Pentru a fi mereu la curent cu cele mai importante achiziții, lansări și noutăți ce vizează tehnologia și, în special, aplicațiile software, Softlead te invită să urmărești zona Softlead Updated.
Luni, 23 ianuarie:
- Microsoft își extinde gama de servicii FastTrack (Office 365 și Enterprise Mobility Suite) prin Dynamics 365, Windows 10 și Microsoft Teams, dezvoltate pentru a furniza către companiile clienți suport extins în utilizarea produselor actuale ale gigantului. FastTrack a luat naștere acum un an și jumătate, ca serviciu de tip one-time care să permită companiilor să migreze către Office 365, iar până în prezent, acesta a evoluat cu noi produse sau funcționalități Microsoft. Aflați mai multe detalii aici.
- Google a lansat o nouă versiune a serviciului de apelare– VoIP – pentru mobile și web. Prin aplicația Google Voice, utilizatorii beneficiază de noi funcționalități precum distribuție de fotografii, conversații de grup, inbox cu tab-uri separate pentru mesaje, căsuța vocală și apeluri, căsuță vocală în limba spaniolă și multe altele, despre care puteți afla aici.
- IBM Security a achiziționat Agile 3 Solutions, companie care a dezvoltat un panou pentru analizarea securității, dedicat executivilor - pentru a înțelege riscurile cybersecurității din propria organizație. Mai multe detalii despre achiziție, aici.
- Google a anunțat testarea primelor variante de Instant Apps, pentru Android. Acest nou tip de soluții software se poziționează între aplicațiile web și acelea native, ele axându-se pe divizarea celor din ultima categorie în pachete atât de mici încât să ruleze aproape instantaneu și fără a mai fi necesară accesarea app store. Aici puteți afla mai multe informații.
Marți, 24 ianuare:
- Microsoft Ventures, componenta care generează fonduri pentru domeniul corporatist a Microsoft, investește în Illusive Networks, un startup axat pe cybersecuritate, care protejează rețelele prin construcția unor framework-uri ce identifică și capturează hackerii. Detalii, aici.
- Fuse, compania care face dezvoltarea aplicațiilor native mai rapidă, mai ușoară și mai distractivă, atrage fonduri de 12 miliarde de dolari în scopul dezvoltării unor instrumente care să îmbunătățească și să faciliteze colaborarea dintre graficieni (creatori ai interfețelor UX) și programatori (care implementează acele interfețe în aplicație). Mai multe informații, aici.
Miercuri, 25 ianuarie:
- Livestream – serviciul de streaming în cloud, permite, începând de astăzi, difuzarea simultană de conținut video live, pe Youtube, Periscope, Twitch și pe orice alt canal virtual. Acest pas reprezintă, pentru multe companii, cea mai bună oportunitate de integrare a conținutului video live în mixul de marketing și de comunicare. Informații suplimentare, aici.
- Cisco Systems, Inc – lider mondial al industriei IT – achiziționează AppDynamics, companie specializată în dezvoltarea soluțiilor pentru managementul și monitorizarea performanței aplicațiilor business. Achiziția este cu atât mai interesantă cu cât planurile AppDynamics de lansare a primului IPO (Initial Public Offering) tehnologic din anul 2017, au fost anulate. Mai multe detalii, aici
- GoDaddy - companie britanică ce a dobândit un renume datorită suportului pe care l-a oferit utilizatorilor în achiziția facilă a unui domeniu, se extinde acum printr-un produs care să perimită dezvoltarea rapidă și ușoară a unui website - GoDaddy GoCentral. Află mai multe despre funcționalitățile noului produs, aici.
- Odată cu mobilitatea forței de muncă, prin accesul la telefoane inteligente, laptop-uri și alte dispozitive mobile, crește și gradul de vulnerabilitate la amenințările din mediul online. În acest sens Sentinel One – jucător principal al cybersecurității, axat, spre deosebire de alte soluții antivirus, pe tehnologie de tip machine learning și pe analiza comportamentului, a anunțat atragerea a 70 de milioane de dolari, pentru a crește gradul de acoperire la nivelul pieței. Aici puteți afla mai multe detalii.
- Satya Nadella – CEO Microsoft - a fost propus pentru a face parte din board-ul Starbucks, datorită insight-urilor valoroase despre operțiunile și distribuția la nivel internațional, dar și pentru potențialul pe care îl are în îmbunătățirea competenței tehnologice a companiei. Mai multe detalii, aici.
Joi, 26 ianuarie:
- eMag a lansat o secțiune dedicată exclusiv micilor antreprenori români, aceștia putând astfel să aibă acces la întreaga piață din România, prin intermediul platformei celui mai mare eCommercer din țară. Compania se adresează producătorilor locali, ONG-urilor și întreprinderilor sociale, PFA-urilor (meșteri care fac ii, ceramică, de exemplu). Cum funcționează? Antreprenorii vin cu produsele, selectează programul “deschide România” apoi durează circa 30 de zile până când produsele sunt încărcate în site; între timp, angajații eMag îi susțin și le oferă consiliere. Produsele trebuie să fie utile, standardizate și să respecte standardele de calitate legale. De asemenea, produsele trebuie să fie documentate corespunzător – aici vor primi consiliere de la eMag. Mai multe detalii, în Wall Street.
- Începând de astăzi, Facebook a lansat o nouă funcționalitate care să le permită utilizatorilor să își protejeze mai bine conturile. Prin utilizarea unei cheițe de securitate (security key), care generează un cod de verificare, se elimină astfel riscul de logare din partea unui hacker ce a obținut accesul la numele și parola utilizatorului. Mai multe detalii despre noua funcționalitate, aici.
- Google permite accesul programatorilor la platforma proprie dedicată realității virtuale pentru dispozitivele mobile - Daydream. Prin respectarea unor criterii pre-stabilite, dezvoltatorii de aplicații VR pot introduce produsele proprii în cadrul platformei. Mai multe detalii, aici.
- Reflektive - companie specializată în sisteme software ce permit furnizarea unui feedback în timp real despre activitatea angajaților, ce poate fi integrat în fluxul propriu de activități zilnice, a anunțat astăzi atragerea unor fonduri în valoare de 25 de milioane de dolari. Prin această finanțare, compania își va extinde gama de produse, construite în jurul comunicării și feedback-ului facil în rândul personalului, dar și pentru o angajabilitate mărită, personalizată, în timp real. Aici puteți afla mai multe informații.
- Idea Drop – platformă de management al ideilor, le permite companiilor să genereze și să capteze noi idei, precum și să decidă care dintre acestea pot fi implementate. Software-ul are la bază un algoritm de clasificare a ideilor în timp real, prin intermediul interacțiunilor și „semnalelor” sociale. Idea Drop este disponibilă atât ca o soluție în cloud, precum și ca o aplicație mobile. Mai multe detalii, aici.
- Website-ul care furnizează imagini tip stoc, Shutterstock, a introdus un tool de editare foto care le permite utilizatorilor să creeze imagini într-un mod rapid și eficient direct în site, fără a descărca un program de editare sau plăti pentru instrumentele cunoscute în domeniu. Mai multe despre modalitatea sa de funcționare, aici.
- Twitter lansează Explore - o nouă funcționalitate care contribuie la monitorizarea informațiilor din rețeaua de socializare, precum trend-uri, căutări, conținut live și povești (colecția de tweet-uri specifice funcționalității Moments). Explorați mai multe informații aici.
- Google Maps le va „spune” utilizatorilor despre situația parcării pentru destinația selectată. Prin utilizarea datelor despre istoricul parcărilor, noua funcționalitate calculează dificultatea găsirii unui loc de parcare, prin indici pre-stabiliți precum „Limitată”, „Medie” și „Ușoară”. Cum funcționează mai exact ? Detalii aici.
- Durata ideală a unui material video este direct proporțională cu durata de care este nevoie pentru a crea o poveste captivantă, care să atragă utilizatorii, aceasta fiind diferită în funcție de tipul poveștii – susține Facebook. Înainte, dacă utilizatorii urmăreau 75% dintr-un video de 2 minute, acesta era clasificat la fel ca unul de 10 minute, vizualizat în aceeași proporție. În acest sens, gigantul a introdus un nou algoritm care să permită mai multă vizibilitate în News Feed pentru conținutul video mai lung. Informații despre criteriile sale de funcționare, aici.
Vineri, 27 ianuarie:
- Google Cloud a anunțat o nouă realizare: mai mult de 3 milioane de companii au achiziționat serviciile sale - G Suite - în scopul colaborării inteligente și securizate, în cloud. G Suite este un set de aplicații care include Gmail, Docs, Drive și Calendar, la care angajații unei companii sau membrii unei echipe se pot conecta concomitent, indiferent de timp sau de loc.
- Vicepreședintele de design VR al companiei HTC - Claude Zellweger – se va alătura Google, ca parte a echipei responsabile de platforma dedicată realității virtuale pentru dispozitivele mobile – Daydream. Detaliile disponibile până în acest moment, aici.
- MailChimp - lider mondial în e-mail marketing – lansează un instrument care îi ajută pe utilizatori să creeze și să monitorizeze campanii de anunțuri publicitare pe Facebook, direct din tabloul său de bord. Serviciul implică doar costurile uzuale specifice Facebook. Informații suplimentare, aici.
-
Nokia introduce un asistent digital care să le permită inginerilor și operatorilor de telecomunicații accesul la informații prin comenzi vocale. MIKA (Multi-purpose Intuitive Knowledge Assistant) este construit în jurul inteligenței augmentate și a învățării automatizate care furnizeze o gamă extinsă de instrumente, documente și surse de date. Mai multe informații, aici.
-
Apple se alătură Amazon, Facebook, Google, IBM și Microsoft pentru inițiativa AI. Giganții vor colabora în cadrul unor proiecte de cercetare, vor descoperi cele mai bune practici în care inteligența artificială poate fi folosită și nu numai. The Partnership on AI – a luat naștere în Septembrie 2016, iar prima întâlnire va avea loc pe 3 februarie, anul acesta. Aici puteți afla mai multe detalii despre parteneriat și obiectivele sale.
-
Serviciile de cloud computing contribuie semnificativ la veniturile companiilor din industria tehnologică. Companii precum Google (Alphabet), Microsoft sau Intel au migrat către cloud pentru o gamă largă de servicii, decizie care a dus la un boost al rezultatelor financiare pentru 2016. Mai multe informații despre veniturile fiecăruia, aici.
-
Button – marketplace-ul care le permite aplicațiilor mobile să se conecteze și să lucreze împreună, a obținut o finanțare de peste 20 milioane de dolari. Revoluționând colaborarea între publicitari și vendorii de diferite servicii, Button are ca scop extinderea la nivel internațional, formarea de noi parteneriate, consolidarea și mărirea echipei. Aici puteți afla mai multe.
În fiecare săptămână, de luni până duminică, va exista un articol actualizat permanent, pe care îl poți accesa pentru a fi mereu informat.