Registratura Electronică ține evidența documentelor intrate sau ieșite în cadrul companiilor realizând atât rutarea automată a acestora către departamentele proprietar de informației cât și asistență inteligentă la formularea răspunsurilor, urmărind respectarea procedurilor de lucru interne și a cadrului legislativ aplicabil.
“Avantajele utilizării unei registraturi electronice în locul uneia clasice sunt evidente. Daca ar fi să enumăr doar unul dintre ele as spune: un click pe un registru de hârtie nu o să iți arate documentul pe cand un click în Registratura Electronică iți livrează documentul instantaneu împreuna cu istoricul acestuia și traseul urmat in cadrul companiei” spune Adrian Bărcuțean, arhitectul soluției de Registratură Electronică din cadrul platformei www.documenta-dms.com .
Registratura Electronică este parte componentă a soluției complete de management integrat al documentelor Documenta DMS care include și opțiuni precum: semnarea electronică a documentelor, procesarea automată a documentelor prin OCR/ICR, automatizare traseelor pe care circulă documentele, emiterea de alerte email/SMS la expirarea valabilității diferitelor documente, indexarea automată a documentelor pe furnizori, clienti, proiecte având ca obiectiv principal regăsirea oricărui document cu maxim 3 clickuri.
Platforma www.documenta-dms.com utilizează tehnologii IT&C de ultima oră precum Java și Oracle și este disponibilă la acest moment în limbile: engleză, germană, franceză, română, spaniolă, rusă, turcă, italiană, poloneză, norvegiană, olandeză și daneză. Platforma se distribuie, direct sau prin parteneri, atât în Cloud cât și cu instalare pe infrastructura proprie a organizației beneficiar.