“În momentul în care efectuează comanda, clientul interacționează cu un operator care preia datele, apoi întreaga procesare subsecventă a comenzii este făcută de robot, ceea ce degrevează echipa Optima de procesarea manuală repetitivă a comenzilor de telefoane”, explică George Niță, Business Unit Manger Connections România.
“Inițial au fost multe excepții, dar am reușit să scalăm destul de repede printr-un redesign al procesului inițial și dezvoltarea unui plugin software customizat, reducând astfel spre 0% excepțiile de validare a datelor inițiale. În rest au rămas doar excepțiile de business pentru care am definit flow-uri specifice, astfel încât să maximizăm aria de automatizare a procesului”, mai adaugă George Niță.
„Adoptarea primului coleg robot, botezat Adam, în cadrul echipei Optima este doar unul dintre pașii făcuți de companie într-un proces mai amplu de automatizare a activităților. Adam deja lucrează zilnic alături de colegii noștri, primește e-mail-uri, prelucrează date, accesează diverse sisteme. A fost foarte ușor integrat de către colegi, chiar ne amuzam zilele trecute când un coleg mai nou se plângea că nu-i răspunde Adam la un anume e-mail” , explică Daniel Mereuță, director general Optima.
Programarea robotului a durat patru săptămâni, iar implementarea propriu zisă încă două săptămâni.
Connections este ‘trusted UiPath implementation partner’ și a implementat deja cu succes procese de automatizare robotizată în industrii variate, de la companii din zona FMCG, banking și telecom până la firme de contabilitate, companii de BPO, companii de servicii medicale. Procesele automatizate au vizat departamente din zona financiar-contabilă și din zona operațională cu activități legate de raportări lunare, managementul concediilor, introducerea de facturi în softuri de contabilitate, dar și procese de back-office din industria bancară.