Google și SalesForce semnează un parteneriat strategic

08 noiembrie 2017

Cei doi giganți ai industriei tehnologice au anunțat un parteneriat strategic, prin intermediul căruia vor aduce valoare adăugată unui număr semnificativ de clienți din portofoliile deținute.

Google și SalesForce semnează un parteneriat strategic

Ca parte a colaborării, Salesforce intenționează să folosească infrastructura Google Cloud Platform, în vederea extinderii sale, în timp ce Google va folosi Salesforce ca furnizorul exclusiv de soluții CRM, în contextul vânzării serviciilor sale în cloud.

Mai mult decât atât, Salesforce lucrează activ la integrarea datelor cu suita de servicii dedicate creșterii productivității Google G, pentru ca utilizatorii săi direcți să acceseze facil informațiile captate de Salesforce: Gmail, Google Sheets, Google Analytics 360, precum și alte produse.

Strategia este una esențială pentru ambele branduri globale, având, pentru fiecare dintre acestea, rolul de a completa liniile de business și dedicate dezvoltării. De asemenea, mișcarea este considerată a fi un alt aspect definitoriu al îndepărtării Salesforce de Microsoft, în cazul cărora se vorbea, acum câțiva ani, despre o posibilă achiziție.

Parteneriatul celor două mari nume din tehnologie nu este unic, în anul 2008 acestea anunțând un parteneriat solid, ce avea în vedere integrarea Salesforce în Google Apps.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Bitdefender îl numește pe Emilio Roman vicepreședinte de vânzări pentru regiunea EMEA

Producătorul de soluții de securitate informatică Bitdefender l-a numit pe spaniolul Emilio Roman în poziția de vicepreședinte de vânzări pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa, unde va coordona îndeplinirea obiectivelor regionale de dezvoltare a companiei. Roman va fi responsabil de strategia de vânzări și go-to-market pentru regiunea EMEA.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

CAS CRM primeşte calificativul “foarte bun” în analiza Trovarit

CAS CRM a primit un scor de 1.85 (5 nesatisfăcător, 1 excelent) în cadrul studiului Trovarit derulat cu 650 utilizatori de soluţii CRM, situându-se pentru media pieţele la toate cele 24 criterii de analiza. Studiul “CRM în practică”, ajuns la cea de a cincea ediţie,  examinează nivelul de satisfacţie în utilizarea sistemelor CRM şi impactul acestor...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum adaptăm rapid un business cu ajutorul unui ERP?

În perioadele dificile, așa cum este cazul pandemiei cu COVID-19, cele mai multe dintre companii aleg să extindă liniile de business cu noi produse sau servicii complementare pentru a crește vânzările și pentru a genera profit.

Citește articolul arrow_forward