Ai deja o certificare ISO? Iată de ce ai nevoie de o aplicație software dedicată gestiunii procedurilor

01 noiembrie 2021

Sistemele și mecanismele de certificare a managementului calității au rolul de a gestiona eficient procese și de a îmbunătăți performanțele în funcție de specificul fiecărei companii. Cel mai important punct al fluxurilor de standardizare în calitate este măsurarea, monitorizarea și îmbunătățirea proceselor și activităților, pentru a asigura eficiența maximă și profesionalismul în cadrul companiei.

Ai deja o certificare ISO? Iată de ce ai nevoie de o aplicație software dedicată gestiunii procedurilor

Cum se poate parcurge această etapă cu ajutorul unei aplicații software?

Aplicațiile software de tip BPM (Business Process Management) sunt instrumente ce ajută companiile să optimizeze, să gestioneze și să analizeze orice tip de activitate organizațională, precum și procesele ce stau la baza acesteia.

De asemenea, soluțiile software BPM reduc în mod semnificativ neînțelegerile de comunicare și erorile umane, atât de des întâlnite în rândul echipelor.

30% dintre încasările companiilor se risipesc din cauza proceselor organizaționale ineficiente. (sursa: ProcessMaker.com)

7 beneficii ale aplicațiilor software BPM

Aplicațiile software BPM au dublu rol în cadrul unei companii, atât în raport cu îndeplinirea obiectivelor angajaților, cât și în contextul dezvoltării și creșterii unui business. Iată cele mai importante avantaje ale achiziționării și implementării unei soluții BPM:

  • Reducerea costurilor interne
  • Îmbunătățesc responsabilitatea angajaților
  • Minimizează activitățile ineficiente
  • Cresc interacțiunea facilă cu partenerii/clienții
  • Asigură conformitatea cu reglementările și normările de calitate (ex. ISO)
  • Oferă beneficii competitive
  • Îmbunătățesc agilitatea companiei.

Care sunt principalele funcționalități tehnice ale unei aplicații de tip BPM?

O aplicație software de tip BPM le permite utilizatorilor să deseneze, să modeleze, să implementeze, să automatizeze și să analizeze procesele de business ale unei organizații. Un proces este un grup de activități care ajută la îndeplinirea eficientă și rapidă a unui flux de lucru.

Procesele care pot fi desenate și analizate cu ajutorul unei soluții software BPM sunt de tipul: managementul conformității, gestionarea cererilor clienților, integrarea angajaților în procesele de lucru (onboarding), raportarea cheltuielilor, gestionarea facturilor, managementul achizițiilor, managementul proiectelor, colaborarea între departamente/verticale, generarea formularelor sau acțiunile de analiză a metricilor și indicatorilor de performanță.

Care sunt industriile și domeniile de activitate în care este recomandată implementarea unei soluții software BPM?

Domenii precum medical (clinici, spitale, rețele medicale), producție (fabrici), IT&C, administrația publică sunt cele cu maximă aplicabilitate a soluțiilor software de tip BPM.

La nivelul departamentelor, aplicațiile software BPM pot fi folosite cu succes în departamentele de vânzări și de marketing (pot crește retenția clienților cu 36%), în cele financiar-contabile, în cele de HR (47% dintre propunerile de angajare sunt refuzate din cauza proceselor încetinite de recrutare).

Top 3 recomandări Softlead de aplicații software de tip BPM

Simple BPM - este o aplicate de business process management, ce permite modelarea organizatiei, executia fluxului si managementul documentelor. Aplicația beneficiează de prețuri accesibile - pentru o companie mică (sub 20 de procese modelate), având 15 angajați, costul utilizării pe lună per angajat este sub 5 Euro.

Webcon BPS - este o platformă de dezvoltare rapidă de aplicații software personalizate, care permite digitalizarea proceselor de business ale organizație, eliminând hârtia și facilitând coordonarea activităților între departamente.  Tehnologia revoluționară InstantChange™ livrată de WEBCON BPS oferă avantaje unice față de aplicațiile software clasice de gestionare a proceselor de afaceri, oferind capabilitatea de a modifica aplicațiile în timp real, printr-un motor grafic de management al aplicației care poate fi stăpânit ușor chiar de către propriul departament IT. 

JobRouter  - este platforma flexibilă și sigură de gestionare a proceselor, care rezolvă orice cerință a departamentelor din companie: IT, Financiar, Vânzări&Marketing, Producție, Relații Clienți, Management. JobRouter permite, pas cu pas, transformarea digitală completă a unei companii. Indiferent de industrie, se personalizează și integrează cu alte sisteme. Utilizatorii beneficiază de automatizarea proceselor, recunoașterea inteligentă a datelor și documentelor, gestionarea și arhivarea lor.

Citește și iBPM – următorul pas în evoluția aplicațiilor folosite în companii

Ai nevoie de o soluție software de tip BPM potrivită companiei pe care o administrezi? Solicită un demo pe adresa [email protected] sau completează formularul de mai jos.

Încă nu știi ce soluție software este potrivită pentru tine? Folosește SoftleadBIZ, singurul tool care indică gradul de digitalizare al companiei tale și îți oferă un raport personalizat al aplicațiilor necesare și al bugetelor de care poți avea nevoie.

Aplicații software recomandate

Simple BPM este o aplicatie de business process management, ce permite modelarea organizatiei, executia fluxului si managementul documentelor.

Citește tot arrow_forward

Obiectivul nostru este să implementăm o platforma unică de aplicații de afaceri pentru organizația dvs. care va permite să cream soluții software bazate pe fluxuri de lucru integrabile ușor cu aplicațiile deja utilizate de tipul ERP, CRM, Lo...

Citește tot arrow_forward

JobRouter este o platformă care răspunde nevoilor pe care celelalte soluții nu le rezolvă. O platformă de digitizare a proceselor care raspunde la orice cerință a departamentelor interne: IT, financiar, sales, productie, customer

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cum poate crește un CRM performanțele imobiliare?

Numărul tranzacțiilor imobiliare înregistrate în primele zece luni ale anului 2020 este cu peste 5% mai mare decât cel înregistrat în anul precedent, conform datelor publicate de ANCPI (Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară). În contextul unui an pandemic, cifrele indică o menținere a apetitului investițional în proprietăți, i...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Studiu CIEL România: 52% dintre clienții cu magazine fizice și-au lansat magazine online în pandemie

Mai mult de jumătate (52%) dintre antreprenorii români care dețineau magazine fizice au lansat magazine online în pandemie, considerând că este o afacere mult mai sigură în contextul actual, arată o analiză CIEL România, unul dintre cei mai importanți producători de software pentru antreprenori. Trendul de mutare a magazinului în online sau de creare a u...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Lansare SecuRE - soluția digitală care ajută proprietarii de clădiri și chiriașii să gestioneze reglementările în domeniu

Reff & Asociații | Deloitte Legal lansează SecuRE, o soluție digitală creată de echipa specializată în domeniul imobiliar pentru a ajuta proprietarii de clădiri și chiriașii să gestioneze cerințele impuse de reglementările în domeniu, indiferent de tipul de proprietate pe care o dețin sau o folosesc și de domeniul în care activează. ...

Citește articolul arrow_forward