SAP lansează o soluție ce le permite brandurilor să interacționeze cu clientul

14 octombrie 2020

SAP CDP creează un context bogat de informații pentru a facilita o interacțiune mai bună cu clientul, menținând în același timp integritatea și confidențialitatea datelor

SAP lansează o soluție ce le permite brandurilor să interacționeze cu clientul

SAP anunță lansarea globală a SAP Customer Data Platform (CDP), o platformă de ultimă generație pentru gestionarea datelor clientilor, care permite companiilor să redefinească experiența consumatorilor la fiecare interacțiune cu aceștia. Anunțul a fost făcut în cadrul SAP Customer Experience LIVE, eveniment online desfășurat pe 14 și 15 octombrie.

Pe măsură ce experiența clienților devine un diferențiator din ce în ce mai puternic la nivel global, tot mai multe branduri apelează la soluții CDP pentru a dezvolta experiențe unice și personalizate, destinate multiplelor obiective de marketing. Însă, deseori, această abordare limitată la marketing a împiedicat adevăratul potențial al unui sistem CDP eficient. SAP Customer Data Platform depășește granițele marketingului prin adăugarea unui context bogat în experiențele comerciale, de vânzări și customer service, utilizând strategii relevante de marketing în timp util. Astfel, datorită capacității sale de a colecta și gestiona datele clienților, SAP Customer Data Platform oferă experiențe personalizate, ceea ce permite companiilor să cunoască clientul la fiecare interacțiune și să utilizeze această resursă în mod eficient pentru a crea conexiuni relevante cu acesta, transformându-l într-un client fidel.

Conectarea, respectarea, înțelegerea și personalizarea datelor pentru obținerea succesului

SAP Customer Data Platform este special concepută pentru a aborda 4 elemente cheie ce determină creșterea reach-ului și eficienței brandului:

  • Conectarea fiecărei surse de date din companie. Atunci când mai multe surse de date stochează individual datele clienților, rezultatul este supraîncărcarea volumelor de date și fragmentarea profilelor clienților. Cu SAP Customer Data Platform datele clienților pot fi introduse și utilizate din orice sursă din cadrul companiei, inclusiv date CRM primare, secundare, terțiare, precum și date offline, fluxuri de evenimente și activități, împreună cu informațiile tranzacționale, comportamentale, experiențiale și date back-office. Indiferent de sursă, datele sunt menținute, alături de context, surclasând datele operaționale, pentru a conecta sisteme ce necesită o încredere ridicată a calității datelor. Acest lucru determină realizarea unor profiluri unificate ale clienților, actualizate în timp real.
  • Respectarea datelor clienților printr-o strategie holistică de confidențialitate a datelor. Confidențialitatea datelor este un aspect esențial, iar brandurile trebuie să înțeleagă cum, când și unde pot fi utilizate datele despre clienți. Înțelegând scopul principal al colectării datelor, SAP Customer Data Platform permite o strategie de confidențialitate holistică, îmbinând datele inbound cu profilul numai dacă există consimțământ și un scop clar definit. Acest lucru sporește transparența în practicile de colectare a datelor și motivele pentru care sunt prelucrate, subliniind un angajament de încredere raportat la confidențialitatea datelor clienților.
  • Înțelegerea volumelor mari de date. SAP Customer Data Platform oferă o segmentare puternică și indicatori de activitate calculați în timp real, pentru o înțelegere reală a preferințelor și comportamentului clienților. Acest lucru oferă o bază de date pentru construirea audienței și implementarea necesară pentru a furniza angajamente relevante, personalizate și omni-channel. Centralizarea acestui management al audienței permite brandurilor să ofere experiențe consistente prin soluțiile de marketing, personalizare, comerciale, de customer service și vânzări, lucru esențial într-o strategie care pune clientul pe primul loc.
  • Engagement hiper-personalizat bazat pe o viziune completă asupra clientului. SAP Customer Data Platform ajută la unificarea unor cantități mari de date operaționale back-office cu date front-office și date experiențiale. Acest lucru permite crearea de soluții de engagement la nivelul întregii organizații, cu informații relevante, bazate pe permisiunile clienților, funcționale în timp real, care duc la interacțiuni relevante la momentul și locul potrivit, pe canalul preferat și în condițiile clientului.
„Nu există doi clienți identici și niciun singur client nu este perfect previzibil. Cu SAP Customer Data Platform putem crea o imagine de ansamblu a clientului și o putem alătura unui profil unificat, pentru a anticipa mai bine dorințele și nevoile acestuia pe măsură ce le exprimă. Acest lucru sporește eficiența engagementului nostru prin gestionarea datelor în timp real, asigurându-ne în același timp că suntem în măsură să utilizăm corect datele”, a declarat Trond Anderson, Head of IT Strategy and Architecture în cadrul Elkjøp Nordic AS, unul dintre cei mai mari retaileri de electronice in țările nordice.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Bitdefender îl numește pe Emilio Roman vicepreședinte de vânzări pentru regiunea EMEA

Producătorul de soluții de securitate informatică Bitdefender l-a numit pe spaniolul Emilio Roman în poziția de vicepreședinte de vânzări pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa, unde va coordona îndeplinirea obiectivelor regionale de dezvoltare a companiei. Roman va fi responsabil de strategia de vânzări și go-to-market pentru regiunea EMEA.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

CAS CRM primeşte calificativul “foarte bun” în analiza Trovarit

CAS CRM a primit un scor de 1.85 (5 nesatisfăcător, 1 excelent) în cadrul studiului Trovarit derulat cu 650 utilizatori de soluţii CRM, situându-se pentru media pieţele la toate cele 24 criterii de analiza. Studiul “CRM în practică”, ajuns la cea de a cincea ediţie,  examinează nivelul de satisfacţie în utilizarea sistemelor CRM şi impactul acestor...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum adaptăm rapid un business cu ajutorul unui ERP?

În perioadele dificile, așa cum este cazul pandemiei cu COVID-19, cele mai multe dintre companii aleg să extindă liniile de business cu noi produse sau servicii complementare pentru a crește vânzările și pentru a genera profit.

Citește articolul arrow_forward