SAP și Hartmann au dezvoltat în 4 săptămâni un dashboard care planifică și prezice solicitările de materiale și dispozitive medicale

25 noiembrie 2020

O echipă formată din specialiști ai companiilor Paul Hartmann AG, cu peste 200 de ani de tradiţie în cercetarea și dezvoltarea de produse medicale, și SAP au dezvoltat în doar 4 săptămâni un dashboard care planifică și prezice solicitările de materiale și dispozitive medicale, atât în perioada COVID-19, cât și pe viitor. Soluția are la bază tehnologii precum analytics, data intelligence și platforma SAP Analytics Cloud.

 

SAP și Hartmann au dezvoltat în 4 săptămâni un dashboard care planifică și prezice solicitările de materiale și dispozitive medicale

Cele două companii și-au propus astfel să îmbunătățească procesele de aprovizionare în domeniul medical pentru produse precum soluțiile dezinfectante, măștile de față și alte materiale medicale atât de necesare în această perioadă la nivel mondial.

Companiile au format o echipă interdisciplinară de experți din industriile medicală și tehnologică pentru a lucra la dezvoltarea unei soluții inteligente bazate pe platforma SAP Analytics Cloud. Plecând de la studierea sistematică a utilizatorilor, echipa a adunat informații relevante precum detaliile comenzilor și cele privind locația clienților, alături de date externe, cum ar fi hărțile digitale.

„Felul în care oferta întâlnește cererea reprezintă o permanentă preocupare pentru fiecare companie, cu atât mai mult în perioada actuală. A avea disponibile produse în cantități suficiente și la timp – în domeniul medical și nu numai – face diferența în ceea ce ține de răspunsul în fața crizei. SAP Analytics Cloud reprezintă o unealtă extrem de eficientă în rezolvarea provocărilor actuale ale societății”, a declarat Cristian Popescu, Managing Director SAP Romania.

Analiza cererii de consumabile medicale

În patru săptămâni, echipa a dezvoltat și implementat o primă soluție pilot, care planifică și prezice necesarul și stocul de produse medicale. Creată prin intermediul SAP Analytics Cloud, soluția pilot a utilizat nu doar datele interne de business și cele istorice, dar a inclus și date externe actualizate, cum ar fi numărul de paturi de terapie intensivă la nivel regional și informații zilnice actualizate ale cazurilor de COVID-19 din institute medicale precum Robert-Koch. Un algoritm de machine learning a fost apoi integrat pentru a prezice și extrapola cererea viitoare pentru anumite materiale medicale.

„Punctul forte al soluției SAP Analytics Cloud este faptul că oferă suport companiilor să ia decizii rapide de business întrucât în cadrul aceleași platforme se combină capabilități de Analiză, Planificare și, cel mai important Predicție. Având la dispoziție un volum considerabil de date dintr-o varietate de surse, dashboard-ul sprijină managerii Hartmann în procesul decizional aplicând algoritmii de Machine Learning direct pe datele disponibile, eliminând astfel procesele de agregare și procesare care ar putea cauza întârzieri.

Departamentul de Vânzări va ști cu mai multă acuratețe ce produse vor fi necesare, unde și în ce cantitate în viitorul apropiat, deci vor putea răspunde mai bine la cerințele spitalelor și instituțiilor medicale, în același timp facilitând și procesul intern de aprovizionare luând în considerare cererea previzionată.”, a menționat Luis Militaru, Senior Sales Manager for Platform&Technologies, SAP SEE.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward