Comunicarea ca o experiență simplificată prin aplicații software

13 aprilie 2016

Zilele trecute a avut loc Conferința Dezvoltatorilor Facebook F8 unde au fost prezentate cele mai noi update-uri ale aplicației Messenger. Începând de astăzi, utilizatorii aplicației, vor putea descoperi și interacționa cu un număr impresonant de ,,chatbots” prin intermediul ,,Expression Apps”, încorporată în platforma Messenger. De asemenea, Facebook a introdus o suită de noi funcționalități, care asigură dezvoltatorilor accesul la o gazdă pentru API, SDK pentru a-i a

Comunicarea ca o experiență simplificată prin aplicații software

Zilele trecute a avut loc Conferința Dezvoltatorilor Facebook F8 unde au fost prezentate cele mai noi update-uri ale aplicației Messenger. Începând de astăzi, utilizatorii aplicației, vor putea descoperi și interacționa cu un număr impresonant de ,,chatbots” prin intermediul ,,Expression Apps”, încorporată în platforma Messenger. De asemenea, Facebook a introdus o suită de noi funcționalități, care asigură dezvoltatorilor accesul la o gazdă pentru API, SDK pentru a-i ajuta să construiască aceste experiențe interactive.

Interacțiunea se face la nivel global, instant, interactiv și proactiv pentru că în ultimii ani, brandurile au remarcat o scădere drastică a volumului mesajelor. Facebook își propune așadar să facă mai accesibil conținutul în și din afara aplicației.


Toate aceste schimbări reprezintă un efort de a elimina decalajul în comunicare dintre cele 900 de milioane de utilizatori activi de Facebook și cele peste 50 de milioane de afaceri prezente pe această rețea socială. Noile funcționalități vor asigura comerțul online și soluțile pentru customer service. Combinând serviciile automatizate cu resursa umană, aceste noi funcționalități își propun să creeze un instrument prin care brandurile se pot exprima într-un mod corect, iar utilizatorii au o noua modalitate de a interacționa cu o companie.


Ce sunt aplicațiile Expression și la ce folosesc?
Aplicațiile Expression au la baza ideea de a folosi conversația ca platformă, iar Facebook consideră că Messenger poate reprezenta un ,,one stop shop” pentru comunicarea de brand, comerțul online și customer service. Ideea acestei aplicații este să utilizeze atât tehnologia, cât și inteligența artificială pentru a crea experiențe conversaționale, ce pot fi personalizate și distribuite. Acest lucru poate fi realizat în două moduri: prin mesaje text simple sau prin opțiunea ,,Structured Messages”, ce combină elemente conversaționale cu imagini, URL-uri, call to action etc.
Cu ajutorul platformei Messenger, pot apărea plugin-uri care te vor trimite direct către website sau pot publica un cod cum ar fi QR Code. Pentru brandurile care dispun de resurse, Facebook oferă acces la Wit.a, un sistem ce combină limbajul natural cu inteligența artificială.

Ce trebuie să știe companiile?
1. Utilizarea aplicaței Expression se face într-o versiune beta închisă, unde fiecare aplicație este monitorizată atent și trebuie revizuită înante de a fi publicată. Pe măsură ce popularitatea programului crește, fecare aplicație va fi adăugată în waitlist (lista de așteptare).
2. Reclamele nu sunt permise în această platformă, deși Facebook testează diferite variante de sponsorizare la o scară mică.
3. Facebook introduce noi anunțuri în News Feed, dotate cu un mesaj CTA (call to action), care conduce utilizatorul către Messenger, concentrându-se pe dobândirea de noi utilizatori și pe fixarea celor vechi.
4. Pagina de Facebook va avea de asemenea un buton pentru raportarea activității de Messenger.
5. Pentru suma de 99$, companiile pot sincroniza informații despre numărul de telefon CRM cu acei admiratori ce utilizeeează Messenger.
6. Brandurile au de câștigat de pe urma acestor modificări, mai ales în ceea ce privește informații despre: locație, interese, conexiuni, interacțiuni anterioare, lucru ce le ajută să-și îmbunătățească modul de personalizare a conversației cu consumatorii, să creeze experiențe relevante, mai degrabă decât să dea o replică automatizată.

Aplicații software recomandate

Vrei sa fii informat in timp real despre evolutia vanzarilor tale? Foloseste CIEL eCommerce si iti gestionezi mai bine afacerea ta online si obtii mai mult profit.

Citește tot arrow_forward

FeedCheck aduce toate review-urile de produs intr-un singur loc. Nu conteaza unde este vandut produsul tau, noi colectam review-uri din eMAG, CEL, Amazon.com si multe alte magazine online.  

Citește tot arrow_forward

Full Stack Performance Monitoring Powered by Anomaly Detection. Built for Production.    Demo GRATUIT cu toate functionalitatile active, timp de 30 de zile. Suport tehnic in romana...

Citește tot arrow_forward

HubStore este o platformă software distribuită în cloud care realizează interconectarea oricărui canal de vânzări (magazin online, marketplace) cu platforme ERP sau WMS, platforme B2B ale furnizorilor, transportatorilor şi centrelor...

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Tremend estimează afaceri de 20 de milioane de Euro până la finalul acestui an

Tremend, compania care a intrat de patru ori consecutiv în clasamentul FT 1000 al celor mai dinamici jucători din Europa, împlinește 15 ani. Compania de dezvoltare de software continuă trendul ascendent și estimează o cifră de afaceri de 20 de milioane de Euro la finalul anului, o creștere cu 32% față de 2019.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

FAN Courier implementează chatboții dezvoltați de Druid, în vederea automatizării suportului tehnic oferit clienților

DRUID, companie specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali (chatboţi) pentru organizaţii de tip Enterprise, anunţă semnarea unui parteneriat cu FAN Courier, liderul pieţei de curierat din Romania, prin care Fan Courier va adopta tehnologia DRUID pentru dezvoltarea de chatboţi şi diversificarea canalelor digitale de comunicare cu clienţii, potrivit unui comunicat de presă....

Citește articolul arrow_forward
Softlead

RARo - cel mai nou joint-venture anunțat local

Accesa, una dintre cele mai importante companii de tehnologie din România, își consolidează poziția în industriile de Asigurări și Servicii Financiare, Medicală și Telecomunicații prin intermediul noului joint-venture cu Ratiodata GmBH. Noua companie Ratiodata Accesa Romania SRL (RARo) combină vasta experiență a Ratiodata în numeroase industrii, cu expertiza Acce...

Citește articolul arrow_forward