Odata cu SmartCash RMS 2015, utilizatorii pot folosi programul de vanzare cu care s-au obisnuit si in regim de lucru de tip restaurant, cu un numar nelimitat de mese. Asa cum Magister si-a obisnuit utilizatorii, noul regim de functionare se bazeaza pe simplificarea modului de operare si pentru utilizatorii de tip HoReCa. Fara interfete cu o grafica inutil complicata, functia de operare in regim de restaurant a fost special dezvoltata pentru utilizatorii SmartCash care si-au orientat afacerile si catre zona de gastronomie, numerosi clienti Magister Software fiind producatori din industria alimentara, cu proiecte in retail si alimentatie publica. De acum inainte, si operatorii din HoReCa pot beneficia de SmartCash RMS, cea mai robusta platforma de management al afacerilor de retail din Romania, care le va permite controlul absolut asupra stocurilor, personalului si, in general, asupra activitatii curente.
Platforma SmartCash 2015 introduce portofelul electronic – o modalitate facila de gestionare a procesului de cumparare specific liniilor de alimentatie publica cu servire rapida. Cu ajutorul unui card de fidelitate conventional sau pe baza unuia de unica folosinta, clientii care comanda produse din mai multe puncte de servire ale aceleiasi incinte (restaurant cu autoservire, cafenea, patiserie, cofetarie, supermarket) pot achita la iesirea din unitate. Procesul se desfasoara extrem de rapid, reducand timpii de servire atunci cand sunt implicati mai multi vanzatori, in cazul vanzarii consultative. Unificand pe un singur bon articolele cumparate din raioane diferite, la finalul experientei din magazin, comerciantul detine mai mult control asupra activitatii de incasare, actioneaza mult mai eficient, iar clientul beneficiaza de o experienta ireprosabila la cumparaturi.
Poate cea mai importanta noutate a platformei SmartCash RMS 2015, cu impact atat la nivelul comerciantilor si utilizatorilor SmartCash, cat si la nivelul pietei de distributie pentru retail, este SmartCash Gateway, componenta software prin care comerciantii si distribuitorii vorbesc acum aceeasi limba. Practic, comerciantii care utilizeaza SmartCash se pot sincroniza de acum cu un numar nelimitat de furnizori, schimbul de date realizandu-se in mod transparent, in fundal, prin serviciul de tip cloud, SmartCash Gateway, o platforma publica, dezvoltata pe o tehnologie de ultima generatie. Abonandu-se la aceasta, comerciantii vor spune adio intarzierilor in procesarea comenzilor de aprovizionare si a livrarilor de marfa de la furnizori.
Pentru acestia din urma, platforma SmartCash Gateway va reduce semnificativ costurile de procesare a comenzilor, de distribuire a acestora pe puncte de livrare si de propagare rapida a diverselor promotii catre comercianti, cu costuri minime de integrare, avand in vedere implementarea serviciului de sincronizare in structura de baza a fiecarui magazin care utilizeaza programul SmartCash Shop.
Comerciantii vor gasi in SmartCash RMS 2015 solutia software completa pentru retail, cu ajutorul careia isi vor orienta afacerea catre eficienta si profesionalism, urmand indeaproape tendintele actuale ale pietei. Daca varianta anului 2014 a adus un sistem avansat de management al utilizatorilor, menit sa previna frauda si pierderea datelor, SmartCash RMS 2015 este versiunea cea mai prietenoasa de pana acum in ceea ce priveste integrarea cu furnizorii, clientii, partenerii sau platformele web pentru vanzari on-line, aducand precizia din retail si in HoReCa.
Despre SmartCash Retail Management System
Implementata in peste 6000 de unitati comerciale si numarand o comunitate de peste 35.000 de utilizatori, solutia SmartCash Retail Management System, dezvoltata de Magister, este, in prezent, cea mai raspandita platforma software pentru retail din Romania. Platforma se adreseaza atat comerciantilor independenti, furnizorilor de produse si servicii din HoReCa, cat si retelelor comerciale cu un numar mare de puncte de prezenta, in continua expansiune si cu o larga raspandire teritoriala.