Soluții software pentru provocările de business ale anului 2021!

04 ianuarie 2021

2020 a fost un an atipic, iar efectele pandemiei se vor simţi şi anul viitor. Economia s-a contractat cu 6.1% în primele nouă luni,  însă unele sectoare de activitate au fost afectate mult mai puternic (industrie, agricultură, horeca). Pentru a compensa rezultatele economice slabe din acest an, companiile trebuie să depăşească o serie de provocări curente. Dincolo de viziunea managerială şi mobilizarea resurselor, utilizarea intensivă a tehnologiei este un element necesar.

Soluții software pentru provocările de business ale anului 2021!

Care sunt principalele subiecte pe lista de priorități a managementului?

Identificarea de noi clienţi

Atragerea de noi clienţi este o provocare permanentă, care a ajuns însă la un nivel critic în pandemie. Oamenii şi-au schimbat obiceiurile de consum, multe interacțiuni vânzător - cumpărător s-au mutat în online, iar interesul pentru anumite produse şi servicii a crescut brusc. Soluţia stă în conturarea cât mai exactă a profilului clientului ideal, înțelegerea nevoilor acestuia pentru a-i oferi produsul sau serviciul potrivit şi abordarea pieței pe cât mai multe canale. Pentru aceasta este nevoie de un sistem CRM (medialine.ag) care să consolideze toate informaţiile şi să ofere o perspectivă unică asupra relaţiilor cu clienţii.

Recomandarea Medialine: CAS genesis World, un CRM dezvoltat în Germania, uşor de implementat şi utilizat, cu o interfaţă prietenoasă şi mobilitate extinsă.

Digitalizarea proceselor de business. Primul pas către digitalizarea este eliminarea hârtiei sau limitarea circulaţiei acesteia. Procesele de business care implică circulaţia informaţiilor pe suport hârtie sunt lente, ineficiente şi costisitoare. Eliminarea hârtiei nu este simplu de realizat, mai ales intro piaţa cu un sistem fiscal anacronic, unde stampila este încă la putere.

Recomandarea Medialine: Documentele fizice pot fi însă uşor digitalizate cu ajutorul unei soluţii ca ELO Profesional, care poate gestiona un document pe întreg ciclul sau de viaţă. Spre exemplu, o factură fiscală, de la primire şi înregistrare, până la aprobare şi plată. Accesați Gestionarea eficientă a documentelor cu ELO ( https://www.medialine.ag/ro/business-solutions/ecm-dms/) pentru mai multe informaţii.

Gestiune buget şi flux numerar

Vânzările slabe, diminuarea profitabilității şi creşterea termenelor de încasare a creanţelor au acutizat deficienţele de lichiditate în 2020. De aceea, managementul financiar şi asigurarea fluxului de numerar rămân unele dintre principalele provocări de business ale companiilor mici şi medii. Blocajul financiar este un risc real, care însă poate fi diminuat sau chiar înlăturat cu ajutorul unui sistem ERP matur. Optimizarea stocurilor pentru a nu bloca inutil resurse, stabilirea şi respectarea limitelor de credit, notificări automate la depăşirea termenelor de plată, consolidarea informațiilor financiare sunt doar câteva dintre funcționalitățile cu efect direct asupra fluxului numerar.

Recomandarea Medialine: sistemul ERP mesonic WinLine acoperă toate fluxurile de lucru ale unei companii şi stă la baza creşterii performantei economice. Un sistem ERP, care vă ajută gestionaţi bugetul şi performanţa economică. Accesaţi pagina dedicată ERP/PPS (medialine.ag)

Gestionarea facilă a muncii de la distanţă.

Pandemia ne-a arătat că putem fi productivi şi dacă avem un regim de muncă mixt, care combină prezenţa la birou cu lucrul de la distanţă. Acest model se va generaliza în următorii ani şi că contribui păstrarea echilibrului viaţă profesională-viaţă privată. Succesul stă însă în utilizarea unei platforme profesionale pentru comunicare şi colaborare la distanţă, atât în interiorul echipei, cât şi cu clienţii. Dacă doriţi eficienţă şi coerenţă, nu este loc pentru improvizaţii.

Recomandarea Medialine: mergeţi pe soluţii validate de piaţă, care integrează toate uneltele necesare unui angajat. Microsoft Teams a depăşit 120 milioane utilizatori şi este de la distanţă cea mai apreciată platformă de colaborare. De asemenea, pentru echipele de vânzări, marketing şi support, CAS CRM este o opţiune viabilă. În acest sens, citiţi şi articolul 5 Recomandări pentru managementul echipei de vânzări în contextul lucrului de la distanţă https://www.medialine.ag/ro/.

Asigurarea protecţiei datelor şi angajaţilor

În 2020, Securitatea informatică s-a transformat din preocupare în grijă, atât pentru management cât şi pentru echipele IT. Atacurile Cibernetice nu doar că s-au înmulțit, dar au devenit mai diversificate şi mai complexe: ransomware, phishing, CEO fraud etc. Realitatea arată însă că specialiştii în cybersecurity sunt scumpi şi greu de găsit, ceea ce îi face inaccesibili multor companii medii şi chiar mari.

Recomandarea Medialine: apelaţi la o companie specializată pentru tehnologie şi competenţe. Spre exemplu, suita Sophos Synchronized Security asigură protecția de la nivel de stație de lucru și terminale mobile, până la rețea și servere, și comunică între ele în timp real pentru a interveni rapid atunci când depistează un potențial risc sau un incident de securitate. Totul automat, fară să aveţi nevoie de o echipă internă de securitate. Cu Medialine şi Sophos Beneficiați de protecție de nivel enterprise la costuri accesibile IMM-urilor (medialine.ag)

Reducerea costurilor

Sunt multe metode pentru a ţine costurile sub control şi realiza economii. Una dintre acestea este migrarea de la un mediu IT on premises la servicii cloud, indiferent dacă vorbim despre aplicaţii sau infrastructura. Astfel, evitaţi invesţiile de capital (CAPEX) şi vă orientaţi către cheltuieli operaţionale (OPEX). Nu cumpăraţi, ci închiriaţi.

Recomandarea Medialine: Dacă doriţi să reduceţi costurile, nu cumpăraţi ci închiriaţi. Medialine Cloud Infrastructure Services și Company Cloud sunt soluţii complete pentru orice tip de arhitectură: privată, hibridă sau publică. Puteţi găzdui sau migra mediul IT în propriul nostru Centru de Date sau în Microsoft Azure, iar cu pachetul de managed services scăpaţi de grija administrării şi vă bucuraţi de o disponibilitate maximă. Astfel, reduceţi costurile cu IT-ul, fără să afectaţi performanţa sau continuitatea afacerii. Pentru detalii accesaţi https://www.medialine.ag/ro/managed-cloud-services

Tehnologia are un impact major şi direct asupra performanţei economice, culturii organizaţionale şi imaginii de piaţă a unei companii. Indiferent de dimensiunea companiei sau domeniul de activitate, există soluţii accesibile, indiferent dacă vă raportaţi la costuri sau la uşurinţa de utilizare şi administrare. Beneficiile livrate soluţiile Medialine sunt atât tangibile (creşterea productivităţii, optimizarea costurilor) cât şi intangibile (creşterea nivelului de mulţumire a clienţilor, creşterea coeziunii echipei) important este să vedeţi tehnologia ca o investiţie şi nu ca un cost.

Medialine Romania este un important furnizor de solutii de business IT&C, valorificand experienta dobandita in cadrul grupului german Medialine AG, in cei aproape 20 ani de activitate pe piata locala.Avand un palmares important de clienti atat pe plan national cat si international, suntem un jucator strategic pe piata IT&C axat pe solutiile...

Află mai multe
Aplicații software recomandate

Solutia ERP ideala pentru: contabilitate financiara, contabilitatea conturilor de imobilizari, contabilitatea de gestiune/ de cheltuieli, gestiunea marfurilor, prelucrarea comenzilor, productie, e-Business

Citește tot arrow_forward

Indiferent dacă doriţi să multiplicaţi, să trimiteţi informaţia mai departe, să cautaţi sau să arhivaţi documente cu ELO puteţi realiza toate acestea cu un efort minim. O serie d

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward