Incepand cu luna septembrie, clientii Transart se pot bucura de noile kituri ale aplicatiilor de gestiune din gama ERP.
Acestea, pe langa multiple imbunatatiri functionale si optimizari pe partea de utilizare, asigura si compatibilizarea cu Windows 10, cea mai recenta versiune a sistemului de operare Microsoft.
Ce noutati ne aduce Transart prin actualizari ale aplicatiilor sale?
S-au efectuat optimizari si extinderi functionale pe partea de aprovizionare. Inregistrarea documentelor, a valutei si a regimurilor TVA sunt mai flexibile la achizitie, tratarea cheltuielilor aferente achizitiilor de produse, receptii multifactura. Se trateaza variat diferentele la receptie, facturi furnizor de tip Bon Fiscal, au aparut modificari pentru AvizulFurnizor/FacturaFurnizor. S-a imbunatatit partea de retururi multiple la furnizor si s-a restructurat Avizul Insotire Marfa Retur.
S-a imbunatatit interfata Retail POS pentru vanzarea pe terminale cu ecran Tactil: s-a extins si s-a flexibilizat interfata de vanzare de tip magazin POS. S-a adaugat posibilitatea de a selecta optiunea “agent”, pe langa cele deja existente (casa, casier si client). S-a introdus un nivel de filtrare intermediar, <Gama produse>, la cautarea si selectia produselor de inclus pe bonul de casa.
S-au realizat optimizari pe circuitul de livrare, pentru firmele de distributie si s-a imbunatatit managementul incasarilor cu numerar pentru agentii care pleaca in cursa.
Intalnim imbunatatiri pe partea de incasari-plati, cu introducerea unui buton de “Rezolvare facturi” si optiunea de a putea introduce comisionul bancar pentru fiecare plata efectuata prin banca.
In zona de productie, se permite acum lansarea in productie si in baza unor comenzi inregistrate de catre filiale sau puncte de lucru. La final, productia rezultata se aloca pe aceste comenzi, atat din gestiunea curenta cat si din alte gestiuni.
In zona de utilizare, s-a flexibilizat interfata de cautare si selectie a datelor. Astfel cautarea unui client se poate realiza dupa o parte din nume sau direct dupa codul fiscal utilizand aceeasi interfata unica gen combobox. O alta optimizare vizeaza utilizarea repetitiva a unor circuite.
S-au adaugat noi atribute standard la cateva dintre entitati utilizate in integrarile cu situri de e-commerce, EDI. De exemplu, atributul denumire_scurta permite si printarea unei denumiri mai scurte pe casa de marcat si evitarea unor probleme la interfatare.
Pe partea de salarizare s-a actualizat D112, contractele de zilieri si veniturile din arenda iar pe partea de contabilitate s-au realizat adaptari legate de TVA, regimuri de achizitie intracomunitare si completari pe declaratiile catre stat.