SOLO Fintech lansează prima aplicație digitală de contabilitate care se adresează exclusiv PFA-urilor.
SOLO se adresează liber-profesioniștilor (arhitecți, medici, avocați), freelancerilor, creativilor, dar și curierilor sau șoferilor de UBER și Bolt. Cu un abonament de doar 89 de lei pe lună, clienții beneficiază de înființarea gratuită a unui PFA, facturare rapidă de pe mobil, contabilitate completă, calculul taxelor la zi și depunerea declarației unice.
SOLO Fintech a fost înființat în 2020 în cadrul incubatorului Novel Ventures de către Bogdan Georgescu, fondator Bookster și fost Managing Partner Colliers International, Alexandru Anghel, fost consultant în management la Boston Consulting Group și Annemarie Fabian, fost consultant Colliers International.
„Ne-am bucurat să vedem interesul foarte mare din partea clienților încă dinainte de lansarea oficială a SOLO. Avem deja peste 100 de clienți și am semnat parteneriate cu mai multe companii mari din industria curieratului rapid și microfinanțării. Avem discuții avansate și cu alte companii din industria de IT, sănătate, HORECA, etc” a declarat Bogdan Georgescu, unul dintre co-fondatorii SOLO.
Până la finalul anului, compania își propune să atragă 1.000 de clienți, iar până la finalul lui 2022, SOLO vizează 10.000 de clienți. Pe termen mediu și lung, echipa urmărește scalarea business-ului prin extinderea serviciilor către IMM-uri și lansarea soluției pe alte piețe din Europa, precum Turcia, Polonia, Spania sau Italia.
Piața din România se ridică în prezent la peste 400.000 de PFA-uri și 50.000 de PFI-uri.
Investiția inițială în SOLO Fintech a fost de 300.000 de euro și compania se pregătește pentru o nouă rundă de finanțare, după lansare.