Mihai Pohonțu a fost numit, la începutul anului 2015, vicepreședinte Emerging Platforms, la Samsung Electronics, gigantul sud-coreean ce a înregistrat în anul 2013 afaceri totale de peste 214 miliarde de dolari.
În ultimii 2 ani, Mihai Pohonțu a fost VP Product Operations la Disney Interactive, controlând și extinzând rețeaua Partners, alcătuită din 10 producători de jocuri , ocupându-se activ cu dezvoltarea produselor din portofoliu, oferind suport consumatorilor la nivel internațional și asigurând calitatea produselor și serviciilor marca Disney. Cel mai important proiect de care a fost s-a ocupat în cadrul gigantului de entertainment a fost Disney Infinity, lansat în 2013 şi responsabil de readucerea Disney Interactive pe profit, cu vânzări de peste 3 milioane de copii în 2013.
Conform Business Magazin, cariera lui Mihai Pohonţu în industria jocurilor a început când era la studii la UCLA, în Statele Unite şi căuta un job de noapte pentru a se putea întreţine. S-a angajat tester la Activision şi a profitat din plin de faptul că în adolescenţă jucase sute de ore de Civilization, având acces la calculator prin prisma muncii mamei sale (matematician la Institutul de Tehnică de Calcul). Studia Ştiinţe Politice la Los Angeles şi visa să se întoarcă în România. Când a terminat facultatea, lucrase deja aproape patru ani în industria jocurilor şi a primit o ofertă de la un start-up fondat de foşti angajaţi ai Activision, Jamdat, primul dezvoltator de jocuri pentru terminale mobile.
Jamdat a pornit la drum în 2011, când jocurile pe mobile erau o industrie aproape inexistentă. La Jamdat, Mihai a fost angajatul cu numărul 20 şi a avut una dintre ideile care au schimbat semnificativ traiectoria firmei. La trei ani de Jamdat, când compania avea deja 60% din piaţă şi voia să se extindă în Europa, Mihai Pohonţu a venit cu ideea să deschidă un studio în România. Era anul 2004 şi el avea 24 de ani când a aterizat la Bucureşti şi a căutat primii angajaţi pentru a-i angaja într-o industrie care începuse să se dezvolte în România din anii 90, prin primul studio deschis de francezii de Ubisoft în afara Franţei la Bucureşti (1992) sau prin Gameloft, care a deschis primul studio în capitală în 1999 şi un al doilea la Cluj Napoca în 2010. Jocurile pentru mobile erau însă la început.