Ca parte a colaborării, Salesforce intenționează să folosească infrastructura Google Cloud Platform, în vederea extinderii sale, în timp ce Google va folosi Salesforce ca furnizorul exclusiv de soluții CRM, în contextul vânzării serviciilor sale în cloud.
Mai mult decât atât, Salesforce lucrează activ la integrarea datelor cu suita de servicii dedicate creșterii productivității Google G, pentru ca utilizatorii săi direcți să acceseze facil informațiile captate de Salesforce: Gmail, Google Sheets, Google Analytics 360, precum și alte produse.
Strategia este una esențială pentru ambele branduri globale, având, pentru fiecare dintre acestea, rolul de a completa liniile de business și dedicate dezvoltării. De asemenea, mișcarea este considerată a fi un alt aspect definitoriu al îndepărtării Salesforce de Microsoft, în cazul cărora se vorbea, acum câțiva ani, despre o posibilă achiziție.
Parteneriatul celor două mari nume din tehnologie nu este unic, în anul 2008 acestea anunțând un parteneriat solid, ce avea în vedere integrarea Salesforce în Google Apps.