Retrospectiva Softlead – 2021

23 decembrie 2021

Cele mai importante evenimente, reușite și lansări ale anului 2021 pentru markerplace-ul Softlead. 

Retrospectiva Softlead – 2021

Ianuarie 2021Luna cu cele mai multe lead-uri (solicitări de oferte pentru aplicații software) bugetate prin finanțări guvernamentale (Măsurile 2 și 3)

  • Se lansează Infograficul anual Softlead, ce include date și analiza gradului de digitalizare al companiilor din România în 2020 (topul industriilor care au mizat pe digitalizare, profilul organizațiilor care au ales să aloce bugete pentru tehnologii software, dar și multe alte detalii, ce pot fi regăsite aici.)

FebruarieSoftlead anunță informații și date despre companiile care au amânat digitalizarea în 2020 și motivele ce au stat la baza acestui comportament. Citește mai multe aici!

MartieConstrucțiile – domeniul cu cel mai mare apetit de digitalizare prin Softlead. Una dintre cele mai mari companii de construcții din România, cu peste 600 de angajați, alege Softlead ca partener în procesul de digitalizare.

Aprilie – Industria de Retail se află în topul domeniilor de activitate cu cel mai mare apetit de digitalizare, conform cererilor de oferte primite prin Softlead.

  • Pentru al treilea an consecutiv, Softlead anunță începerea programului de practică Softlead Summer Internship. Printr-un proces complet de recrutare și selecție, 3 dintre cei 128 de aplicanți au devenit colegi în echipele de Software Development și de Testare.

Mai Softlead anunță că peste 40 de agenții și specialiști PR comunică beneficiile tehnologiei pentru clienții proprii, alegând marketplace-ul Softlead.ro ca un canal de bază în demersurile de digitalizare. Mai multe detalii pot fi citite aici.

IunieSoftlead și ANIS încheie un parteneriat strategic, prin care este vizată creșterea accelerată a companiilor de IT din România. Astfel, începând cu luna iunie 2021, cele peste 150 de companii IT membre ANIS vor putea utiliza în mod gratuit platforma softlead.ro pentru a fi informaţi despre oportunităţile de business generate de ANIS şi pentru a beneficia de vizibilitate prin canalele complementare ale marketplace-ului. Mai multe detalii pot fi aflate aici.

Iulie Companiile IT pot vedea pe Softlead cele mai noi lead-uri calificate, într-o secțiune specială, ce poate fi vizualizată aici. Astfel, vendorii software pot analiza tipurile de cerințe, numărul de oferte deja depuse și profilul companiilor care au nevoie de soluții software.

  • Softlead lansează un eBook dedicat creșterii lead-urilor și vânzărilor în companiile IT. Mai multe detalii, aici.

August Softlead BIZ, modulul care stabilește gradul de digitalizare al unei companii, pe baza informațiilor oferite de aceasta, devine Softlead Digital DNA, un instrument mult mai puternic și mai complex, ce folosește tehnologii de Augmented Analytics și Machine Learning. În prezent, acesta este dezvoltat într-o versiune de tip MVP.

Septembrie – Industria de producție se află în topul domeniilor cu cel mai mare apetit de digitalizare, conform ofertelor de preț (lead-urilor) solicitate prin Softlead.

Octombrie, Noiembrie, DecembrieLunile cu cea mai mare creștere din an, atât din perspectiva numărului de lead-uri calificate, cât și a încasărilor.

Decembrie 2021Softlead se listează pe Ronin, cea mai nouă platformă de crowdfunding românească, țintind o rundă de finanțare de 300.000 de euro. Investiția va fi folosită pentru creșterea accelerată pe piața locală, pentru dezvoltarea modulului Softlead Digital DNA, ce ajută companiile să aleagă rapid și eficient soluțiile software potrivite, pe baza ADN-ului digital.

Campania este deschisă investițiilor, iar mai multe detalii pot fi găsite aici.

  • Borna aplicațiilor software listate pe Softlead depășește 880 de soluții IT.
  • Softlead anunță noile pachete de abonamente dedicate companiilor IT listate în platformă. 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!


Articole IT&C similare
Softlead

De ce aplicații software are nevoie o franciză?

Conform datelor publicate de Ziarul Financiar, piaţa românească de francize s-a dez­vol­tat constant în ultimii ani, atât prin concepte create local, cât şi prin branduri internaţionale, ajungând de la 1,6 mld. euro în 2014 la 3,6 mld. euro în 2019, cu un total de 450 de...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Apivita alege Entersoft pentru a unifica activitățile de marketing, vânzări și merchandising

Creșterea și dezvoltarea companiei grecești Apivita a însemnat rezolvarea provocărilor în contextul eficienței gestionării vânzărilor, dar și oferirea unei experiențe prietenoase clienților din mediul online. Iată cum a reușit compania să răspundă noilor nevoi, prin implementarea aplicației software potrivite.- Studiu de caz -...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Raport GPeC E-Commerce România 2021: Cumpărături online de 6,2 miliarde de euro, în creștere cu 10% față de 2020

Potrivit estimărilor ARMO, GPeC și ale principalilor jucători din domeniu, sectorul e-commerce românesc a atins pragul de 6,2 miliarde de euro la finalul anului 2021, cu aprox. 10% mai mult decât în 2020 când valoarea comerțului online a fost estimată la 5,6 miliarde de euro. Creșterea a fost ușor sub previziunile inițiale potrivit cărora s-ar fi așteptat o...

Citește articolul arrow_forward