Comunicarea ca o experiență simplificată prin aplicații software

13 aprilie 2016

Zilele trecute a avut loc Conferința Dezvoltatorilor Facebook F8 unde au fost prezentate cele mai noi update-uri ale aplicației Messenger. Începând de astăzi, utilizatorii aplicației, vor putea descoperi și interacționa cu un număr impresonant de ,,chatbots” prin intermediul ,,Expression Apps”, încorporată în platforma Messenger. De asemenea, Facebook a introdus o suită de noi funcționalități, care asigură dezvoltatorilor accesul la o gazdă pentru API, SDK pentru a-i a

Comunicarea ca o experiență simplificată prin aplicații software

Zilele trecute a avut loc Conferința Dezvoltatorilor Facebook F8 unde au fost prezentate cele mai noi update-uri ale aplicației Messenger. Începând de astăzi, utilizatorii aplicației, vor putea descoperi și interacționa cu un număr impresonant de ,,chatbots” prin intermediul ,,Expression Apps”, încorporată în platforma Messenger. De asemenea, Facebook a introdus o suită de noi funcționalități, care asigură dezvoltatorilor accesul la o gazdă pentru API, SDK pentru a-i ajuta să construiască aceste experiențe interactive.

Interacțiunea se face la nivel global, instant, interactiv și proactiv pentru că în ultimii ani, brandurile au remarcat o scădere drastică a volumului mesajelor. Facebook își propune așadar să facă mai accesibil conținutul în și din afara aplicației.


Toate aceste schimbări reprezintă un efort de a elimina decalajul în comunicare dintre cele 900 de milioane de utilizatori activi de Facebook și cele peste 50 de milioane de afaceri prezente pe această rețea socială. Noile funcționalități vor asigura comerțul online și soluțile pentru customer service. Combinând serviciile automatizate cu resursa umană, aceste noi funcționalități își propun să creeze un instrument prin care brandurile se pot exprima într-un mod corect, iar utilizatorii au o noua modalitate de a interacționa cu o companie.


Ce sunt aplicațiile Expression și la ce folosesc?
Aplicațiile Expression au la baza ideea de a folosi conversația ca platformă, iar Facebook consideră că Messenger poate reprezenta un ,,one stop shop” pentru comunicarea de brand, comerțul online și customer service. Ideea acestei aplicații este să utilizeze atât tehnologia, cât și inteligența artificială pentru a crea experiențe conversaționale, ce pot fi personalizate și distribuite. Acest lucru poate fi realizat în două moduri: prin mesaje text simple sau prin opțiunea ,,Structured Messages”, ce combină elemente conversaționale cu imagini, URL-uri, call to action etc.
Cu ajutorul platformei Messenger, pot apărea plugin-uri care te vor trimite direct către website sau pot publica un cod cum ar fi QR Code. Pentru brandurile care dispun de resurse, Facebook oferă acces la Wit.a, un sistem ce combină limbajul natural cu inteligența artificială.

Ce trebuie să știe companiile?
1. Utilizarea aplicaței Expression se face într-o versiune beta închisă, unde fiecare aplicație este monitorizată atent și trebuie revizuită înante de a fi publicată. Pe măsură ce popularitatea programului crește, fecare aplicație va fi adăugată în waitlist (lista de așteptare).
2. Reclamele nu sunt permise în această platformă, deși Facebook testează diferite variante de sponsorizare la o scară mică.
3. Facebook introduce noi anunțuri în News Feed, dotate cu un mesaj CTA (call to action), care conduce utilizatorul către Messenger, concentrându-se pe dobândirea de noi utilizatori și pe fixarea celor vechi.
4. Pagina de Facebook va avea de asemenea un buton pentru raportarea activității de Messenger.
5. Pentru suma de 99$, companiile pot sincroniza informații despre numărul de telefon CRM cu acei admiratori ce utilizeeează Messenger.
6. Brandurile au de câștigat de pe urma acestor modificări, mai ales în ceea ce privește informații despre: locație, interese, conexiuni, interacțiuni anterioare, lucru ce le ajută să-și îmbunătățească modul de personalizare a conversației cu consumatorii, să creeze experiențe relevante, mai degrabă decât să dea o replică automatizată.

Aplicații software recomandate

FeedCheck aduce toate review-urile de produs intr-un singur loc. Nu conteaza unde este vandut produsul tau, noi colectam review-uri din eMAG, CEL, Amazon.com si multe alte magazine online.  

Citește tot arrow_forward

Full Stack Performance Monitoring Powered by Anomaly Detection. Built for Production.    Demo GRATUIT cu toate functionalitatile active, timp de 30 de zile. Suport tehnic in romana...

Citește tot arrow_forward

HubStore este o platformă software distribuită în cloud care realizează interconectarea oricărui canal de vânzări (magazin online, marketplace) cu platforme ERP sau WMS, platforme B2B ale furnizorilor, transportatorilor şi centrelor...

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Ikea investește în ecosisteme smart home

Retailerul suedez atât de cunoscut și pe piața din România, Ikea, anunță planurile sale de extindere pe segmentul caselor inteligente și al device-urilor dedicate.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Numărul amenințărilor informatice va atinge pragul istoric de un miliard. Ransomware crește cu 75% față de 2018 și conduce clasamentul

Specialiștii în securitate informatică de la Bitdefender estimează că numărul total al amenințărilor informatice va depăși în premieră în acest an pragul de un miliard de unități, cea mai agresivă fiind ransomware, aflată în plină expansiune.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum sunt luate deciziile de cumpărare atunci când facem achiziții online?

Optimized, agenție românească specializată în campanii PPC (Pay-Per-Click) pentru e-commerce, prezintă particularitățile prin care consumatorii ajung să ia decizii de achiziție și nu numai pe internet. Deși decizia de cumpărare este un proces complex, există un interval între conștientizarea nevoii pentru un anumit produs și momentul achiziției propriu-zise....

Citește articolul arrow_forward