Platforma online de transport CargoPlanning: 2 ani de la lansare, transporturi de 7 milioane de euro si nou punct de lucru in Bucuresti

07 noiembrie 2017

CargoPlanning, platforma care optimizeaza procesul de planificare a transportului de marfa,  aniverseaza 2 ani de la lansare si deschide un punct de lucru in Bucuresti.

Platforma online de transport CargoPlanning:  2 ani de la lansare, transporturi de 7 milioane de euro si nou punct de lucru in Bucuresti

CargoPlanning este o platforma online, colaborativa, care sprjina companiile care produc sau comercializeaza marfa in procesul de achizitie si planificarea a transporturilor, impreuna cu expeditorii. Instrumentul ofera transparenta si control in timp real a unei operatiuni de transport, de la crearea cererii pana la cautarea si stabilirea furnizorului de transport si confirmarea ca marfa a ajuns la destinatie.

Branduri romanesti printre cei mai mari clienti ai platformei CargoPlanning

Platforma este dezvoltata de o companie de IT din Iasi, Nima Software, iar luna aceasta aniverseaza 2 ani de la lansarea produsului pe piata.

In luna septembrie, compania a fost selectata in cadrul programului de incubare Startarium Inc. initiat de Impact Hub Bucuresti, ca urmare a unei competitii la care au luat parte aproximativ 150 de alte afaceri. Planurile de dezvoltare in cadrul acestui program vizeaza dublarea numarului de clienti si internationalizarea business-ului, pana in toamna anului viitor. O data cu aceasta etapa, o parte din echipa CargoPlanning s-a relocat in Bucuresti, unde compania a deschis si un punct de lucru, prin care vor fi mai aproape de clientii si potentialii parteneri din zona, dar si de locatiile din Europa vizate pentru extinderea afacerii.

"Incepem al treilea an cu un obiectiv clar: sa facem din CargoPlanning prima platforma de transport din Romania si printre primele optiuni pentru companiile din Europa. Motivatia si energia noastra este alimentata si de increderea pe care ne-o acorda partenerii nostri, iar printre companiile care tocmai s-au alaturat noua se numara Valvis Holding, detinatoarea marcii de apa Aqua Carpatica, si cel mai mare producator de pavaje din tara, ELIS Pavaje. a declarat Valerica Motoc, Sales & Operations Manager in cadrul CargoPlanning.

Pe langa acestea, Vrancart Adjud si Delaco Romania utilizeaza in prezent aplicatia, dar si cei mai importanti furnizori de servicii de transport din Romania.

De la lansarea in 2015, s-au inregistrat aproximativ 3700 de utilizatori, cu transporturi in valoare de peste 7 milioane de euro si 1 milion de tone de marfuri/bunuri tranzactionate prin intermediul platformei.

In cadrul platformei, un utilizator care produce sau comercializeaza marfuri, cauta solutii de transport si planifica, impreuna cu furnizorul, acest proces. In majoritatea cazurilor, aceste operatiuni se fac la telefon, prin email si se centralizeaza intr-un excel sau agenda. Aplicatia optimizeaza aceste procese si ofera timp utilizatorilor pentru a se focusa pe alte segmente ale business-ului, cresterea calitatii livrarilor sau scaderea costurilor de transport si a timpului dedicat livrarilor.

CargoPlanning este un instrument necesar fabricilor si retailerilor (companii cu minim 10 transporturi zilnic), companiilor care administreaza depozite si isi doresc sa detina un control in timp real al camioanelor care incarca si descarca marfa si entitatilor care ofera servicii de transport.

Parteneriate strategice si dezvoltare internationala pentru 2018

Din punct de vedere strategic, pana la finalul anului, compania estimeaza o creste de 20% a tranzactiilor de transport care se vor incheia in platforma. Pentru anul 2018, echipa CargoPlanning isi propune sa stabileasca parteneriate strategice cu organizatii si consultanti in transport si logistica, parteneri cu care sa accelereze cresterea pe piata din Romania si lansarea pe cea europeana.

"Acum ne concentram pe atragerea unor companii din Romania, cu peste 50 MIL EUR cifra de afaceri, cu care suntem in discutii avansate, companii de top din domeniul constructiilor, automotive si producatori de electrocasnice. Suntem interesati sa luam legatura cu afaceri conexe alaturi de care cu care sa oferim o solutie completa potentialilor nostri clienti si alaturi de care sa inovam in piata de digital logistics." , a spus Valerica Motoc, Sales & Operations Manager.

Mai multe detalii despre modul de functionare si beneficiile ce le ofera CargoPlanning gasesti pe site-ul www.cargoplanning.com

CargoPlanning este o platforma online, colaborativa, dedicata organizarii si planificarii procesului de transport de marfa dezvoltat de fabrici si retaileri, impreuna cu proprii transportatori. Acopera intreg ciclul de transport, de la cautarea si achizitia acestor servicii (prin licitatii si negocieri de preturi), lucrul operational de zi cu in al...

Află mai multe
Aplicații software recomandate

Soluția completă pentru dispecerat digital de la Inteo.  

Citește tot arrow_forward

Soft online de management al transportului rutier, dedicat caselor de expeditii si transportatori. Emite si gestioneaza, contracte, comenzi, facturi, soferi, flota, tot ce ai nevoie in transport. Accesibil de pe desktop, tableta si mobil.Soft cas...

Citește tot arrow_forward

Evidența deșeurilor, raportare ANPM și consultanță printr-un sistem online integrat de management al deșeurilor.

Citește tot arrow_forward

StellaBus este o soluție back-office pentru creșterea eficienței firmelor de turism și de transport care urmăresc să-și îmbunătățească permanent serviciile de transport prin gestionarea curselor, emiterea de bilete, facturare și rap...

Citește tot arrow_forward

Versiunea SmartCash RMS 2018 este cea mai puternica platforma SmartCash RMS de pana acum, una dintre prioritatile avute in vedere in dezvoltarea ei fiind cresterea stabilitatii si a capacitatii de procesare paralela, in special in cazul interconectar...

Citește tot arrow_forward

Control mare si promptitudine in gestionarea comenzilor unei casei de expeditii.

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cum poți scădea costurile recurente prin scanarea documentelor?

Eficientizarea costurilor prin eliminarea printării documentelor devine o prioritate regăsită în tot mai multe companii sau departamente.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Debutul noului sezol al competiției de robotică BRD FIRST Tech Challenge Romania are loc la Cluj-Napoca, odată cu prima regională de calificare

Din totalul celor 197 de echipe participante în acest an, 44 de echipe din 23 de orașe din țară și una din Istanbul, Turcia, se întrec pentru a se califica la Campionatul Național.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Echipe dedicate (outsourcing servicii software) sau noi angajati?

Sa angajezi o echipa dedicata (servicii outsourcing software development) sau sa iti extinzi echipa actuala prin recrutarea de developeri? Cum poti dezvolta mai profitabil proiecte noi?Fie ca vorbim de o aplicatie pentru mobile/desktop, de o platforma complexa care sa integreze o serie de functii si functionalitati specifice, sau de extinderea si optimizarea uneia existente, atunci cand trebu...

Citește articolul arrow_forward