30 de întrebări utile unei companii software în procesul de vânzare

17 Mar 2022

Strategia de prospectare a unui client, tacticile de vânzare, personalizarea procesului, toate acestea pot avea un impact major în rata de succes a transformării unui lead în client.

30 de întrebări utile unei companii software în procesul de vânzare

Pentru a ajuta companiile IT să identifice mai eficient potențialul de închidere a unei vânzări, am selectat o serie de întrebări-cheie pe care algoritmii Softlead le folosesc în captarea lead-urilor din diverse canale de promovare și de vânzare. Desigur, acestea trebuie să fie adaptate tipurilor de aplicații software sau serviciilor vândute, precum și etapei de vânzări în care se află clientul sau în funcție de gradul de calificare al lead-ului.

De asemenea, pentru informații suplimentare care pot fi extrase din platforme dedicate companiilor din România, Softlead a ales integrarea cu acestea, obținând automat date precum: evoluții financiare, raportări, date de contact și de înregistrare.

Definirea profilului clientului (Buyer Persona)

Nevoi

Funcționalități tehnice

Resurse

Buget

Termene

Aspecte generale

 

 Află care sunt cele mai noi cereri de ofertă (lead-uri) active înregistrate pe Softlead! Detalii aici: https://softlead.ro/leaduri 

Vrei să primești lead-uri calificate prin Softlead? Creează un cont aici sau verifică dacă ai deja unul. 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

5 activități din construcții care pot fi optimizate cu ajutorul aplicațiilor software potrivite

În industria construcțiilor, companiile se confruntă cu diverse provocări legate de eficiența proceselor și gestionarea proiectelor. Aplicațiile software enterprise pot juca un rol esențial în abordarea acestor provocări, oferind...

Citește articolul
Softlead

Care sunt criteriile DESI și cum le poți respecta?

Programul de Digitalizare pentru IMM-uri a introdus, și promovează deja, criteriile DESI/criteriile de digitalizare pentru evaluarea proiectelor finanțate din surse nerambursabile. Pe termen lung, aceste criterii se vor generaliza, deoarece fac...

Citește articolul
Softlead

Digitalizare IMM Nord-Vest: Află secretul unui proiect tehnic de succes!

Agenţia de Dezvoltare Regională (ADR) Nord-Vest a lansat un demers de consolidare a culturii digitale în mediul de afaceri! 

Citește articolul