Creștere de 169% a încasărilor platformei Zoom în perioada restricțiilor pandemice

10 iunie 2020

Instalarea distanțării sociale la nivelul întregului glob a însemnat creșteri semnificative ale aplicațiilor software de videoconferință.

Creștere de 169% a încasărilor platformei Zoom în perioada restricțiilor pandemice

Extrem de rapid, platforma Zoom s-a poziționat ca fiind lider pe acest segment, atât din perspectiva utilizării de către companii, cât și de către persoane fizice, pentru a putea menține comunicarea cu familia și cu cei dragi, aflați la distanță.

Astfel, încasările Zoom au depășit creșteri ale încasărilor cu peste 169%, ajungând la 328.2 milioane de dolari în primul trimestru al anului 2020. Acest fapt a dus la o reevaluare a previziunilor pentru anul în curs, compania așteptându-se la încasări totale de 1.8 miliarde de dolari, comparativ cu 915 milioane, așa cum arătau cifrele înaintea instalării pandemiei.

“Suntem bucuroși să vedem o accelerare a adopției aplicației Zoom în această perioadă. Criza cauzată de pandemia COVID-19 a creionat noi nevoi de consum, care să înlocuiască rapid întâlnirile față în față. De asemenea, companiile au avut nevoie de soluții rapide în continuarea colaborărilor și proiectelor demarate pe planuri locale și internaționale, așadar o aplicație care să fie prietenoasă, accesibilă și facil de utilizat a fost rapid integrată în noul stil de viață”, Eric S. Yuan, Fondator și CEO Zoom.

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Kaspersky prezintă o soluție cloud creată pentru a contracara trișatul în domeniul eSports

Kaspersky a făcut primul pas în protejarea fair play-ului în domeniul eSports: compania a introdus o versiune beta a noii sale soluții Kaspersky Anti-Cheat pentru a ajuta organizatorii să combată trișorii. Cu această nouă ofertă cloud, Kaspersky detectează în timp real tentativele de a trișa și furnizează rapoarte automate clientului, care poate apoi să ia o decizie ...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

SAP Business One HANA, tranzacţional şi analitic într-o singură platformă

Dacă aveţi în plan implementarea SAP Business One, trebuie să decideţi ce versiune a sistemului ERP alegeţi. În funcţie de tipul bazei de date, aveţi două opţiuni: SAP Business One pentru Microsoft SQL (baza de date relaţională standard) sau SAP Business One pentru SAP HANA (baza de date pe tehnologie in-memory computing). 

Citește articolul arrow_forward
Softlead

De ce e nevoie de normarea industriei de robotică?

Era digitală înseamnă, printre multe altele, şi automatizarea extinsă a proceselor robotice (RPA). Tehnologia scuteşte oamenii de efectuarea unor ore nenumărate de sarcini repetitive şi secvenţiale, fără o mare valoare adăugată. Însă aceşti “boţi” care definesc automatizarea nu înseamnă şi scutirea de existenţa unor ameninţări de natură informatic...

Citește articolul arrow_forward