Games for Business – o platformă SaaS, ce susține procesul de transformare digitală din organizații

06 octombrie 2020

Aims Româniaparte a Aims International, companie de executive search și consultanță în HR - și Exploratist - prima agentie de brand și employee experience din Româniaaduc pe piața locală Games for Business. Platforma, dezvoltată în Ungaria, este o soluție versatilă de învățare digitală gamificată care se adaptează nevoilor din zona de HR, urmărind întregul parcurs al angajatului într-o companie, de la inițiativele de employer branding, recrutare, onboarding și learning & development până la programele de wellbeing și retenție. Games for Business este o soluție dedicată companiilor cu cel puțin 150 de angajați, iar costurile implementării pornesc de la 5.000 de euro.   

Games for Business – o platformă SaaS, ce susține procesul de transformare digitală din organizații

Contextul actual și prelungirea procesului de muncă remote adoptat de tot mai multe companii, cel puțin până la finalul acestui an, au stat la baza nevoii de transformare digitală a proceselor interne de HR ale acestora.

Soluțiile oferite de Games for Business vin astfel în sprijinul organizațiilor atunci când acestea își propun să transfere informații și cunoștințe într-un mod centrat pe angajat, contribuind, în același timp, la îmbunătățirea performantei și a procesului de învățare și dezvoltare a acestora.

Platformele de micro-learning iau locul modelului clasic de învățare, informația trebuie să fie accesibila rapid și într-un mod concentrat și atractiv și să încurajeze feedback-ul în timp real. Astfel, transformarea digitală devine o inițiativă strategică de importanță majoră, iar soluțiile Games for Business răspund acestei nevoi, a explicat Mihaela Perianu, Managing Partner Aims România.  

Printre noile servicii pe care Aims România și Exploratist le dezvoltă cu această platformă de learning experience se numără actualizarea conținutului informațional existent în organizație într-un format ușor, creativ și accesibil, managementul conținutului de învățare și al utilizatorilor, planificarea și gestionarea comunicării interne, activarea și, nu în ultimul rând, lansarea unor elemente de engagement în cadrul platformei pentru creșterea gradului de adopție și folosire a acesteia.

Costuri de implementare și obiective de business

Alături de Aims, Exploratist are exclusivitate în România pentru promovarea și vânzarea soluțiilor din portofoliul Games for Business. Obiectivul este acela de a deveni best in class atunci când vine vorba de platforme digitale de learning experience, și prima opțiune pentru soluțiile de tip SaaS care permit digitalizarea proiectelor din zona de employee experience.

Această platformă de learning experience implică activ angajații, eficientizează transferul de cunoștințe, face procesul de învățare clar și consistent și surprinde esența informațiilor pe care le transferă pe o interfață digitală prietenoasă, inclusiv pe dispozitivele mobile. Astfel, noile capabilități setate în strategia organizației se pot transfera facil și rapid către un număr mare de angajați.

Beneficiarii acestei platforme sunt companiile cu cel puțin 150 de angajați, indiferent de industrie. Costurile implementării soluției Games for Business pornesc de la 5.000 de euro și cresc, în funcție de complexitate, număr de angajați, perioada de implementare și alți factori până la 50.000 de euro. Aims România și Exploratist vizează ca acest parteneriat să atingă în următorul an o cifră de afaceri de peste 200.000 de euro.  

Noua normalitate definită în acest an cere un nou model de funcționare a companiilor, iar digitalizarea devine liantul dintre procese, dintre oameni și procese, dintre oameni și companie. Pe zona proceselor de HR, se discută foarte mult despre soluții SaaS pentru susținerea strategiei de business, dezvoltare de noi capabilități și încurajarea și măsurarea performanței angajaților - adaugă Silviu Andrei Petran, Managing Partner Exploratist.

Creșteri în retenția angajaților

Utilizarea în companii a programelor oferite prin platforma de learning experience Games for Business a generat o creștere de 190% a numărului de candidați care au aplicat pentru poziții vacante, a influențat pozitiv evoluția indicelui de retenție a angajaților (+18%) și a crescut cu 51% gradul de implicare voluntară a angajaților în programele de învățare si dezvoltare profesională.

La nivel internațional, soluțiile multipremiate Games for Business au generat rezultate excepționale în companii precum Coca-Cola, Generali, PwC, NN, OTP Bank, KPMG și Erste Bank.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward