr mai mare de comenzi
- Creșterea portofoliului de clienți
- Creșterea vitezei de introducere a datelor
- Reducerea erorilor prin automatizarea preluării informațiilor despre produse de la furnizori
- Adaptarea automată a politicii comerciale pentru fiecare client
- O mai bună structurare a ofertelor și a gamei de produse în funcție de nevoi
- Optimizarea stocurilor
- Optimizarea costurilor prin multiplele procese automatizate
Puteți citi mai multe detalii despre automatizările din fluxurile de business ale Update Advertising în studiul de caz pe care îl puteți descărca de aici. Iar dacă vă doriți o prezentare personalizată a soluțiilor software dedicate zonei de producție, consultanții BITSoftware vă stau la dispoziție.