Extrem de rapid, platforma Zoom s-a poziționat ca fiind lider pe acest segment, atât din perspectiva utilizării de către companii, cât și de către persoane fizice, pentru a putea menține comunicarea cu familia și cu cei dragi, aflați la distanță.
Astfel, încasările Zoom au depășit creșteri ale încasărilor cu peste 169%, ajungând la 328.2 milioane de dolari în primul trimestru al anului 2020. Acest fapt a dus la o reevaluare a previziunilor pentru anul în curs, compania așteptându-se la încasări totale de 1.8 miliarde de dolari, comparativ cu 915 milioane, așa cum arătau cifrele înaintea instalării pandemiei.
“Suntem bucuroși să vedem o accelerare a adopției aplicației Zoom în această perioadă. Criza cauzată de pandemia COVID-19 a creionat noi nevoi de consum, care să înlocuiască rapid întâlnirile față în față. De asemenea, companiile au avut nevoie de soluții rapide în continuarea colaborărilor și proiectelor demarate pe planuri locale și internaționale, așadar o aplicație care să fie prietenoasă, accesibilă și facil de utilizat a fost rapid integrată în noul stil de viață”, Eric S. Yuan, Fondator și CEO Zoom.