Agenția Spatială Europeană caută firme de software

11 iunie 2014

Agenția Spatială Europeană din Noordwijk, Olanda, este în căutare de firme specializate în industria aeronautică/space pentru posibile contracte în domeniul de software development. 

Agenția Spatială Europeană caută firme de software

Agenția Spatială Europeană din Noordwijk, Olanda, este în căutare de firme specializate în industria aeronautică/space pentru posibile contracte în domeniul de software development. 

Proiectele pot varia de la aplicații GUI Windows/Linux (QT5) la sisteme de baze de date, simulări (OpenGL/OpenSceneGraph) etc. 


România face parte din programul New Member State in ESA la care donează 13 milioane de euro anual.

Dacă sunteți interesați, vă rugăm să transmiteți un e-mail către [email protected]oftlead.ro. 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Bitdefender îl numește pe Emilio Roman vicepreședinte de vânzări pentru regiunea EMEA

Producătorul de soluții de securitate informatică Bitdefender l-a numit pe spaniolul Emilio Roman în poziția de vicepreședinte de vânzări pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa, unde va coordona îndeplinirea obiectivelor regionale de dezvoltare a companiei. Roman va fi responsabil de strategia de vânzări și go-to-market pentru regiunea EMEA.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

CAS CRM primeşte calificativul “foarte bun” în analiza Trovarit

CAS CRM a primit un scor de 1.85 (5 nesatisfăcător, 1 excelent) în cadrul studiului Trovarit derulat cu 650 utilizatori de soluţii CRM, situându-se pentru media pieţele la toate cele 24 criterii de analiza. Studiul “CRM în practică”, ajuns la cea de a cincea ediţie,  examinează nivelul de satisfacţie în utilizarea sistemelor CRM şi impactul acestor...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum adaptăm rapid un business cu ajutorul unui ERP?

În perioadele dificile, așa cum este cazul pandemiei cu COVID-19, cele mai multe dintre companii aleg să extindă liniile de business cu noi produse sau servicii complementare pentru a crește vânzările și pentru a genera profit.

Citește articolul arrow_forward