Apreciat de clienți pentru exactitatea și claritatea adusă în ce privește stocurile și rulajele de marfă, Neomanager continuă să fie alegerea preferată pentru afacerile de comerț și distribuție. Sistemul a evoluat în tot acest timp, atât funcțional cât și tehnologic, acoperind astăzi toate nevoile de bază ale unei companii mici și mijlocii din Romania, inclusiv adaptările legislative din contabilitate și salarizare.
Expertiza acumulată în timp de echipele de dezvoltare și consultanță Transart împreună cu îmbunătățirile constante ale funcționalităților din aplicație sunt fundamentul pentru care în prezent nu mai puțin de 900 de companii care cumulează peste 7000 de utilizatori de Neomanager, folosesc zilnic, cu încredere, programul de gestiune stocuri dezvoltat de Transart.
„Neomanager a apărut în 1995, înainte cu 2 ani de înființarea firmei Transart și a fost dezvoltat cu scopul de a oferi mediului de afaceri din România o fundație solidă pe care să se poată dezvolta cât mai mult. Chiar dacă au trecut 23 de ani de când am făcut primii pași în această direcție, noi rămânem dedicați misiunii noastre de a ajuta antreprenorii să își conducă mai bine operațiunile de business și afacerea, oferindu-le un instrument stabil, sigur, rapid și performant pe care se pot baza pe termen lung.”-- a declarat Marius IURIAN, Managing Partner TRANSART.
Clienții care folosesc aplicația de gestiune Neomanager fac parte în general din diverse industrii precum: bunuri de larg consum (FMCG), distribuție, Farma, materiale de construcții, IT hardware, Telecom, electronice și electrocasnice, birotică și papetărie, carne, panificație, lactate, vinificație, piese și accesorii auto, echipamente, scule, utilaje profesionale, textile, îmbrăcăminte, încălțăminte, echipament sportiv, servicii, contabilitate sau utilități.
„După ce am analizat mai multe prezentări și oferte am ales Neomanager fiindcă aplicația are un raport calitate/preț bun și opțiuni avansate pe care nu le-am văzut la alți furnizori de software de business. Am reușit să integrăm cu ușurință sistemul de gestiune Transart cu Marketplace-ul Emag și cu noua noastră platformă de B2B. Totodată, mi-a plăcut faptul că am libertatea de a crea șabloane pentru rapoarte personalizate, astfel încât să pot vedea lucrurile care mă interesează precum rapoartele referitoare la diferite brand-uri din portofoliu sau cele despre vânzări cumulate pe diferite produse..”-- Alexandru TOMA, Administrator Soliton Computers.
Dintre clienții care au implementat soft-ul de gestiune Neomanager amintim: Soliton Computers, Top Tools, Mobexpert, One IT, Docom Electronic, UDP Papetărie, Dental Focus, Vinex Murfatlar, ChemSol Group, Medical Devices, Braldico, Agora Electronik (Sound Studio), Charme Cosmetics, Redis C.O., E-TWOW Electric Mobility, Baroque Books & Arts SRL, Ted Shoes, Auto Valmar, Best Horeca Distribution, Professional Horeca, Prosonic, Valybia, Tobacco Trading International, Prodalcom, Agritehnica Service, Radical Group, Belarus Tractor, Geneza, Com Service, Dynamic Selling Grup, Agro Ardeal, Helvetica Distribution, Okapi Electronics, Opticon, Oursson Appliance, Royal German Fish & Seafood, Sintezis Birotică, Sprint Pharma.
Despre Transart
Cu o experiență de peste 21 de ani în domeniul dezvoltării de software pentru afaceri și un portofoliu care cuprinde în prezent peste 1.300 de clienți, TRANSART este unul dintre puținii furnizori români de software de gestiune care acoperă în mod semnificativ principalele nevoi ale afacerilor de comerț, de import și de distribuție cu o suită de aplicații profesionale proprii.
Suita de aplicații software a companiei TRANSART include soluții ERP, SFA, BI și WMS adaptate pentru a aduce plusvaloare și beneficii pentru fiecare client. În plus, HERMES SFA& Retail Execution, care este o soluție dedicată automatizării activității de vânzări și a activităților de merchandising, este liderul pieței de automatizare a vânzărilor din România.
TRANSART are 18 ani de experiență în Business Intelligence și parteneriate cu Tableau, Qlik și Microsoft, liderii mondiali în acest domeniu. TRANSART creează mijloacele prin care fiecare manager sau angajat poate descoperi detalii semnificative despre business. Pe baza sistemelor dezvoltate de TRANSART, oamenii pot analiza, previziona și lua rapid decizii pe baza datelor corecte, astfel încât să aducă mai multă valoare organizației lor și să susțină o dezvoltare puternică și coerentă a operațiunilor de business.