MOL își digitalizează achizițiile cu SAP Ariba

25 septembrie 2020

SAP anunță că grupul petrolier MOL a ales soluțiile SAP Ariba pentru digitalizarea operațiunilor de achiziții la nivel global, în scopul creșterii transparenței proceselor și standardizării relației cu furnizorii.

MOL își digitalizează achizițiile cu SAP Ariba
„Toate beneficiile obținute în urma digitalizării cu soluțiile SAP Ariba în timpul proiectului pilot au fost și mai evidente după ce am asistat la fragilitatea lanțurilor de aprovizionare din această industrie în primele zile ale pandemiei COVID-19. Prin intermediul soluțiilor SAP Ariba putem eficientiza colaborările cu furnizorii, gestionând baza de date a subcontractanților noștri la nivel central, reducând termenele de livrare a achizițiilor, îmbunătățind transparența și fiabilitatea datelor și proceselor, automatizând multe dintre activitățile efectuate anterior prin introducere manuală a datelor și, foarte important, consolidându-ne evoluția în domeniul achizițiilor”, a declarat Péter Labancz, Chief Procurement Officer în cadrul MOL Group.

Digitalizarea Achizițiilor cu soluțiile SAP Ariba reprezintă următorul pas din planul strategic de digitalizare a Grupului MOL, ce vizează adoptarea noilor tehnologii digitale și automatizarea proceselor de afaceri. Proiectul constă într-o extindere a utilizării soluțiilor SAP de planificare a resurselor companiei (ERP) și de gestionare a resurselor umane. Astfel, cu soluțiile SAP Ariba, inclusiv SAP Ariba Strategic Sourcing Suite și SAP Ariba Commerce Automation, MOL Group își propune următoarele:

  • Standardizarea operațiunilor de achiziții prin intermediul unei singure platforme în cloud, reducând complexitatea și crescând eficiența ciclului source-to-settle;
  • Îmbunătățirea comunicării și colaborării între cei cca. 200 de profesioniști care activează în segmentul aprovizionare și cei peste 5.000 de furnizori, reducând erorile și promovând relații strategice pe termen lung;
  • Simplificarea și automatizarea gestionării a peste 4.000 de contracte și cca. 250.000 de comenzi anuale;
  • Integrarea perfectă cu sistemul SAP ERP, utilizând soluția SAP Ariba Cloud Integration Gateway.
„Pentru companiile mari precum MOL, procesele de achiziții devin din ce în ce mai complexe. În această perioadă caracterizată de întreruperi imprevizibile, platformele digitale oferă o soluție eficientă pentru gestionarea unor supply chain-uri complexe, oferind agilitate, eficiență și transparență de-a lungul întregului proces, determinând, totodată, reduceri de costuri și relații îmbunătățite cu furnizorii”, a declarat Chad Crook, Senior VP și Global Head of Customer Engagement and Adoption, SAP Procurement Solutions.

SAP Ariba oferă grupului MOL o soluție digitală modernă, ce contribuie la maximizarea eficienței achizițiilor și îmbunătățirea colaborării cu furnizorii. Compania va beneficia, de asemenea, de accesul la Ariba Network, una dintre cele mai mari rețele digitale de afaceri din lume, ce conectează peste cinci milioane de companii din 190 de țări și rulează anual tranzacții de peste 3,46 trilioane de dolari.

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward