De ce Softlead in Romania?

16 septembrie 2013

Care este contextul in care Softlead lanseaza o astfel de intrebare, la aproape trei luni din momentul lansarii?

Care este contextul in care Softlead lanseaza o astfel de intrebare, la aproape trei luni din momentul lansarii?

In mod evident, provocarea oferirii unui raspuns pertinent este, de fapt, validarea unor rezultate existente, comunicate si promovate de cele mai mari companii de software. Se vorbeste despre  o piata cu potential impresionant, cu resurse diverse si cu strategii extrem de bine segmentate. Se vorbeste despre dinamica unui domeniu anticipantiv, prin definitie, despre incercarea de a tehnologiza in mod eficient si natural procese de business complexe. Mai mult decat atat, raportarea se face la o piata permisiva, deschisa miilor de aplicatii informatice de gestiune, monitorizare si control al datelor, oamenilor sau finantelor.

Softlead s-a lansat in Romania nu doar ca o alternativa, ci ca o sursa de informare, gestionata obiectiv si transparent prin resursele proprii ale platformei, dar si controlat de companiile de software listate in cadrul platformei Softlead. Alegerea celei mai potrivite solutii software este, in mod frecvent, obiectivul principal al ahizitorilor, in contextul fluidizarii sarcinilor de lucru si gestionarii corecte a costurilor. Dar, care sunt pasii corecti in alegerea celei mai bune solutii software?

  • Cercetarea de piata. O poate oferi Google, dar din punctul de vedere al eficientizarii timpului, avantajele majore sunt oferite de Softlead, prin segmentarea tipologiei de produs (ERP, CRM, CMS, BPM, BI etc.), prin posibilitatea de comparare a doua produse software, ce apartin aceleiasi companii sau unor companii distincte, prin posibilitatea rapida de contactare a reprezentantilor acesteia sau prin parcurgerea celor mai importante stiri actuale.
  • Stabilirea bugetului. Aceasta este o etapa care include responsabilitate, informare si capacitatea de a privi un proiect pe termen lung, intrucat planul de costuri poate fi unul complex (licenta, implementare, monitorizare, securitate, suport). De asemenea, toate aceste elemente trebuie sa fie compatibile cu planul de consolidare si de extindere al business-ului.
  • Stabilirea corecta a obiectivelor. In acest sens, primul pas este acela al identificarii unei liste de nevoi, definita prin functionalitati principale si secundare.
  • Evaluarea setului de aplicatii software, in raport cu nevoile reale si cu rezultatul analizei competitorilor directi.
  • Selectarea variantei finale de produs.
  • Alegerea provider-ului de servicii de implementare si suport.
  • Evaluarea finala si construirea unui plan de activitati, care va preceda procesul de implementare.

Toate aceste etape sunt esentiale in procesele de cercetare si de selectare solutiei potrivite pentru o anumita tipologie de afacere si pentru managementul si resursele pe care le detine. In mod evident, in functie de pozitionarea brandului producator de aplicatii software, strategiile de promovare si de castigare a unui segment cat mai mare din piata sunt personalizate.

In doar zece saptamani din momentul lansarii, Softlead a adunat peste 200 de companii producatoare de software si 290 de aplicatii dedicate, reusind, in acest fel, o conturare a pietei de profil, printr-un instrument dinamic, cu rol de informare si de promovare a celor mai importante aplicatii software din Romania.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

SAP Business One 10. Lista completă a noilor funcţionalităţi

SAP Business One 10, cea mai nouă versiune a suitei de management SAP pentru companiile mari şi mijlocii, este acum disponibilă atât pentru upgrade cât şi pentru proiecte noi. SAP aduce constant îmbunătățiri soluţiilor de business, însă, în cazul SAP Business One versiunea 10, saltul este mai mare decât de obicei. ...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

10 aplicații software recomandate companiilor sub 30 de angajați, pentru o digitalizare rapidă în perioade dificile

Dinamica impusă de contextul ultimelor luni a dus la repoziționări rapide și la gândirea unor strategii adaptate fiecărui business în parte. Restaurantele au deschis lista comenzilor online, buticurile au început comercializarea voucherelor, magazinele online au crescut gama de produse, au introdus campanii de reduceri, iar companiile de producție încep să investeasc...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

TotalSoft investește 300.000 de Euro într-o aplicație de HR

TotalSoft, unul dintre cei mai importanți furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrală și de Est, lansează o nouă soluție de tip HR reporting as a Service (în regim SaaS). Investiția în noul serviciu de raportare se ridică până în prezent la 300.000 de euro, urmând a crește în viitor pentru a sprijini companiile în obținerea ...

Citește articolul arrow_forward