Google și SalesForce semnează un parteneriat strategic

08 noiembrie 2017

Cei doi giganți ai industriei tehnologice au anunțat un parteneriat strategic, prin intermediul căruia vor aduce valoare adăugată unui număr semnificativ de clienți din portofoliile deținute.

Google și SalesForce semnează un parteneriat strategic

Ca parte a colaborării, Salesforce intenționează să folosească infrastructura Google Cloud Platform, în vederea extinderii sale, în timp ce Google va folosi Salesforce ca furnizorul exclusiv de soluții CRM, în contextul vânzării serviciilor sale în cloud.

Mai mult decât atât, Salesforce lucrează activ la integrarea datelor cu suita de servicii dedicate creșterii productivității Google G, pentru ca utilizatorii săi direcți să acceseze facil informațiile captate de Salesforce: Gmail, Google Sheets, Google Analytics 360, precum și alte produse.

Strategia este una esențială pentru ambele branduri globale, având, pentru fiecare dintre acestea, rolul de a completa liniile de business și dedicate dezvoltării. De asemenea, mișcarea este considerată a fi un alt aspect definitoriu al îndepărtării Salesforce de Microsoft, în cazul cărora se vorbea, acum câțiva ani, despre o posibilă achiziție.

Parteneriatul celor două mari nume din tehnologie nu este unic, în anul 2008 acestea anunțând un parteneriat solid, ce avea în vedere integrarea Salesforce în Google Apps.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward