Cea de-a treia ediție Startup Weekend Cluj a reunit 140 de persoane interesate de domeniul antreprenorial și tehnologic, dornice să dezvolte business-uri în doar 54 de ore. Dintr-un maraton de 49 de idei de business, participanții au votat 18 proiecte ca fiind cele mai interesante pentru a intra în competiție sau pentru a fi testate.
”Engagement Management”, proiectul câștigător, a fost gândit ca un serviciu conectat clientului de mail, care ii permite unui lider să asigure performanță într-un fel relevant în knowledge economy. Astfel liderul și persoana din echipă pot defini constant obiective de performanță (nu doar o dată la 3,6 sau 12 luni) așa cum se întâmplă în acest moment, în majoritatea cazurilor. Această definire pornește de la persoana care trebuie să livreze această performanță, nu de la lider. Beneficiul acestui serviciu este că el este prezent constant în mediul unde majoritatea oamenilor în knowledge economy sunt prezenți și că face schimbări sensibile la cum se face managementul performanței, în așa fel încât performanța să apară și să fie menținută.
Locul II a fost ocupat de ”ZenQ”, echipă ce a creat o aplicație mobilă dedicată unui scop nobil, prin care să transmiți recunoștintă și mulțumiri prietenilor și colegilor tăi. Practic este un mod de-a oferi și de-a primi recomandări, asemeni celor de pe plaatforma LinkedIn, dar cu referire la calitățile personale, nu neapărat profesionale, ca de exemplu: amuzant(ă), de încredere, fire veselă, etc.
Locul III a fost oferit echipei ce a dezvoltat proiectul ”UserVibes”, ce prioritizează cele mai importante functionalități pentru un produs, folosind informații despre utilizatori din sistemul de suport pentru clienți (defineste și adaugă tag-uri la tichetele de suport: ‘new_pricing’ sau ‘phone_support’; colectează informații despre clienții din sistem).
Premiul special a fost acordat echipei ”Teentrepreneur” a cărei idee a fost prezentată de o tânără de doar 17 ani. Scopul proiectul lor a fost să creeze o aplicație sub forma unui joc educațional-financiar. Se adresează persoanelor de peste 9 ani și încurajează activitățile în domeniul financiar prin intermediul lecțiilor prezentate în mod distractiv și interactiv.