One United Properties alege soluții digitale pentru prezentarea ofertelor imobiliare

15 octombrie 2020

Bright Spaces semnează parteneriatul cu One United Properties, care devine primul dezvoltator care își va putea prezenta portofoliul complet de spații de birouri prin platforma creată de startup-ul PropTech. Odată cu implementarea soluției digitale, în luna decembrie 2020, potențialii clienți și parteneri vor putea vizualiza și interacționa cu spațiile de birouri deținute de dezvoltator în București.

One United Properties alege soluții digitale pentru prezentarea ofertelor imobiliare

Parteneriatul dintre Bright Spaces și One United Properties are la bază orientarea comună spre inovație și va include tur virtual 3D prin spațiu și vizualizarea cu ajutorul realității virtuale a spațiilor existente și viitoare, amenajate interior în mai multe scenarii. Platforma va oferi acces digital rapid la spațiile de birouri de la One Tower, One Cotroceni Park, One Herăstrău Office. Astfel, începând cu luna decembrie 2020, potențialii chiriași vor avea acces la platforma digitală de prezentare și vor putea:

  • vizualiza spațiile disponibile din fiecare clădire și diferite variante de fit-out, în 2D și 3D, putând astfel să le aleagă pe cele potrivite pentru echipele și nevoile lor;
  • descoperi zonele exterioare, principalele puncte de interes și mijloacele de transport în comun din preajma clădirilor;
  • programa vizite și cere oferte personalizate din partea dezvoltatorului sau a agentului;
  • analiza specificațiile tehnice ale clădirilor și descărca diverse materiale de prezentare.

Totodată, platforma va fi personalizată ținând cont de identitatea de brand a dezvoltatorului și va oferi acestuia informații calitative și cantitative despre potențialii clienți care o accesează. 

„Compania noastră a fost întotdeauna adeptă a inovației, nu numai la nivel de dezvoltări, ci și în ceea ce privește practicile și strategiile pe care le-a abordat. Credem în digitalizare și în beneficiile pe care aceasta le aduce consumatorilor, mai ales în noul context, astfel că soluția implementată cu ajutorul Bright Spaces va oferi potențialilor clienți acces rapid la produsele noastre și eficiență în luarea deciziilor”, spune Mihai Păduroiu, CEO Office Division la One United Properties.  
„Parteneriatul cu One United Properties ne arată încă o dată deschiderea jucătorilor mari din piață către tehnologie. Modul în care interacționăm cu spațiile de birouri se schimbă, mai ales în contextul actual, iar cei care înțeleg nevoia de a merge spre soluții full digital vor fi mereu cu un pas în față. Ne onorează să avem One alături de noi și să consolidăm fundația unor procese noi, moderne, în industria clădirilor office”, adaugă Bogdan Nicoară, CEO & Fondator, Bright Spaces, menționând că, odată cu parteneriatul semnat cu One United Properties, Bright Spaces își extinde și diversifică portofoliul de clienți, continuându-și parcursul spre scalare și internaționalizare. 

Bright Spaces este un startup PropTech, dezvoltat în România, ce oferă o soluție digitală completă de prezentare și ofertare a clădirilor de birouri și a spațiilor disponibile din cadrul acestora. Cu ajutorul vizualizării în mediu 3D, disponibilitatea digitală a spațiilor și diferite module de automatizare, optimizare și digitalizare a acțiunilor specifice procesului de închiriere de spații de birouri, Bright Spaces urmărește creșterea numărului de cereri relevante și închiderea mai rapidă a înțelegerilor comerciale din acest segment.

One United Properties alege soluții digitale pentru prezentarea ofertelor imobiliare

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward