Radu Apostolescu anunță plecarea de la eMag

10 iunie 2014

Radu Apostolescu a anunțat retragerea din acționariatul eMag după 13 ani din momentul lansării companiei pe piața din România si a decis să ia o pauza de câteva luni, urmând ca apoi să aleagă varianta antreprenoriatului.

Radu Apostolescu anunță plecarea de la eMag

Printr-o postare scrisă pe blogul personal chiar astăzi, Radu Apostolescu anunță că adresa de e-mail [email protected] devine cea oficială, înlocuind-o pe cea la care răspundea de 13 ani, @emag.ro. Un pas pe care a simțit că este nevoie să îl facă acum, într-o perioadă în care eMag se îndreaptă cu pași repezi spre a deveni o multinațională, dar și un pas către noi începuturi, asemenea celor de “apartament”.

“Misiunea mea la eMAG s-a incheiat. Fara a planifica in vreun fel momentul asta, decizia a venit natural in urma a catorva saptamani de analize personale. Probabil ca putini inteleg dar e fascinant cum vocea aia interioara iti spune la un moment dat ca ti-ai atins maximul intr-un rol si e timpul sa-l schimbi.

Mi-am ascultat mereu instinctele. Azi am pornit mai departe”, Radu Apostolescu pe blogul personal.

Mai mult decât atât, Radu Apostolescu este pregătit să le ofere din experiența sa  tuturor celor care se află la început de drum în mediul business local, răspunzând solicitărilor pe aceeași adresă de e-mail postată ca titlu pe blogul său.

Conform unui comunicat publicat de Curierul Național, retailerul online eMag anunţă modificarea de acţionariat prin decizia lui Radu Apostolescu de a-şi vinde participaţia de 8,4%. Acţiunile deţinute de acesta vor fi preluate în perioada următoare de către Iulian Stanciu şi de grupul Naspers, se arată într-un comunicat remis redacţiei.

Despre eMag

eMag a preluat locul doi în piață, sprijinită fără îndoială și de punctele fizice de vânzare din țară – compania a generat venituri de 187 de milioane de euro anul trecut, 200 de milioane dacă punem în calcul și vânzările prin Marketplace. Flanco, magazin cu acționariat comun cu eMag, a generat in 2013 venituri de 140 de milioane de euro, conform companiei.

eMAG Marketplace este sistemul prin intermediul căruia partenerii eMAG afișează propriile oferte pe eMAG.ro, iar clienții eMAG pot comanda simultan o gamă mult mai largă de produse, de la oricare dintre acești parteneri, totul dintr-un singur cont de client. Toți partenerii acceptați în eMAG Marketplace sunt atent evaluați și monitorizați pentru a respecta standardele de calitate cu care clienții eMAG sunt obișnuiți.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

SAP Business One 10. Lista completă a noilor funcţionalităţi

SAP Business One 10, cea mai nouă versiune a suitei de management SAP pentru companiile mari şi mijlocii, este acum disponibilă atât pentru upgrade cât şi pentru proiecte noi. SAP aduce constant îmbunătățiri soluţiilor de business, însă, în cazul SAP Business One versiunea 10, saltul este mai mare decât de obicei. ...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

10 aplicații software recomandate companiilor sub 30 de angajați, pentru o digitalizare rapidă în perioade dificile

Dinamica impusă de contextul ultimelor luni a dus la repoziționări rapide și la gândirea unor strategii adaptate fiecărui business în parte. Restaurantele au deschis lista comenzilor online, buticurile au început comercializarea voucherelor, magazinele online au crescut gama de produse, au introdus campanii de reduceri, iar companiile de producție încep să investeasc...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

TotalSoft investește 300.000 de Euro într-o aplicație de HR

TotalSoft, unul dintre cei mai importanți furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrală și de Est, lansează o nouă soluție de tip HR reporting as a Service (în regim SaaS). Investiția în noul serviciu de raportare se ridică până în prezent la 300.000 de euro, urmând a crește în viitor pentru a sprijini companiile în obținerea ...

Citește articolul arrow_forward