Cifra de afaceri a Softelligence, companie specializată în servicii software de business, a depășit în anul 2015 pragul de două milioane euro.
Astfel, anul trecut a fost cel de-al treilea an consecutiv în care compania a înregistrat o creștere de 40%, de trei ori mai mult decât media industriei locale de software și servicii IT, raportată la aproximativ 13%.
Continua dezvoltare a Softelligence s-a datorat unei strategii ce a vizat extinderea portofoliului de clienți pe piața locală și internațională și furnizarea unor soluții software complexe, în aceeași linie cu cele mai noi tendințe tehnologice. Astfel, mai mult de jumătate dintre proiectele gestionate de Softelligence în 2015 au fost alături de jucători importanți din țări precum Marea Britanie, Suedia, Germania și Austria. De asemenea, o serie dintre companiile multinaționale din portofoliul activ de clienți au ales să folosească soluțiile dezvoltate de companie la nivel global, nu doar în România.
„Anul 2015 a fost un an al confirmărilor, în care am dovedit că Softelligence este un jucător strategic și ambițios în sectorul IT din Europa de Sud-Est. Pentru a ne atinge obiectivele setate, ne-am îndreptat atenția către două segmente importante: digitalizarea serviciilor financiare și dezvoltarea de soluții cheie de management al relației cu clienții (CRM). 60% dintre proiectele internaționale încheiate în ultimul an au venit grație rezultatelor obținute alături de clienți multinaționali din România și a recomandărilor primite pentru a replica succesul acestora în cadrul grupurilor din care fac parte.”, a declarat Teodor Blidăruș, Managing Partner Strategy & Business Development Softelligence.
Serviciile dezvoltate în ultimul an au dus la dublarea numărului de angajați, echipa Softelligence numărând în prezent peste 100 de specialiști. Principalele poziții ocupate au fost cele de dezvoltatori cu competențe tehnice avansate în limbaje de programare de tipul Java, .NET, JavaScript și Angular.js, cât și consultanți tehnici și ingineri Quality Assurance. Pentru anul 2016 se estimează o creștere de 50% a numărului de angajați ai companiei.
Cele mai importante activități din ultimele douăsprezece luni au vizat dezvoltarea unor soluții software axate pe digitalizarea proceselor de vânzări și Customer Journey Mapping, adică generarea unei experiențe memorabile și continue pentru clienți în toate momentele de interacțiune cu bradurile respective. Principalele verticale de business au fost în domeniul asigurări, bancar, retail, producție și servicii.
Printre companiile ce au ales să lucreze alături de Softelligence și în 2015 se numără lideri de piață în industria bancară, de asigurări și brokeraj, servicii financiare și retail precum Allianz, Raiffeisen Insurance Broker, Aon Insurance Broker, NN, Provident, ING Bank, Mercedes Benz Financial, Mol sau Flanco.