Pentru că interesul manifestat de utilizatori pentru tehnologizarea constantă a fluxurilor de lucru este tot în creștere și pentru că numărul aplicațiilor software răspunde cu brio cerințelor manifestate de companiile de beneficiari finali, este extrem de important managementul integrat al achizițiilor de sisteme informatice.
www.softlead.ro oferă acces la cea mai importantă colecție de aplicații software, având peste 600 astfel de soluții recunoscute și utilizate la nivel local și internațional. Decizia alegerii unei soluții software valide pentru fiecare tipologie de business este o alegere decisivă pentru dezvoltarea unei companii sau a unui departament.
Cine, cum și de ce cumpără aplicații software?
Pornind de la datele culese prin intermediul Google Analytics și prin modulul personalizat integrat în platformă, cu rol în gestionarea și organizarea cerințelor de aplicații software, Softlead a creionat profilul beneficiarului final al aplicațiilor informatice.
Cu o viziune orientată către pachetele de avantaje organizaționale (corporate), către eficiență, automatizare și optimizare a fluxurilor de lucru, profilul utilizatorilor interesați de achiziționarea aplicațiilor software prezintă trăsături precum:
- Vârstă: 86,37% dintre utilizatori se încadrează în segmentul 25-34 de ani, în timp ce 10.7% dintre utilizatori se încadrează în segmentul 34-44 de ani. Acest lucru marchează faptul că interesul pentru aplicațiile software aparține în special persoanelor tinere, care cunosc tehnologia avansată și avantajele ei, fiind familiari cu beneficiile implementării unei soluții specializate.
- Sex: 51.8% femei și 48.2% bărbați. Diferența de sexe nu este semnificativă, astfel că nu putem face o departajare radicală între femei și bărbați în ceea ce privește interesul pentru tehnologie și pentru soluții IT pentru afacerea lor.
- Tipologii: Persoanele care accesează site-ul softlead.ro sunt persoane pasionate de tehnologie, care înțeleg aportul tehnologiei pentru dezvoltarea și menținerea unei afaceri de succes. Sunt în general fie oameni de afaceri, fie persoane cu putere de decizie în ceea ce privește achiziționarea și implementarea aplicațiilor software.
- Domenii de activitate: Vizitatorii site-ului ro sunt interesați în special de soluții software pentru domenii precum: Telecom (13.75%), Călătorii (6.28%), Auto (5.72%), Imobiliare (5.58%), Financiar (5.52%), Tehnologie (4.46%), Horeca (3.5%).
Cine solicită aplicații software prin canalele specializate?
Prin intermediul platformei Softlead sunt generate lead-uri (cereri de ofertă), ce reflectă nevoile de consum din punctul de vedere al soluțiilor informatice. Un lead presupune că o persoană sau o companie își exprimă interesul pentru un anumit serviciu. Cele mai multe lead-uri sunt generate de reprezentanții departamentelor de achiziții, IT, HR, marketing din cadrul companiilor mari sau de top management în cazul companiilor mici.
Lead-uri pe Softlead.ro în 2015
- Top lead-uri generate: Cele mai multe lead-uri au fost generate pentru soluții precum: Document Management, HR (Human Resources), ERP (Enterprise Resource Planning), CRM (Customer Relationship Manager), gestiune și contabilitate.
- Top industrii de activitate: Industriile de activitatea care au generat cele mai multe lead-uri sunt: industria de retail, construcții, producție, resurse umane.
- Lunile din an în care au fost generate cele mai multe lead-uri pe softlead.ro sunt martie, aprilie, mai, septembrie, octombrie, noiembrie.
Pentru informații suplimentare despre cele mai noi aplicații software potrivite pentru compania dumneavoastră sau pentru solicitarea unui demo, puteți accesa https://www.softlead.ro/index.html
Despre Softlead
Softlead este prima platformă integrată de tip marketplace, ce comercializează soluții, generază lead-uri și promovează suite de aplicații informatice. Softlead are misiunea de stabili conexiuni valide între furnizorii de soluții software și potențialii achizitori, construind punți de legătură bazate pe nevoi reale.