Conform unui raport IDC, 40% dintre managerii din companii consideră că digitalizarea a crescut eficiența organizațională, în timp ce 36% au reușit să ajungă mai repede cu produsele sau serviciile în piața de consum.
45% dintre executivi nu cred că organizația lor folosește suita potrivită de aplicații software, care să contribuie la transformarea digitală internă.
Pentru a stabili cât de urgentă este nevoia de digitalizare a unei companii, Softlead a conturat cinci etape esențiale.
- Află care este nivelul de digitalizare din compania ta, în prezent.
Softlead Digital DNA este un instrument ce are rolul de a indica tipurile de aplicații de care are nevoie compania ta, costurile și bugetele alocate în cazul unei achiziții, precum și cât de urgent este să iei o decizie în vederea implementării software. Totul, bazat pe informații personalizate, specifice companiei și departamentelor în care lucrezi. În doar câteva minute, pe baza celor mai importante informații referitoare la industria pe care compania utilizatorului o reprezintă, la fluxurile și procedurile de lucru din departamente, mărimea organizației (număr de angajați, cifră de afaceri), tipuri de aplicații software implementate (dacă este cazul), Softlead oferă o perspectivă asupra gradului de digitalizare actual al companiei. De asemenea, utilizatorul primește pe adresa de e-mail un raport ce conține sugestii și recomandări de aplicații software potrivite companiei, în funcție de obiectivele și de nevoile acesteia.
Testează Softlead Digital DNA!
- Activitatea de bază a companiei este digitalizată? Dacă răspunsul este NU, atunci este important să stabiliți dacă vânzările nu sunt afectate de lipsa digitalizării.
- Organizați mediul dedicat accelerării digitalizării.
Digitalizarea este un proces, nu o activitate. De aceea, companiile trebuie să pregătească toți pașii necesari adopției, implementării și însușirii noilor procese de lucru. Comunicarea corectă a beneficiilor digitalizării, definirea noilor proceduri de lucru, anticiparea rezilienței angajaților, integrarea sistemelor software deja existente sau planificarea și bugetarea achiziției de noi aplicații, toate acestea sunt etape necesare organizării mediului de digitalizare.
- Prioritizarea.
A urgenta digitalizarea înseamnă a prioritiza nevoi ce au la bază obiective. Gartner a lansat cel mai recent raport cu privire la momentul ideal al digitalizării, în care definește abordarea digitalizării, cu aplicabilitate imediată.
- Redefinește cultura organizațională, prin introducerea digitalizării.
Implementarea unei soluții software este o activitate ce devine parte integrantă a culturii unei companii, prin noi paradigme de comunicare, transmitere a datelor, monitorizare a activității, creare a strategiei, definire a modului de recrutare sau chiar schimbare a planului financiar.
Managerii au responsabilitatea de a introduce constant în comunicarea organizațională informații despre beneficiile digitalizării și despre cum angajații pot deveni mai productivi și mai eficienți la locul de muncă, despre cum se pot perfecționa sau cum pot crește performanțele companiei.
Ai nevoie de o aplicație software potrivită companiei tale? Solicită un demo pe adresa [email protected] sau completează formularul de mai jos.
Încă nu știi ce soluție software este potrivită pentru tine? Folosește SoftleadBIZ, singurul tool care indică gradul de digitalizare al companiei tale și îți oferă un raport personalizat al aplicațiilor necesare și al bugetelor de care poți avea nevoie.